Alles wat besteld werd is steeds binnen de beloofde termijn geleverd en de klanten service werkt ook perfect , een aanrader

Prima op tijd.

De tackleshop is gewoon goed met online bestellen, je hoeft nooit lang op je spullen te wachten. Top.

Snelle levering goed poduct

Goed product Snelle levertijd

Er was iets fout gegaan met mijn bestelling er miste iets. Er werd snel op mijn mail gereageerd en het was erg snel opgelost ! Fouten maken is menselijk de oplossing is veel belangrijker niks mis mee. erg tevreden !

Eigenlijk als altijd SUPER

Zeer prettig online geshopt op de duidelijke en prettige site. Besteld, duidelijke info over de bestelling en super snelle levering. Snel terug op de site voor mijn volgende bestelling.

De juiste producten gekregen die ik online besteld had, en de volgende dag de bestelling ontvangen, Helemaal top bestel zeker weer bij deze zaak.

Vlot geleverd.

De rugzakstoel wordt beschreven als van licht aluminium. Maar het is ijzer(magneetjes erbij). Hij was ook bepaald niet licht. Ik heb de rugleuning er af gehaald en weggegooid dat scheelde 740 gram. Ook was de verf er af waar de leuning het stoeltje raakt( met leuning recht op). Waar ik de boutjes uit de rugleuning haalde om deze te verwijderen bleek het al een beetje te roesten (aluminium?). Vertrek met een paar dagen naar Zweden, dus doe ik het er zo maar mee. Aan bevelen ? Kan zeker wel maar dan wel met de juiste omschrijving en liefst het gewicht erbij vermelden!

toppie

kunstaas besteld en snel geleverd goed verpakt. dag later al eerste snoek op gevangen.

Snelle service en goed assortiment

Meerdere malen besteld en altijd snel en goed geleverd. Soms ook net wat dingen te vinden die bij anderen niet in het assortiment zitten.

Top en lekker snel

Top en snelle levering

Goed geregeld

Lekker vlot aangekomen En producten zeer tevreden

Super snelle service

Gewoon Goed

Gewoon top

Helemaal top, duidelijke site en de bestelling kwam zelfs nog een dag eerder. Helemaal blij.

hele goede ervaring met jullie bedrijf.

Ik kom gauw terug voor kunstaas.

uitstekend

prima. snel en accuraat.

Alles keurig op tijd

Goed en snel geleverd.

Excellent shop

Top products, nice prices, fast delivery, and super costumer service!

super

Najlepszy sklep internetowy ,zamówienia zawsze docierają kompletne i na czas

• Poleciłbyś nas? Tak

Keurig op tijd en volgens afspraak geleverd. En dat in de huidige drukke tijd!

Veel keus

Het aanbod is prima echter er is regelmatig een product niet op voorraad en duurt de levering dus langer. Wel irritant. Ook mis ik telefonisch contact als je wat wilt vragen. Via mail is niet interactief genoeg. Verder ok

Zoals het hoort.

Overzichtelijke site, bestellen, betalen en binnen 2 dagen in huis. Aan te raden.

Zeer goed !

Gevonden wat ik allemaal nodig had, veel producten die ik elders niet kon krijgen of niet voorradig waren, heb ik hier gevonden. Goed ingepakt en echt ondanks corona snel geregeld en ontvangen ! Helemaal top !!!

Alles was top geleverd en ook de info over de producten klopt helemaal

naar volle tevredenheid

Alles wat ik heb besteld is zeer vlot compleet geleverd.

Gemakkelijk bestellen en op tijd geleverd

j

Weiland 1