Geweldig wat doet

Geweldig goed zeer tevreden

Bestelling snel verstuurd en ontvangen

De bestellingen werden een dag later al geleverd prima ingepakt en alle artikelen waren aanwezig dus alles prima

Top materiaal

Gekocht via website ,levering en materiaal echt top ,ga nog materiaal via deze weg aankopen

pecheur en surf casting depuis 30ans

bjr merci beaucoup envoie rapide et propre

Supersnelle bezorging

31 december een vistas besteld en 2 januari in huis! Geweldig snel; en dat tijdens oud en nieuw! Zeer tevreden, ook over de tas.

Blij verrast door de super snelle-helemaal-in orde-levering!

Alle hengelsport zaken dicht als je snel toch iets nodig hebt om met je kleinzoon te kunnen gaan vissen. Ongelofelijk dat het gelukt is een bestelling binnen 24 uur te hebben en lekker en gezellig te kunnen vissen! Top!

Snelle levering van het bestelde.

Zoals het hoort

Verwerking, levering, afhandeling, perfect, goede aanbieding, top

Alles.goed geregeld.en duidelijk.

Alles.ging perfect. Fijne website om te bestellen. Duidelijk over de levertijden., Makkelijk betalen en verzending regelen. Helemaal tevreden. Ga ik zeker weer bestellen als ik iets nodig heb

Snelle levering en netjes verpakt. Top!

Ruime keuze en snel geleverd. Pakket was goed verpakt zodat de inhoud ook heel blijft. Helemaal super!

Ik heb hier nog niet heel veel besteld maar als ik iets bestelde dan kwam dat binnen 4 dagen binnen en was dit niet zo dat kreeg ik netjes een dag van te voren een mailtje dat de bezorgdatum niet haalbaar was en dat ik vrijwel direct een nieuwe bezorgdatum kreeg. Welke niet ver ban de originele bezorgdatum afzat. Ik ben zeer tevreden over deze site en is beter dan visdeal.nl vind ik zelf

Geweldig,waar voor m,n geld

Correcte afhandeling van mijn bestelling Snelle levering

zeer correct

zeer correct

Ondanks de drukte bij de bezorgers, toch de bestelling binnen twee dagen binnen. Het mooie van de Tackleshop is het grote assortiment en gunstige prijzen.

Prima shop voor de hengelsport

Goede service en snelle levering.

Doen wat ze beloven

Doen waar ze betaald voor worden

Top winkel

Fijne webshop met groot aanbod en supersnelle verzending ondanks de kerstdrukte gewoon volgende dag in huis.

snelle bezorging, goed ingepakt, goede artikelen

snelle bezorging, goed ingepakt, goede artikelen

helemaal goed

alles is aangekomen

Snelle correcte levering! Mooi ruim assortiment

Snelle correcte levering! Mooi ruim assortiment.

Goede service en snelle levering. Echt een aanrader

Snelle service en levering.

Zeer snelle service, en ook zeer snelle levering. Hier ga ik zeker nog bestellen.

Bestelling snel en compleet ontvangen!

Gewoon TOP

Hele snelle bezorging en dat met de feestdagen Te slecht weer molen nog niet gebruikt.

Weiland 1

6666MH Heteren