Geweldig goed

Erg goed

Prima shop voor de hengelsport

Prima verpakt, snel geleverd en een overzichtelijke website, toppers!!!!

Uiterst snelle en correcte levering

Ondanks de grote eindejaarsdrukte toch een zeer snelle levering (slechts 1 dag voor levering naar België). Bovendien uitgebreid gamma aan voorradige producten. Ik koop hier zeker opnieuw.

Niets anders dan lof...

Duidelijke site, en ondanks de kerstdrukte heel snel geleverd. Goede prijs kwaliteits verhouding. Erg tevreden

Super feedback en service

goede service toppie !!!!

snelle levering volgende keer bij jullie! zeker weten

Zeer snelle levering

Goede producten, en zeer snel geleverd. Ondanks de kerstdrukte toch de volgende dag al geleverd.

Misleid

Foto van minamino is minamino+ ik zocht de eerste variant van minamino maar kreeg dus minamino+

Geweldige afhandeling van bestelling

Elles netjes verpakt, en 24 uur na bestelling reeds ontvangen in deze drukke dagen TOP !!

prima product..goede en juiste beschrijving van het artikel..snelle levering..lage prijs

Snel geleverd goede kwaliteit Fijne service

goede levering maar door corona toch wat later aangekomen

zeer goed tevreden over de firma

Heel snelle en correcte levering

In de namiddag plaatste ik mijn bestelling en de volgende dag werd die al bij mij thuis (in België) bezorgd.

Prima geregeld

Alles klopt, snelle nette levering.

Goed product; snelle levering werkt uitstekend ,aanrader 100%

Duidelijke website! Super snelle levering!

In drukke kerstperiode artikelen besteld en zelfs toen snel geleverd! Top!!

Abu garcia Baitcast setje

Super mooie set, wel alles zelf opgezocht, handige interface en lay-out is ook netjes afgewerkt

Geweldige snelle service

Bestelling gedaan bij de TackleShop (voor het eerst)voor mijn zoon. Keurig een mail ter bevestiging. Mail met verzendbevestiging. Product, in dit geval een karper landingsnet, snel en netjes verpakt ontvangen zoals beloofd. Overzichtelijke duidelijke website. Oo het ontvangen product bevalt zeer goed.

Prima verpakt en op tijd geleverd....gewoon klasse

Perfect !!!

Alles was in orde . Aanrader

goed en snel bezorgd ondanks de drukte

Perfecte service en snelle levering , top

Zeer goed , perfecte service en opvolging Top professionalisme Nu nog hopen dat de vissen bijten in die berkly live Powerbeat.

Gemakkelijk bestellen en levering

Zie boven

Goede producten, snel geleverd!

Prima service en communicatie

Bestelling geplaatst. Nog wat extra vragen gesteld via mail; werden snel, uitgebreid en soepel beantwoord. Na levering was iets niet naar wens en ook dat werd direct opgelost. TOP!

Weiland 1

6666MH Heteren