Gemakkelijk bestellen en levering

Zie boven

Goede producten, snel geleverd!

Prima service en communicatie

Bestelling geplaatst. Nog wat extra vragen gesteld via mail; werden snel, uitgebreid en soepel beantwoord. Na levering was iets niet naar wens en ook dat werd direct opgelost. TOP!

Mooie website, vlotte bestelling en vlugge levering

Snelle levering tegen een eerlijke prijs

Heel tevreden Heel snelle en correcte aflevering van mijn bestelling. Enkel erg jammer dat je heel duidelijk aan de buitenkant ziet dat het van jullie winkel komt, zo was mijn kerstcadeautje meteen verraden.

Snel en voldeed aan alle verwachtingen.

Goede service!

Wederom klein materiaal besteld bij Tackleshop.nl, snel geleverd en goed verpakt.

Top verkoper

Alles volgens planning en wens verlopen Doe zo verder Mvg

Toppie

Perfecte, snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding

Een snelle levering met perfecte materialen

Zie boven

Trage levering

Voor 2e maal producten besteld maar wederom een aantal niet op voorraad. Houdt rekening met een wachttijd van een week!!

super

mijn ervaring met tackle shop is uitermatte possitief levering sneller dan verwacht ,prijs kwaliteit heel goed uitmuntend zelf mogen veel sites een voorbeeld aannemen

supersnel

Bestelling geplaatst in de drukste tijd van het jaar, daarom had ik er rekening mee gehouden dat het enkele dagen kon duren voor ik de artikelen zou ontvangen. Volgende dag bericht uw bestelling is onderweg en 's middags netjes aan de deur afgeleverd, SUPER.

Een goede service, overzichtelijke website, geen reclame en goede kortingen.

Een goede service, overzichtelijke website, geen reclame op de website en goede kortingen. Ook dragen ze hun steentje bij aan de verbetering het milieu omdat hun dozen met de producten in zo klein mogelijk gemaakt worden.

Goede kwaliteit

Snelle levering. Goede kwaliteit. Voldoet aan de gestelde eisen. Overzichtelijke website

super

snel en goed

Ik ben zeer tevreden

Keurig op tijd en goed verpakt geleverd.

Alles verlopen zoals jullie aangeven, perfect

Duidelijke foto van het product en precies zoals jullie omschreven hebben . Het product was ook heel goed verpakt . Ook de verzending is helemaal verlopen volgens jullie omschrijving. Dus een perfecte bestelling geweest , zal zeker niet het laatste zijn .

Ik heb voor het eerst wat besteld bij Uw bedrijf en ik kan niet anders zeggen; het was prima.

Goed en duidelijk beschrijving, bij de artikelen. Bestellen ging vrij snel. Allen de post.nl was wat laat met bezorgen. Maar met de grote drukte,had ik daar wel begrip voor.

Ondanks deze sobere tijd toch een snelle levering thuis ,

Donderdag avond bestelling geplaatst..zaterdag geleverd..

Groot assortiment, snel geleverd

Groot assortiment en één van de weinige shops die de Hit&Run producten op voorraad had die ik zocht. Vervolgens binnen de afgesproken tijd geleverd.

Binnen 24uur geleverd netjes en goed

Weiland 1