Snel en netjes geleverd.

Spullen goed verpakt en snel geleverd.

Super!!

Zeer goede ervaring! Site overzicht. Besteld en super snel geleverd! Aanrader!!

Gewoon goed

Helemaal niets te klagen: Scherpe prijzen en wederom snelle levering.

Snelle en correcte afhandeling

tevreden zoals zeer snel is bezorgd . De geleverd hengel en molen zijn perfect.

Goede snelle levering

Werken precies volgens afspraak

Snelle levering volgens afspraak. Producten prima verpakt

snelle en correcte levering

de dag voordien besteld en op 11 november (feestdag in België) levering ontvangen.

Snel ontvangen

Toppie besteld betaalt en een snelle levering

Super snelle levering!!

Mijn bestelling was supersnel binnen met duidelijke communicatie via de mailberichten en heel goed verpakt in een eerder gebruikte doos, top!!! Ga zeker vaker hier bestellen

TOP service !

Zoals zij zelf zeggen op de website, voor 17:00u besteld, morgen in huis ! Snelle levering, prima prijs/kwaliteitverhouding. Van harte aanbevolen !

Via de mail snel contact en duidelijkheid. Bestelling duurde 4 dagen, maar aangezien we in een drukke tijd leven was dat geen probleem voor mij.

Snelle levering en degelijk produkt.

Zeer goed.

Snelle service. Top!

Alles vlot en prima geleverd

Alles was snel en prima geleverd

Eerste pakket 4 dagen onderweg, 2e pakket gewoon de volgende dag. Verder alles goed geregeld, volgende bestelling onderweg....

Goede en snelle service 10/10

Goede website alleen de bezorgen was slecht van post nl .

Goede servies De bestelling was goed geregeld maar de bezorging van post nl kan beter moest lang wachten en kreeg slechte info van post nl . maar uiteindelijk toch aan gekomen maar bleek er een zakje crimps open te zijn dat is dan wel weer jammer dat de helft zeker weg is. Vgr. Kobus Snijder

Top! Snel geleverd ook weer.

Ik koop hier al jaren met veel plezier mijn visspullen, alles wat je van een goede webshop kunt verlangen. Een keertje een materiaalfout meegemaakt die per omgaande werd opgelost (vervangen gebroken hengeldelen, je wilt niet weten hoeveel ik nog aan dat driegrammertje gevangen heb)

Snelle levering. Net was van slechte kwaliteit maar daar kan de webshop niets aan doen.

Goed en snel

Goede producten en snel geleverd

Prima geregeld volgens afspraak!

Goed en snel geleverd

Prima webshop met goede spullen en snelle levering.

uitstekend ,zeventien uren later de volgende dag geleverd.

uitstekend ,zeventien uren later de volgende dag geleverd. Prima verpakt.

Geweldige levering

Webshop is goed te overzien, alles is te vinden en wat ik heb besteld is in no-time geleverd! Erg blij ermee.

Vlugge levering perfect

Weiland 1