TOP

Proficiat voor je team .

Zeer goede service

Overzichtelijke website. Precies de produkten die ik nodig had, met een goede omschrijving. In de middag besteld... volgende ochtend op de deurmat. Perfect!!

Gewoon goed en tijdig geleverd

Niet de eerste keer dat ik bij TackleShop bestel Is niet voor niets

Top service!

Snelle levering!

Snel geleverd, meedenken vd klantenservice

Zoals boven staat aangegeven. Goede service, vooral het meedenken van het personeel

top

gemakkelijke site, vlotte levering

Snelle levering en goede prijs

Tackle Shop is een web shop die doet wat het volgens hun website beloofd. Op de ene dag besteld, dan wordt het de volgende dag geleverd. Prima prijs-kwaliteit verhouding.

Snelle levering, juiste producten

Snelle levering, juiste producten

Altijd goed!

Ik heb nu een keer of 10 besteld en nog geen enkele klacht. Altijd keurig verpakt en razendsnel in huis. Ook de site vind ik erg prettig winkelen.

Uitstekende service.

Xxx

Top!!

Ben nu alweer n paar jaar klant bij jullie. En, zoals ik van Tackleshop gewend ben, is ook mijn laatste bestelling weer snel en netjes afgeleverd.

Super snelle levering en product zoals omschreven.

Super snel geleverd , doe zo verder.

Ik kreeg wat ik besteld had binnen 24 uur in huis.

Bliksemsnel geleverde hengelsportmaterialen tegen een lage prijs. Ik vond verder de site overzichtelijk. 1 klein puntje, ik kon mijn favoriete spinner niet vinden op jullie site. Wel honderden andere modellen, dus wat zeur ik nou, maar ik vis bijna uitsluitend met de Mepps Lusox nr 3 goudkleurig met dreg. Daar ben ik heel erg precies in, dit is de enige voor mij en soms raak ik er 1 kwijt en om de paar jaar moet de voorraad aangevuld. Maar alle andere benodigdheden waren er wel. Zelfs erg veel keuze.

Perfecte aflevering

De volgende dag al afgeleverd en goed verpakt, super producten.

Super top

Un site très agréable à visiter, une rigueur exemplaire, des gens 100% au service de leurs clients. Une livraison ultra rapide et un service de livraison ´POST NL’ exemplaire. Je recommande fortement ce site pour leurs sérieux et la qualité de leurs articles.

Bestelling netjes de dag later verzonden zoals vermeld stond.

Prima en snelle service

Alles prima in orde

Prima hoor. Goed en snel.

Bestellen is makkelijk. Geen ingewikkeld gedoe. Misschien heb ik het gemist: als je kunstaas bestelt zou een hint onder aan de pagina naar relevante onderdelen zoals bv stalen onderlijnen een verbeterpunt kunnen zijn.

Betrouwbaar

Reageren direct en is er een goed contact. Service naar de klant is prima , Een site waar je op deze basis op terug komt.

Snel in huis!

Bestelling snel en netjes geleverd!! Zal in toekomst zeker overwegen hier weer te kopen!

De bestelling was snel afgeleverd en Was precies als beschreven

Beter kan niet

snelle levering keurig verpakt

bij de tackleshop erg veel materialen!

Uitstekend bedrijf Veel keuze Goed materiaal!

Snelle levering en keurig verpakt, deze winkel raad ik zeker aan

Snelle levering en keurig verpakt, deze winkel raad ik zeker aan Vrijdagmiddag besteld en zaterdag thuisgebracht,

Weiland 1

6666MH Heteren