Netjes verpakt en verzonden en snel in huis

Heel goed gebruik het voor muziek snaren met naam Nigoni super goed

Supertof snaren snel geleverd Gebruik het voor muziek instrument Nigoni geweldig geluit hartelijk dank daar voor groetjes Nurdhian

Beter als verwacht

Ik was al enige tijd op zoek naar een bepaalde flavour wafters, maar bij alle zaken waar ik kwam kreeg ik steeds te horen dat het moeilijk was door de CORONA tijd (qua levering ) . Mijn vismaatje zei toen , probeer eens bij tackleshop . Binnen 24 uur in huis , helemaal top .

Alles ok,!

Correcte afhandeling!

snel geleverd zoals gewoonlijk

Kunstaas snel geleverd zoals gewoonlijk. Prima verpakt.

Uitstekende service/kwaliteit

Goede kwaliteit en service en aftersales is top

Goed geregeld

Super tevreden snelle en goede handeling . Echt top

Degelijke foedraal

Lichte foedraal voor 2 +2 hengels. Prijs kwaliteit oke.

Goed ontvangen

Netjes bij de buren afgegeven en artikel goed verpakt .

Compleet & Snel

Mijn ervaring met TackleShop.nl is zeer positief; er is volop keuze in de door mij gewenste hengelsportartikelen en alles is de volgende dag al geleverd! Groet, Ben

Goede en zeer snelle afhandeling van de juiste geleverde onderdelen.

ik zal en kan iedereen adviseren om vaker hier mijn visspullen te kopen

Keurig de volgende dag al geleverd

Buiten de verwachting om alle spullen de volgende dag geleverd!

geen problemen

Een dag later geleverd

perfect

Heb me spullen netjes ontvangen, goede service. ben er erg blij mee al mooie karpers er door mee gevangen. top

Netjes op tijd en keurig verzorgd ingepakt.

Voor mij de eerste keer dat ik bij jullie een bestelling opgeef. Ik ben dik tevreden met de gestuurde artikelen.

Goed product en snelle levering.

Het pakket was goed en het product bevalt prima, ook zeer snelle levering.

Geweldig!!

Prima service, snelle levering, keurig verpakt. Kortom: helemaal top.

Goede levering, verpakking en snelle feedback!

Goede levering, verpakking en snelle feedback

grandioos!!!!!!

Echt waar ze doen en leveren snel wat ze beloven. Top

prima en vlot geleverd

Vlot en netjes geleverd Klein minpunt is de levering per UPS , zonder dat die even melden dat ze je niet thuis troffen en je pakket bij het ups punt klaar ligt, en ik maar wachten...

Super snel goede spullen geleverd

Vandaag besteld en volgende dag in huis. Toppie

uitstekend

Super snel geleverd en gratis verzonden. Alle bestelde goederen op voorraad. Dus niets op aan temerken wat mij betreft. Ook een retour van reservespoelen werd snel en afdoende opgelost onder excuses, terwijl de fout overduidelijk bij de fa. Mitchell ligt. Mitchell levert de verkeerde reservespoelen voor de Avocast FS7000 black edition. Er staat op dat ze voor de Avocast FS7000 zijn maar ze passen niet goed (zijn voor de niet FS versie ondanks dat de opdruk FS7000 aangeeft). Daar kom je pas achter als je ze besteld en op je molens plaats (past dus niet lekker). Als je een wel en een niet passende spoel naast elkaar zet zie je enkele (kleine) verschillen. Tackleshop heeft nog een spoel voor de niet FS versie besteld in de hoop dat Mitchell simpelweg de sjablonen voor de opdruk verwisseld heeft van de FS7000 en de 7000, maar helaas zijn de spoelen met beide opdrukken identiek en niet geschikt voor de FS7000 molen maar alleen voor de gewone 7000. Helaas k... service van Mitchell maar ja dat is een Frans bedrijf dus wat kan je verwachten ?! WEL zeer goede service van Tackleshop.nl.

Perfect geregeld

Goede kwaliteit en snelle levering volgens afspraak

Ongelofelijk goed geregeld.

Vandaag besteld morgen in huis. Prima spullen niets op aan te merken. Volgende keer ga ik weer bij hun bestellen. Top.

goede en vlotte service

goed materiaal en zeer te vreden

Weiland 1

6666MH Heteren