Goed en snel geleverd

Ben er blij mee. Zou wat voordeliger mogen.

Prima, snelle levering, voldeed aan verwachting

Nogmaals, na de snelle levering voldeden geleverde artikelen aan de verwachting

Een plezierige en overzichtelijke webwinkel

Snelle levering, netjes verpakt, correct uitgevoerd, goede presentatie en redelijk geprijsd.

Zoals je van een goeie webshop mag verwachten in 2020...

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Snel geleverd. Website vind ik wat minder.

Toppie

Buiten mijn verwachting de volgende dag al bezorgd. Had snel een leefnet nodig, ik had er een gevonden bij TackleShop.nl en dacht dat is wat ik zoek. Besteld en de volgende dag al bezorgd toppie.

Snelle verzending en goed op de hoogte gehouden

Perfecte opvolging van de bestelling. Mag zeker gezegd worden. Tot de volgende aankoop!

Zeer goede site , goed materiaal , zeer tevreden

Zeer goede ervaring zeer overzichtelijke site

Goede service en communicatie

Goede service en communicatie, Ik had een bestelling die niet geheel mijn maat was en heb deze retour gezonden zonder problemen. Goede afhandeling en duidelijke afspreken. Top!!

Zeer snelle levering van de producten tot in Belgie!!!

Snelle service en levering

Snelle service en levering

top

heb altyd goed ervaring met TackleShop tot nu toe, top,bedrijf ,gr j-p

ik krijg mijn onlinebestelling sneller geleverd dan in belgie. awsome service.

zeer snelle service, en super pakket deals. top

geweldig

geen op of aanmerkingen

Top service!

Helemaal niks op aan te merken! Besteld en volgende dag in huis. Producten goed omschreven en zoals het hoort in goede staat ontvangen. Bedankt!

Makkelijk besteld, snel ontvangen

Perfecte afhandeling en snelle levering!

Prima snelwerkende webshop. Veel keus. Mijn bestelde artikel voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Keurig verpakt en snel(de volgende dag) geleverd.

Top goed geleverd

goed aan geleverd en goed verpakt

coreet geweldig

super aan te raden prima service xxxxl plus ths juan

Slechte levering, beroerde kwaliteit

Bedrijf levert slechte kwaliteit en is niet bereikbaar. In de winkel is het materiaal ook goedkoper dan hier. Daarna wordt je gestalked met e-mails over je ‘bestel ervaring’ etc. Laatste keer geweest.

SUPERSHOP !

Alle producten zijn perfect . Makkelijk te bestellen in de webshop en supersnel geleverd ! Kortom een aanrader .

aangename site

1 van de weinige webshops die echt volgende dag geleverd naar Belgie doet. zeer overzichtelijke site met goede opties klantendienst is behulpzaam en geeft goede uitleg. hun blog is aangenaam om lezen en heeft veel nuttige tips

Weiland 1

6666MH Heteren