Snelle levering. Top!

Is eerste keer dat ik hier een bestelling plaats. Dobbers goed ingepakt. Topservice.

Snel en duidelijk

Snelle levering en alles goed verpakt.

hele goede sevice

als ik het op tijd bestel heb ik het de volgende dag binnen Hele goede service

S U P E R !!!

Grote keuze, snelle levering,goede verpakking, aantrekkelijke prijzen!

Volgende dag in huis. Erg fijn. Klein minpunt was de verkeerde kleur van 1 van de jerkbaits. Kleur van de getoonde afbeelding was niet de kleur die ik ontving. Maar mooier kleurtje dus verder geen punt van gemaakt.

Goede en snelle levering, top!

Doet wat is beloofd.

Snelle levering, goede service, scherpe prijzen.

Wat een fijne webshop. Over het algemeen worden artikelen snel verzonden. Erg fijne en persoonlijke communicatie.

Snel en betrouwbaar

Voor de eerste keer online visspullen gekocht, allemaal prima geregeld.

Gewoon compleet en snel geleverd, prima!

Gewoon compleet en snel geleverd, prima!

Snelle levering van mooie producten

Complete uitrusting voor zeevissen aangeschaft. Zeer goede prijs/kwaliteits verhouding.

Uitstekende winkel

Ik adviseer deze winkel graag. Perfecte service en levering ook afters sales met goed advisering, hulp en uitleg. Ook prijs kwaliteitsverhouding is goed. Kocht mijn nu zeebaars hengel Voor vanaf de kant. Mooi stokje.

Goede kwaliteit tegen concurrerende prijzen

Tackleshop doet wat ze vermelden op de site en hanteren aantrekkelijke prijzen voor hun assortiment.

Vlotte Levering en op de hoogte gehouden van de vorderingen.

Mooie hengel voor een leuke prijs!

overzichtelijke website

+ overzichtelijke website + vlotte afhandeling + zeer ruim aanbod - gratis verzending pas vanaf €50 NIET geldig voor België

perfect

juist had bij de dobbers er meer willen bestellen als 2 van de het zelfde maar dit ging niet maar alles was dik in orde voor de rest

Goede service!

Snelle levering, Netjes verpakt! De set die ik wilde was niet met de hengel/molen combinatie mogelijk na contact met klantenservice waren er meerdere mogelijkheden mogelijk. Top service als ik weer een hengel en molen nodig heb ga ik eerst bij Tackleshop kijken.

Schitterende service en communicatie.

Van bestelling tot levering top!!

Ik had een spinner bait gekocht en een salmo fatso jerkbait, met die jerkbait heb ik niet veel geluk gehad maar met die spinnerbait wel. De levering was snel en goed verpakt. In het algemeen ben ik tevreden.

Zéér goede afhandeling.

Vlugge en goede service

Wat een super snelle en goede service ! In een word fantastisch ! Ik kwam erachter dat ik wat cruciale spullen misten om de volgende dag te gaan vissen , voor 17.00 besteld en de volgende morgen lag het in de brievenbus ! Wat een top webshop ! Bedankt

Positief.

Vlotte levering,goed verpakt,goede info,eerlijke prijzen.

Goede levering

Super goede ervaring, was erg duidelijk! Hier ga ik zeker vaker bestellen

Snelle afhandeling en levering

Overzichtelijke website met een gemakkelijke bestelprocedure. Afhandeling en levering van de spullen was top.

Zeer snel geleverd

Goede website en snelle levering dit geeft veel vertrouwen.

Weiland 1

6666MH Heteren