Perfect.

Al meerdere bestellingen geplaatst en elke keer perfect afgehandeld zoals beloofd. Aanrader !!

Scherpe aanbiedingen en snelle levering.

Duidelijk contact via email.

echt geweldige winkel, geweldige service en supersnelle levering. een product dat ik had besteld, was niet op voorraad en ze namen contact op om een ​​vervanging voor te stellen en het was perfect

Precies wat ik zocht perfecte ervaring met dit bedrijf!!!

Precies wat ik zocht perfecte ervaring met dit bedrijf!!!

Prima levering

Snelle afhandeling van de bestelling. Alleen jammer dat je alleen voor een bepaald bedrag kan bestellen.

Snelle levering.

Ruime sortering, niet duur snelle levering

Zeer goede webshop

Geweldig!!!

Groot aanbod, prima prijzen, snelle verzending in goede verpakking. Al met al zeer positief !!!!

Perfect service en altijd alles optijd binnen top gewoon

Perfect service en altijd alles optijd binnen top

Waar voor me geld

Voelt zeer stevig aan ,en is mooi afgewerkt. Nu een paar keer mee gevist en werpt goed ook met zwaar gewicht, en dat voor zo weinig geld.

Beter dan ik had verwacht voor dat geld

100 procent

alles is goed

uitstekend

zoals altijd,echt waar voor je geld, en snel verstuurd !

Super snelle levering

Besteld en volgende dag geleverd, zoals aangegeven op de site. En dat maak je toch nog wel eens anders mee. Kom zeker terug !

Supergoed

Hoodie moest speciaal besteld worden,toch na 5 dagen al thuis mogen ontvangen. Klasse

Mooie web site

Hele snelle levering van de bestelde producten en ik had geluk dat het door de briefenbus kon zodat ik niet thuis hoefde te blijven. Bedankt voor de snelle en goede levering.

Goede prijs, Snelle levering, Goed verpakt

Goede prijs en snele levering.

Bestelde producten op tijd en goed afgeleverd

Zeer snel en kompleet geleverd, super.

Dit was niet mijn eerste bestelling bij de tackleshop en waarschijnlijk ook niet mijn laatste. Alles zeer snel en kompleet geleverd, top gewoon !!!

Simply the best

I've spent way too much money on fishing supplies during lockdown - Zuidpier in Ijmuiden before it shut, Noordpier in Wijk aan Zee and my local beach in Zandvoort have been my go-to places. Of all the online suppliers I've use, tackleshop.nl has been the best - turnaround inside 24 hours, perfect client service and competitive pricing. The only thing that could improve my experience is winning one of the frequent competitions.

Snelle levering en je wordt netjes op de hoogte gehouden

snel en juiste artikel

snel, juiste artikel. Goede kwaliteit

Perfect!

Prima site, snelle reactie, goede en duidelijke communicatie, snelle levering. Top!

Supergoede kwaliteit en voordelig

Hele goede kwaliteit voor scherpe prijs, en ook nog snel bezorgd ! Dik tevreden !

Levering en producten doen aan de verwachtingen

Weiland 1

6666MH Heteren