Alles helemaal top!

Ik heb mijn eerste hengelset hier gehaald en ben dik tevreden! De levering was zeer snel en ik kreeg zelfs op de dag van de bestelling een mailtje met hoe ik de hengel in elkaar zet en hem op schade check.

Snelle levering. Helemaal top!

Helemaal top!

Dik in orde

Prima en snelle levering

Snelle levering en een goede kwaliteit

Uitstekende service, snelle levering en goede kwaliteit producten.

Vlot en redelijke prijzen

Vlot geleverd

Mooi design maar te hoog

Heel mooi design stoep, heel veel opbergruimte dus ideaal om als herder de hele dag te vertoeven op de heide. Helemqal in mijn sas met mijn nieuwe rugtas met stoel op stap tot ik op mijn eerste rustpunt aan kwam. Ik zette de stoel neer , ging zitten en kwam met mijn benen niet aan de grond, en dat terwijl ik 1.82 lang ben...vaal er zo enorm van want omdat ik hem al gebruikt heb kan hij niet retour

Snel geleverd top.

alle spullen snel binnen, alleen jammer dat er maar voor een minimaal bedrag besteed kan worden, soms wil je gewoon iets kleins bestellen maar als je dan onder de limiet zit kan dat niet. Dat vind ik slecht.

Mijn bestelling keurig in milieu vriendelijke verpakking ontvangen, binnen 1 dag. Top

zeer goed

snelle levering en alles top in orde niets vande zeggen

Niet goed

De tacklebox die ik voor mijn zwager kocht (Albatros TackleMaster) was van slechte kwaliteit en kapot aangeleverd... Blijkt dat deze webwinkel geen telefoonnummer heeft maar een invulveld waar je je vraag kunt stellen. Dus ik de tacklebox maar terugsturen, alleen heeft deze webshop geen antwoordnummer waardoor ik twee keer de verzendkosten moest betalen (het product werd ook niet gratis bezorgd). Al met een dure grap voor een slecht product. En nu maar wachten op restitutie van het aankoopbedrag...

Beste prijs en snelle verzending

Super blij en trots met mijn nieuwe Spro Freestyle rugtas!!!!

geweldig.

Ik had mijn hengel super snel! Ga hier voortaan altijd bestellen. SUPER!!

Vandaag besteld, morgen in huis Suggestie: een lagere besteed bedrag bv. va € 20 gratis levering zou de drempel zijn om meer klanten aan te trekken. Mvg. Sonny

Livrare foarte rapida

Mici probleme la adăugarea in cos.sunt lucruri pe care incerci sa le pui in cosul de cumparaturi si nu sunt adăugate.

• Ne-ai recomanda? Yes

Snel geleverd. Product geleverd klopt met omschrijving

Spullen besteld en netjes volgende dag in huis. De geleverde spullen matchen met wat op de website staat. Prima allemaal dus.

Goeden kwaliteit artikelen en snel bezorgd

zeer vlotte levering en alles zoals omschreven

artikelen zijn goed omschreven met juiste informatie. Levering vlot, je wilt het immers vaak zo spoedig mogelijk gebruiken

correct

super snelle levering en scherpe prijzen.

Zeer snelle levering.

Ik heb alle items voor een goede prijs gekocht. En alles werd al na twee dagen geleverd. Ik zou hier zeker weer iets kopen.

prima site

ik was opzoek naar wat snoekbaars spulletjes , ouderwetse snoekbaars dobbers , breekstaafjes , onderlijnen en schuiflood en ben uitermate geslaagd had het pakketje ook lekker snel in huis . top! mogelijk ga ik hier vaker kopen

Goede aankopen

Ikzelf ben een spinner, en met de aankopen op tackleshop heb ik al veel plezier gehad en baarzen en snoekbaarzen aan mijn hengel gehad

100% correct en op tijd afgehandeld!!!

zie boven

Snelle levering. Prima kwaliteit. Voldoet aan de verwachtingen.

Mooie dobbers.

Goed en snel

Duidelijke website en snelle verzending!

Weiland 1

6666MH Heteren