goed adres om online visspullen te bestellen

Makkelijk bestellen, snelle levering, keurig verpakt thuis geleverd.

Snelle en correcte levering. Mooi aanbod aan kunstaas

Zoals hierboven geschreven.

de service van tackleshop was weer prima. Vrij snelle levering. Over de kwaliteit van deze spro reishengel ben ik niet tevreden, de sluitingen van de 4 delen pasten niet,alleen met veel geweld zou het gelukt zijn.Deze sluitingen zelf passend gemaakt zodat ze nu wel goed in en uit elkaar kunnen worden gehaald. Dit ben ik niet gewend van Spro mvr.gr.Jan

De bestelde artikelen mooi op tijd geleverd

Geweldige snelle levering

De bestelling was 's avonds gedaan en was boven verwachting een dag later al in huis.

gewoon goed!

Bestelde een spinhengel van Abu Garcia, normaal zou ik deze laten liggen, want te duur! Nu 50% korting erop...scheelt een slok voor een pensionado, prachtige goed afgewerkte hengel. Al paar keer mee gevist, alleen vangen moet deze nog leren;-)) Tevreden aankoop dus! Ferd.

Mooie spullen, snelle levering!.

Mooie hengel en molen.

Top klantenservice

Beste bestelling is snel en correct geleverd goed ingepakt . De hengel is mooi afgewerkt en vertoont geen gebreken. Nog niët mee gevist ... met die hittegolf is het onverantwoord SNOEK te belagen met kunstaas en of andere. Benieuwd of hij het goed doet na een 100 tal worpen ... we wachten af .. vang ze en draag zorg van de vissen ...

Super snelle levering en precies wat ik besteld heb

Het blijft een betrouwbaar shop!

Top winkel van a tot z!

Snel geleverd , goede producten .

Vandaag besteld, morgen in huis. Prima winkel, ga ik zeker nog een keer bestellen

Vlotte levering

PERFECT.

Ga zo door

Ik heb mijn bestelling netjes en snel ontvangen ga zo door tackelschop.nl ik ben helemaal tevreden .

Snelle levering netjes en correct verpakt

Bestelling gedaan en werd volgens afgesproken tijd bezorgd

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Heb er een waadpak gekocht voor mijn hovenierswerk. Mooie kwaliteit voor goede prijs.

voor deze prijs een superpak. Ik heb normaal schoennaat 47/48. Grootste pak besteld, dus maat 47. Past helemaal goed. Pak gebruikt om troep en riet uit de sloot langs de tuin te halen. Na afloop helemaal kurkdroog.

geweldig

Eerste keer dat in online bestel bij tackleshop en mijn bestelling was na twee dagen bij mij thuis. De omschrijving van de artikelen op de website stemt volledig overeen met de geleverde artikelen. Knap :-)

Ik heb alles wat ik heb besteld mooi op tijd en netjes ontvangen.

Goed en snel zoals beschreven

Perfecte service

Alle producten zijn prima omschreven, pakketjes worden netjes op tijd verstuurd en verpakt

perfecte levering

goed verpakt en op tijd geleverd

Snelle afhandeling van de order en heel snel ontvangen Ronduit perfect

Uitstekende Hengelsport winkel

Kwaliteit zeer goed en ook de levering ging heel vlot.

Ik ben zeer tevreden over Tackleshop

Loopt op rolletjes!!

Vlotte, snelle en nette levering. Website staat nu onder mijn favoriete. Tot de volgende bestelling!!

Weiland 1

6666MH Heteren