uiytstekend

Veel keuze, goede prijs en heel vlug geleverd

Snel en correct verlopen

alles is correct verlopen en heel snel geleverd

Mooi verpakt. Snelle levering. Al meerdere malen besteld altijd top.

Zeer goed en een snelle levering top jongens

Ben zeer tevreden over tackle schop ik geef het door aan Mijn vis vrienden o ja ik heb verkeerde draad ik wou graag een klos 016 en 014 kan ik nog ruilen BVD gr Henk barelds zende 44 ZUIDWOLDE dr.

Keurig op tijd ontvangen en de volgende dag kunnen gebruiken om op forel te vissen.

Uitstekende en snelle service

Na verschillende malen een aankoop gedaan te hebben ben ik uiterst tevreden over de snelheid en correctheid. Niet alleen bij aankopen maar tevens bij een retourzending blijven ze steeds snel en correct de zaken af te handelen.

ok

vlugge levering zeer ok

Prima site, mooie producten, snelle service

Goed en snel mijn producten kunnen vinden en besteld, net zo snel binnen en tevreden.

Zeer positief

Betrouwbare en snelle levering

Great service

Fast response/assistance and delivery. Great service at a good price.

Goede snelle levering

Dit was de eerste keer dat ik een bestelling heb geplaatst bij de Tackleshop. Ik kan niet anders zeggen dan dat het allemaal goed verlopen is. Snelle levering, alles netjes verpakt waardoor geen beschadigingen aan de producten. Al met al een aanrader, ik zal de volgende keer zeker weer bij de Tackleshop bestellen.

Mooie producten goede service

top niks meer of minder ga zo door

zie bovenstaande

Goede en snelle service

ik heb nu een paar keer besteld bij deze shop. Ik ben zeer tevreden.

Ruim assortiment en snel geleverd

Ruim en goed assortiment en veel info voor je iets aanschaft.

Gewoon zeer goed

+++

uitstekend

snelle levering,alles ok,

Zeer goede levering

de levering was snel compleet en ook erg goed gedaan de vliegjes en het doosje waren zoals op de site

Voldoet aan mn verwachting!

Een aanrader

Zeer volledige en duidelijke presentatie van de producten op de website en zeer tevreden van de snelle levering.

Snelle goede levering

Spullen besteld voor het zeevissen. Keurig op de hoogte gehouden wanneer de levering zou plaatsvinden. Doen wat ze beloven.

Goede service en vlotte levering.

Helaas was 1 artikel momenteel niet leverbaar en geen bericht over ontvangen. Na een telefoontje van mijzelf en excuses van hunner zijde meteen geld terug gestort op mijn rekening. Top!

Alles vlug geleverd top !!

Gewoon goed top

Super materiaal met super levering , alles volgens afspraak !!

top

Alles klopte van mijn bestelling ,goed verpakt en snel geleverd dus een aanrader om er meer gebruik van te maken gr. Kees

Weiland 1

6666MH Heteren