ik heb de spullen nu nog niet eens binnen

volgens de site dag erop binnen .. Ga ik ervan uit dat het 2 of 3 wordt zal wel niet de fout van jullie zijn maar als dan mail krijg en de spullen zijn niet binnen begin ik te koken.. Gerard

Mooi product, stevig verpakt. Niets te wensen over.

Snel geleverd en compleet

Alles op voorrraad wat ik nodig had en snel geleverd. Ook op vragen per mail over welke hengel en molen ik voor zeebaars nodig had werden snel en goed beantwoord. Erg tevreden!

super snelle levering

erg snel geleverd meteen extra 10% korting

Precies wat er beloofd is, is nagekomen.

Goede service, snelle afhandeling van de bestelling, ook na retourzending

Goed contact, snelle levering, betrouwbaar

Klantvriendelijkheid, bereikbaarheid, service gericht

Bereikbaarheid, klantgerichtheid en service zijn de “ key’s for success “. TackleShop levert key’s naar hun klanten, waarmee je als bedrijf enorm gewaardeerd wordt. Daarbij zou ik ook willen benoemen de product kennis en kunde. Duidelijk advies bij een diversiteit aan vragen. Waarom geen 10? Dat zou perfect zijn. Men heeft een goede klantenservice, alleen hierbij ontbreekt de mogelijkheid tot telefonisch overleg. -> prijs / kwaliteit: erg goed.

Aankoop en afwikkeling super goed gegaan

Keurig en snel aankopen gedaan met een heerlijk gevoel bij ontvangst van de juiste artikelen.

snel geregeld

Fijne producten en snel geleverd

Helemaal zoals het zou moeten. Goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering

No nonsence, waar voor mijn geld

Coulance regeling, zelfs na 30 dagen. Geen vingerwijzing maar gewoon meedenken met de klant. Conclusie: hier bestel ik in de toekomst al mijn visspullen !

Super goed

Zeer snelle levering en alles netjes geregeld.

Zal zeker nogmaals bij jullie een bestelling plaatsen. Wat jullie zeggen wordt ook na gekomen. Top.

Ik krijg wat ik bestel.

Ik krijg wat ik bestel. Het is niet vanzelf sprekend dat je iets besteld en dan ook krijgt wat je besteld en een dag later. Helemaal top dus.

Geleverd zoals beloofd. Super.

Leuke feeder telescoophengel

Was al heel lang op zoek naar een wat mobielere feeder hengel. Tot ik de bestelde telescoop bij TackleShop zag staan. Leuke hengel voor deze prijsklasse. Top is iets te dik, maar laat onverlet dat voor de visser dit een leuke ervaring moet zijn! Dit heb ik zeker afgelopen maandag ervaren. Ik ben 66 jaar en bezit de mooiste hengels, maar je wordt ouder en wil toch zonder al teveel rompslomp een leuke stok die wat eenvoudiger is op te tuigen, hebben. Ik hoop oprecht dat er binnenkort een soort gelijke telescoop van geheel carbon met wisselbare toppen op de markt komt. Wordt zeker een winner voor dié fabrikant die het aandurft. In ieder geval houd ik mij aanbevolen voor zo'n hengel.

Overzichtelijke website, snelle levering.

Precies de webshop voor mij

Ik ben een regelmatige hengelaar, maar niet al te fanatiek. Tackleshop heeft voor iedere categorie hengelaar een goed aanbod. Ik vond er vlot precies wat ik nodig had. En zeer snelle levering, Top!

Snelle en goede service en duidelijke web site gewoon top!

Alles zoals ik besteld had en in goede staat

Snelle levering en goede kwaliteit

alles prima

de bestelling werd op tijd en goed afgeleverd ,alles was prima in orde.

Mooi op tijd geleverd , bestel proces was goed en bijzonder dat er geen verzendkosten waren boven de 50 euro. Top geen klachten :)

Superlatieven te kort. Dus Super.

Zoals gezegd werkelijk formidable van A tot Z.

voor de eerste keer geweldig

vandaag besteld morgen in tuis wat wil je nog meer.

Goede kwaliteit en snel geleverd

Overzichtelijke site en snelle levering

Weiland 1

6666MH Heteren