Fijne ervaring

Op tijd geleverd en mooie kwaliteit muur behang voor de kinderkamer

• Snelheid/Levertijd

Snelle service, gekregen wat ik verwachtte

Ik kreeg zelfs een extra mail, om te zeggen dat wegens vakantie de levering langer kon duren. Heel attent! Posters zijn van stevige kwaliteit

• Snelheid/Levertijd

De poster is erg mooi en van goede kwaliteit. Daarnaast ben ik erg te spreken over de service. Bij het plaatsen van de bestelling bleek ik een verkeerde maat besteld te hebben, bij het veranderen ging er iets mis waardoor de bestelling niet geplaatst kon worden. Ik had de moed al opgegeven maar de eigenaresse mailde met de vraag of er iets was mis gegaan. Zo kon ik per mail de bestelling alsnog plaatsen. Binnen een paar dagen kwam de poster binnen.

Geboorteblokken

Mooie blokken, snelle levering, vriendelijk contact. Alleen jammer dat 1 sticker op de blokken duidelijk gescheurd was en weer aan elkaar geplakt.

• Snelheid/Levertijd

Hallo Lisette, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat er 1 sticker op de blokken was gescheurd. De aanname dat wij een gescheurde sticker opnieuw aan elkaar zouden plakken is alleen niet juist Dit zouden wij namelijk echt nooit doen. Wij gaan altijd voor levering van kwaliteit. Excuses dat de sticker mogelijk op een andere wijze is gescheurd. Misschien bij inpakken van je bestelling en hebben we dit over het hoofd gezien. Of tijdens het bezorgtraject door pakketdienst. Als er iets mis is bij levering van een bestelling graag ons dan gelijk even mailen dan lossen we het voor je op. Wil je ons laten weten via mail jolanda @dekleineauto.nl om welke sticker het gaat? Dan sturen we een nieuwe sticker naar je toe. Ik zal je hierover ook nog even mailen. Nogmaals excuses voor de beschadigde levering dat had niet mogen gebeuren. Vriendelijke groetjes, Jolanda Peters www.dekleineauto.nl

Mooi product en uitstekende service

Prachtige stickers besteld voor het Ikea keukentje. Heel simpel en netjes op te plakken. Pas na mijn bestelling zag ik dat je deze twee stickers ook in een koop kon bestellen. Dat scheelde een euro. Ik had ze apart in het winkelwagentje gedaan. Jolanda een mailtje gestuurd. Ze reageerde direct en heeft die ene euro ook meteen op mijn rekening terug gestort. Dus een mooi product en een uitstekende service.

• Snelheid/Levertijd

Mooie stickers en snelle levering

Mooie stickers gebruikt op Ikea meubel. Helemaal tevreden!

• Snelheid/Levertijd

Netje, snel, met zorg behandeld.

• Snelheid/Levertijd

leuk product, mega snel verzonden

Enorm leuke stickers en ontzettend snel verzonden!

• Snelheid/Levertijd

Mooi product en fijn contact over de levering

Mooie muurcirkel besteld die eruit ziet zoals op de site. Over de levering fijn contact en duidelijke uitleg over de levertijd.

• Snelheid/Levertijd

Super service, hele mooie spullen!

Hele goede service, snelle levering, en vriendelijke correspondentie! Ook zijn de geleverde spullen van goede en mooie kwaliteit!

• Snelheid/Levertijd

De bestelling voldoet aan de verwachtingen! Ik had iets niet goed doorgegeven, maar dat wordt gelijk goed opgelost. En het resultaat is erg mooi!

Heel prettig!

Onlangs had ik een cadeaubon gekregen. Deze kwam in een superleuk vilten envelop. Dat alleen is al leuk om te krijgen. Op de site kwam ik er niet helemaal uit. Gebeld en vriendelijk geholpen. Een dag later had ik de stickers binnen, die er top uitzien. Leuke webshop goede service!

Leuk ingepakt cadeau

Mooie spullen!

Precies zoals op foto en snel geleverd!

• Snelheid/Levertijd

Super leuke dingen en mooie kwaliteit!

Super leuke dingen en van mooie kwaliteit. Helaas was mijn levering vertraagd, maar ik werd super goed op de hoogte gehouden.

Leuke stickers plakken goed

Goede stickers plakken goed, ik heb het op laminaat en ongelakt hout geplakt en blijft goed plakken. Wel oppassen met scheef plakken want het zit goed vast. Levering was sneller dan gedacht. Vrijdag besteld en dinsdag in huis.

Goede ervaring

Leuke producten, duidelijke communicatie, goede kwaliteit prijs verhouding

Super snelle levering

Er was aangegeven dat het 5-6 werkdagen kon duren maar de mooie en unieke geboorteblokken waren al na twee dagen geleverd! Helemaal blij.

Prima keuze!

Wie op zoek is naar een origineel idee en leuke designs om de (baby)kinderkamer aan te kleden vindt hier zijn gading. Een terecht goede aanbeveling!

• Snelheid/Levertijd

Snelle levering en de producten zien er mooi uit.

Super leuke stickers!

Makkelijk te plakken en netjes bezorgd! Ziet er heel tof uit!

• Snelheid/Levertijd

Goede service en mooie producten

Persoonlijke en vriendelijke benadering. Producten zien er goed en mooi uit. Snelle service en goede informatie hierover.

• Snelheid/Levertijd

Supersnelle en correcte levering van ons pakketje

De cijfers op de folie kwamen soms niet mee bij het verwijderen van het schutblad. Mits wat handigheid en geduld is het me toch gelukt. Het resultaat mag gezien worden.

• Snelheid/Levertijd

Hallo Eduard, Bedankt voor je beoordeling. Je hebt alleen bij ons geen loopwagentje besteld. Deze hebben wij niet in het assortiment ;-) Maar wel de groeimeter sticker. Hopelijk ben je ook heel tevreden met deze aankoop. Vriendelijke groetjes, Jolanda www.dekleineauto.nl Stoere en leuke kinderkamer accessoires voor jongens

Super kwaliteit en snelle levering.

Helemaal blij

Parcours 49