Zeer behulpzame en betrouwbare organisatie

Ik had een probleem met de maat van knelkoppelingen op een flexibele (waterleiding)slang. Dit aan hen telefonisch voorgelegd en ik kreeg direct alle hulp om het samen uit te zoeken. Afgesproken dat ik meer toegezonden zou krijgen dan ik nodig had, ben ik aan de slag gegaan. Tenslotte de onderdelen teruggestuurd en na een week stond het geld alweer op mijn rekening. Een geweldige service en klantgerichtheid. Zij verdienen een dikke 10.

Heb stad en land afgezocht voor dit artikel maar nergens te verkrijgen!! En zo wel duur en nog duurder bij levering. Welbie besteld, geleverd en passen!! Kortom goed,goedkoop en top service!!!

Via de website een perfecte beschrijving van de specificaties (afmetingen) waardoor het mogelijk is precies het juiste product te bestellen. Daarna een snelle levering.

Uitstekende service en goed advies

denken met je mee en vinden een oplossing

Prima site, snelle verzending

Prima verzorgd

Snelle levering en bestelling was zoals besteld.

Perfect super

Foto opgestuurd met de welke onderdelen nodig zijn, deze met link gekregen zodat je ook meteen de juist krijgt. Fijne communicatie snelle levering. Top

Nemen de tijd voor de vragen

Wordt keurig en rustig geholpen met een duidelijke uitleg

Snel levering en door de duidelijke uitleg op de website. Was het snel en makkelijk gerepareerd.

Vlotte levering.

Schnell, gut und zuverlässig!

Schnelle Lieferung, gut verpackt, Ware wie beschrieben - alles bestens!

Great service

Very simple and effivcent

Gewoon goed.

Prima website en zeer snelle levering.

gewoon goed

snel en goed geleverd prijs kwaliteit is oke.

Stipt, netjes verpakt.

Voor herhaling vatbaar.

Verkeerd onderdeel

Na telefonisch contact om er zeker van te zijn dat we het goede onderdeel bestellen, toch nog het verkeerde onderdeel ontvangen waarvan de retourkosten voor mijn rekening zijn … dus dat valt een beetje tegen als ik eerlijk ben. Daarbij heb ik het goede onderdeel gekocht bij een andere leverancier op zaterdag en was ik voor €30,95 klaar ipv €73,-

Snel uitgevoerd en snel ontvangen.

Fijn dat het daar kon via anderen erg duur en lang wachten

Nog in afwachting van de strips maar dat zal goed komen binnenkort

Snelle levering, goede kwaliteit

Keurig verpakt en niet al te duur.

vriendelijk, snel en ter zake doende

Juiste product supersnel geleverd voor een normale prijs

Prima samen gesteld onderdelen pakket

Prima samengesteld vervanging pakket waardoor het ook voor de minder ervaren geen dwaling wordt tussen de diverse onderdelen.

Een snelle levering

Ze leveren snel en het contact is ook goed.

Goede service. Alles netjes op tijd geleverd. Alleen jammer dat er ruim 7 euro bezorgkosten betaald moet worden .

Bedrijfsgegevens

Industrieweg 11

6562 AP Groesbeek

024-3974388

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.