Vriendelijk en professioneel, scherpe prijs

De communicatie was altijd vriendelijk en we zijn ook blij dat we gekozen hebben voor zowel inmeten als installeren waardoor het toch nog mooier is geworden dan wanneer we het helemaal zelf hadden gedaan, want er zat meteen goed advies bij. De prijs was veel scherper dan bij andere aanbieders en dat komt misschien ook wel doordat er geen showroom is. Gelukkig kon ik een voorbeeld in de buurt bekijken bij de leverancier (Neolith). De levering was heel snel (al binnen enkele weken) en mooi op tijd met de rest van de keuken. Installatie was heel professioneel en we zijn zeer tevreden met het eindresultaat.

• Wat vond u van onze kennis en vakmanschap?
  • Ik heb gekozen voor de Granietshop omdat: Een goede prijs kwaliteit verhouding
  • Pluspunten N.v.t.
  • Verbeterpunten Beschikbaar stellen van monsters. Heb ik zelf goed kunnen oplossen.

Service is heel klantgericht

Klant staat centraal. Goed ingespeeld op de specifieke wensen. Heel vriendelijk en hulpvaardig personeel. Betalen nadat de klant tevreden is over de levering. Waar vind je dat nog? Echt super!

• Pluspunten Klant centraal en vriendelijk personeel
  • Verbeterpunten N.v.t.

heel goed in advies en prijs

Na orientatie op de website zijn we erlangs gegaan om de kleuren in het echt te zien. Fijn ontvangst, deskundig advies en koffie.

• Pluspunten Goed advies en beste prijs
  • Verbeterpunten geen

Heel deskundig en hulpvaardig

We zijn heel prettig geholpen. Werd ook heel goed meegedacht en geen druk uitgeoefend.

• Pluspunten Deskundigheid

Al voor de 2e keer hier een prachtig blad gekocht

Voor onze keuken (zonder blad bij keukenkampioen gekocht) en wijnbar hebben wij bij Granietshop een prachtig 8cm dik keramisch blad gekocht. Goed geholpen bij de keuze, duidelijke communicatie, afspraken worden nagekomen. Installatie ging vlekkeloos. Wederom erg tevreden! Aanrader.

• Verbeterpunten N.v.t.

Mooi assortiment, nette prijzen en goede service.

Voor de 2e keer prima geholpen met mooie aanrechtbladen.

• Pluspunten Prijs kwaliteit verhouding
  • Verbeterpunten Website / showroom

Prima service. Hebben alles correct ingemeten, blad paste precies. Enige verbeterpunt: het zou mooi zijn als we als klant meer inzicht krijgen in de dikte van de bladen. Ik kon mij eerlijk gezegd niets voorstellen bij 2,3,4,5 cm dik en heb dan maar 4 cm gezegd. Achteraf was 2 of 3 ook prima geweest. ( 4 is ook mooi - dus geen issue)

• Pluspunten Service inmeten
  • Verbeterpunten Nog iets meer inleven met de klant die nooit een blad koopt

Van prijs tot service is alles top geregeld

Super vriendelijk personeel met verstand van zaken, en goede service. Door een bestelfout van mijzelf nog wat aan moeten passen na levering, maar dat werd heel snel en vriendelijk opgelost!

• Pluspunten Service
  • Verbeterpunten Grotere showroom

Dit top bedrijf is een echte aanrader!

De Granietshop bewijst de kracht van een familiebedrijf: zeer kundig en klant- en servicegericht. Tijdens het oriënterende gesprek, het inmeten en het plaatsen van het werkblad heb je met betrokken medewerkers te maken die voor het optimale resultaat gaan! Daarnaast leveren ze de gerenommeerde merken werkbladen voor een eerlijke prijs.

• Pluspunten Kundige medewerkers
  • Verbeterpunten Ga zo door!

prachtige steen. precies op maat en netjes afgeleverd.

prachtige steen. precies op maat en netjes afgeleverd.

• Verbeterpunten N.v.t.

Product zoals gewenst !!!

Hele fijne service

• Pluspunten Klantvriendelijkheid

Helemaal tevreden

Vriendelijke klantenservice. Professionele meting en plaatsing. Concurrerende prijs. Kortom, een aanrader

Goed contact, goede adviezen

Aanrechtbladen op zeer korte termijn geleverd en geplaatst. De buitenmaten werden zorgvuldig ingemeten. Desondanks was de plaats voor de kookplaat niet correct en moest de afvoer van de kookplaat worden aangepast. Verder heel tevreden en bevelen wij de firma Granietshop van harte aan.

• Pluspunten Locatie, levertijd
  • Verbeterpunten Exactere terugkoppeling naar de feitelijke producent.

Slecht

Opmeten wat door bedrijf is gegaan, was niet correct gedaan. Met plaatsen beschadigingen aan muur. Het ligt altijd aan de klant. Ook het inplannen terwijl je aan het verbouwen bent is er weinig begrip en zul je je aan moeten passen aan het bedrijf.

• Pluspunten geen
  • Verbeterpunten vele

Prachtig blad

Erg mooi blad aangemeten bij Granietshop . Heldere en duidelijke communicatie en heel blij met het opmeten door hen ivm scheve muren. Resultaat is prachtig geworden voor een zeer concurrerende prijs

• Pluspunten Vakkundige inmeting
  • Verbeterpunten Geen

Ik jaren terug een werkblad besteld daar was ik heel tevreden over. Nu een aantal vensterbanken en weer zeer tevreden. Goede communicatie prima product

Fijne ervaring met Granietshop

Heldere inzichten in prijs, geen verassingen achteraf. Vriendelijke medewerkers die de afmetingen hebben opgenomen en zijn komen plaatsen. Bij plaatsen hadden de mannen er wat moeite mee maar deze werd niet gespaard voor een mooi resultaat. Wat mij betreft zeker aan te raden! En voor een prijs die niet in de buurt kwam van vergelijkbare partijen.

• Pluspunten Vriendelijk en inzichtelijk

In één woord "top"!

• Pluspunten Goede kwaliteit versus prijs
  • Verbeterpunten Geen

snelle service en hele goede prijzen topbedrijf

snelle service en hele goede prijzen topbedrijf en korte lijnen en snelle levering.en goede koffie

Komt afspraken niet na

Na een bezoek aan de showroom een keuken besteld met merk apparatuur X. Dag later bericht dat de apparatuur niet leverbaar was. We hebben toen op het advies van de GS bij een bedrijf gespecialiseerd in apparatuur een offerte gevraagd. Vervolgens hebben wij gemaild voor de leiding tekening. Nooit meer iets van ze gehoord. Keuken uiteindelijk elders gekocht.

• Wat vond u de kwaliteit van ons product? N.v.t.
  • Ik heb gekozen voor de Granietshop omdat: N.v.t.

Nette service en scherpe prijzen

Goed advies telefonisch in de showroom en bij het inmeten. Werkblad goed geplaatst

Efficiënt

Komen afspraken na. Werken en handelen snel. Vriendelijke medewekers.

Mooi werk afgeleverd

Zeer goede service ,en mooi werk geleverd.

perfect afgewerkt blad voor een keurige prijs

No-nonsense vlotte en vakkundige service, vakkundig afgewerkt blad tot in de details, alles voor een keurige prijs.

Pluspunten

Netjes geleverd, volgens afspraak en behulpzame monteur

• Prijs
  • Kennis & Vakmanschap

de Geer 2

4061RR Ophemert

Over Granietshop

Granietshop, voor uw keukenwerkblad in Graniet, Composiet of Keramiek. Met merken als Silestone, Caesarstone, Diresco, Neolith, Laminam, Florim.