Uitstekende service en snelle levering

Als aanvulling op een eerdere set nu cilinders en sleutels bijbesteld. Snelle levering en toen het niet helemaal goed was gegaan ook een uitstekende klantenservice!

Het werkt perfect

Het systeem werkt perfect Duidelijke omschrijving

Hoge kwaliteit snel geleverd

Nabestellen is simpel, veel verschillende combinaties mogelijk.

Goede communicatie

Goede communicatie

Snelle, correcte levering.

Ik heb wederom bij MR beveiliging een slot met sleutels gekocht. Goede keuze in sloten en na bestellen correcte snelle afhandeling.

Snel geregeld en geleverd

Voor mijn nieuwe woning zocht ik een aantal sloten om alle te vervangen. Dit was hier snel geregeld, kon de maten per slot aanpassen en de extra's die ik wou toevoegen. Een simpel proces, snel geregeld en ook snel geleverd.

Prima service, op tijd geleverd

Prima service, de sleutels kwamen keurig op tijd. Helaas niet in allemaal verschillende kleuren, zoals ik had verzocht, maar nou ja, dat maakt ook niet zoveel uit. Ik moet ze nog uitproberen, maar ik ga er vanuit dat ze allemaal goed werken.

Perfecte service

Goede producten en makkelijk nabestellen

Volgens afspraak passende sleutels vlot binnen.

Had verkeerde besteld en gelijk n mail om alles te corrigeren

Op tijd bezorgd.

Blij met nieuw slot

Al een hele tijd een slecht draaiend slot in onze voordeur dus het was hoogste tijd voor een nieuwe. Bestelling van een M&C Condor cilinderslot met draaiknop was eenvoudig en de levering kwam snel via brievenbuspost. Misschien had op de website nog wel ergens even goed het verschil uitgelegd kunnen worden tussen de twee type draaiknoppen (of ik heb er overheen gelezen). Blijkbaar is de gewone knop niet geschikt bij een houten deur als er zicht op is; hier kwam ik pas achter door de sticker die op de cilinderverpakking zat: "Een houten deurelement (incl zijruit) met zicht op de "standaard" draaiknop, moet worden voorzien van een SKG(V) gecertificeerde anti-boor/-manipulatie voorziening." Na het lezen hiervan vermoed ik dat ik dus beter de versie met de push knop had kunnen bestellen (?). Maar goed, dat neem ik voor nu maar voor lief; in ieder geval zit er weer een heel goed slot op de voordeur wat niet gemakkelijk te forceren is.

Beste Bas, Een pushknop is alleen aan te raden als u een brievenbus in de deur heeft (dan kan er niemand met een touw of fietsband aan de knop draaien, u kunt dit ook voorkomen door een beschermplaat te plaatsen aan de binnen kant van uw deur boven de brievenbus) of als u het als een kinder beveiliging wilt gebruiken. U moet de pushknop ingedrukt houden naar de deur toe voordat de knop "grip" heeft en dan kan die gedraaid worden. Dat betekent dus ALS iemand een kleine ruit doorslaat ze de pushknop nog steeds kunnen bedienen. De brandweer raadt het wel heel erg aan omdat u nu snel de deur uit kan in nood en het is ook veiliger want u doet veel vaker de deur op slot. Zelf raadt vaak de normale knop aan en als er een brievenbus zit helemaal geen knop omdat de pushknop ook erg onhandig kan zijn , vooral als u meerdere malen het slot rond moet draaien voordat de deur open gaat (nogmaals je moet de knop ingedrukt houden tijdens het draaien dus als u meer dan 1 rondje moet draaien is dit al vervelend).

duidelijke site, snelle levering

duidelijke site, snelle levering

Snelle en nette levering

We hebben 3 sloten besteld en aantal extra reservesleutels. Zeer nette levering waarbij alles in een compact doosje zat. Installatie is eenvoudig, lastigste was om het oude cilinderslot te verwijderen, behoorlijk verroeste schroeven die moeilijk los te krijgen waren

snel en betrouwbaar

bestelling snel, binnen dag verstuurd, en betrouwbaar door middel van bezorging met handtekening

Fantastische firma!

Na een aanvankelijk foutje kreeg ik te maken met ouderwets prettige klantenservice - er werd een snelle en gulle oplossing geboden die mij bijzonder tevreden stelde. Alle lof!

Ik ben zeer tevreden . Ik had een klein probleem met het cilinderslot . Na een mail van mij . Kreeg ik de volgende dag de oplossing. Er word snel gereageerd. Het slot is naar mijn mening van zeer goede kwaliteit erg degelijk. Ik beveel dit product aan

Fantastic

Very quick delivery, quality work, nice owner.

Snelle levering goed product

Snelle levering goed product

Goede producten en snelle levering En een goede service.

Goed kwaliteit en snel geleverd .

Snelle levering.

Teleurstellend slechte cilinders met steeds hetzelfde euvel

Ik heb voor mijn B&B begin 2019 een sleutelplan laten opstellen voor 16 cilinders MC Matrix en dito sleutels alles bij elkaar een kleine 1700,= Inmiddels heb ik in de loop van de tijd 4 keer een cilinder gehad waar de sleutel van één kant er niet volledig in kan. Je snapt dat onze gasten hun deur wel aan de binnenkant willen kunnen afsluiten, en als dat niet lukt heb je een acuut probleem..... Tot drie keer heb ik garantie kunnen claimen, dat ging allemaal zonder problemen, maar het gedoe dat je er mee hebt daar wordt je niet vrolijk van. Tot drie keer heb ik garantie - probleemloos - kunnen claimen, maar ik vermoed dat niet na 5 jaar wel verlopen is dus verwacht op de (huidige) 4e er geen garantie meer op te krijgen. Inmiddels maar een cilinder mét knop besteld, zodat afsluiten van binnenuit zonder sleutel kan... Ik vind de kwaliteit bedenkelijk en een cilinder en sleutel zouden véél langer mee moeten kunnen gaan dan die enkele jaren dat ik heb ervaren. Na de kat in de zak voor mij in de toekomst dus géén MC Cilinders meer. Helaas.

Leverring goed en snel

3 cilinders besteld. allemaal geleverd zoals besteld en met een dag geleverd.

uitstekende kwaliteit

MR-Beveiliging.nl website is duidelijk en goed overzichtelijk. Bestellen makkelijk en snel. Snelle reactie op email.

Over MR-beveiliging.nl

MR-Beveiliging.nl een website voor alles met betrekking tot de beveiliging in en rondom de woning of bedrijf. Daarnaast hebben we https://draadloos-alarmsysteem.com voor het advies en verkoop van Ajax alarmsysteem producten en https://mc-cilinder.nl voor advies en verkoop van M&C SKG 3* deurcilinders