What you see is what you get

Aan het product mankeert niets. Wat ik wel een risico vind is dat de sleutels verstuurd worden in een pakketje wat niets te raden overlaat. Ik begrijo dat jullie trots zijn op jullie bedrijf en jullie naam op de verpakking zetten waaruit ook blijkt dat het een beveiligingsproduct is. Daarnaast staat het adres van de besteller op de verpakking, terwijl ik het bewust op een afgiftepunt had laten afleveren. Kwaadwillenden zouden het pakketje hebben kunnen openmaken en zo bij bij naar binnen kunnen lopen. Immers sleutels en adres hadden zij dan in bezit gehad.

Supergoed alleen doosje was onnodig

Supersnel en supergoed alleen onhandig doordat we thuis moesten blijven voor een bezorgmoment terwijl de sleutels Makkelijk door de brievenbus hadden gekund.

Buitengewone service

‘s middags besteld en s’avonds in huis, buitengewoon goede service en erg blij met de vrijloop cilinder. Absolute aanrader.

Tot "slot" toch top!

Vaker bestelt bij MR en altijd correct op tijd, netjes verpakt en levering zoals verwacht. Deze keer toch even contact moeten hebben over de status van mijn bestelling. Alles was snel duidelijk en opgelost met een leuke toegift op de aankoop toe. Top geregeld MR!

Snelle levering.

Zeer snelle levering. Pas verloren en samen met 2 nieuwe sleutels in een netjes afgesloten zak (en die in een doos) ontvangen.

Service en snelheid van leveren

Gewoon prima

Snelle response op email vragen en snel leveren. Top

Snel en precies wat ik nodig had

Fijne website. Ik moest extra cilinders hebben, en binnen enkele klikken had ik de juiste lengtes en wensen ingevuld. Even de securitycard uploaden en klaar. Er zat een weekend tussen, ik had te laat besteld, maar de volgende werkdag had ik het in huis. Supersnel en fits like a glove.

Betere en snellere service als in de gewone winkel

Ik wilde een sleutel laten bijmaken in een landelijke bouwmarkt waar ik ook onze sloten had gekocht (zal de naam niet noemen maat begint met een G en eindigt op een A) dus ik met mijn codepas ernaar toe. Eenmaal daar was er niemand die wist hoe dat moest. Een persoon die kon dat en die was met pauze. Geen probleem dus ik daarop wachten. De medewerker die dan wist hoe dat moest vertelde me dat dit niet kon in het weekend maar enkel door de week. Ze moesten eerst bellen en een prijs opvragen zodat ze de sleutel vooraf konden laten betalen. Een hoop procedurele rompslomp waar ik eigenlijk geen zin in had. En aangezien ik dan zelf moet werken ging dat sowieso niet. Omdat er ook weinig moeite gedaan werd om mee ter plaatse dan iets te verzinnen werd me geadviseerd om naar een echte slotenmaker te gaan. Die kunnen dat zo voor je bestellen kreeg ik nog mee. Tsja. Daar sta je dan. Even via google kijken naar de opties en daar was de site van MR. Paar klikjes later was mijn bestelling gedaan (zaterdag besteld) en de maandagavond kwam er keurig een koerier mijn sleutel persoonlijk overhandigen. Echt supersnelle service en vooral heel erg gemakkelijk. Vooral in tegenstelling tot de bouwmarkt beleving.

Positief, behulpzaam

Komt afspraken na

Gemakkelijk besteld, keurige levering

5 gelijksluitende cilinders van verschillende maten besteld. Na 3 dagen keurig geleverd, met een schoonmaak setje en handgeschreven excuus voor de vertraging ivm de drukte.

Via de plaatselijke sleutelmaker hebben wij alle cylinders laten vervangen. De extra sleutels heb ik zelf via de website besteld, dit ging heel eenvoudig en de sleutels werden de volgende dag al direct verstuurd.

Keurige snelle service.

Fijne club

Geweldige service

Snel besteld,snel geleverd. Top

Snelle service en goed functionerende sleutels

De beveiligde sleutels zorgen voor dat extra beetje veiligheid wat prettig is als je bijv op vakantie gaat. Een aanrader voor vele!!

Super service, ook na aanschaf

Kreeg zeer goed advies over welke producten ik het beste kon aanschaffen. Ook werd een artikel direct via de leverancier dag later geleverd. Tijdens installatie hulp via telefoon, ook weer super goed geholpen.

Snelle levering fijn contact goeie spullen en goeie service

Supersnelle levering

Smiddahs besteld en de volgende dag in huis

Precies wat ik verwachte, snelle service

Ik heb zelf alle cilinders in ons huis vervangen, en deze besteld bij MC-Cilinder. Ik had ze binnen twee dagen in huis. Ik had zelf een foutje gemaakt bij uitkiezen van cilinders en knoppen. Ik bleek de knop gewoon zelf te kunnen omzetten van de ene naar de andere maat cilinder. Eén telefoontje en was gelijk duidelijk. Heel fijn.

Buen producto

Envio rápido y producto de calidad extrema.

Prima ervaring, erg makkelijk!

Vroeger kon ik alleen bijbestellen bij een sleutelmaker maar dit is een prima nieuwe oplossing. Vandaag besteld, morgen sleutels in huis. Top geregeld zo!

Klantgericht en vriendelijk. Ga zo door!

Prima product en service

Gemak van bestellen en snel geleverd

Makkelijk bestellen en super snel en veilig geleverd aan huis.

Perfecte service

Sluis 23

2376 AS Nieuwe wetering

023-2050100

Over MR-beveiliging.nl

MR-Beveiliging.nl een website voor alles met betrekking tot de beveiliging in en rondom de woning of bedrijf. Daarnaast hebben we https://draadloos-alarmsysteem.com voor het advies en verkoop van Ajax alarmsysteem producten en https://mc-cilinder.nl voor advies en verkoop van M&C SKG 3* deurcilinders