Service is prima

Ik had een filter nodig en was moeilijk te vinden. Via deze site kreeg ik een alternatief aangeboden. Was is zeer blij mee.

Super makkelijk en correct

Nvt

Correcte zending en op tijd

zie boven

Op donderdag besteld en op vrijdag geleverd. Toppie gedaan. In de winkels lang moeten zoeken naar de juiste. En ook de stapelkorting vind ik een goede aanbieding.

ik kan niet beoordelen !!!

Tot nu toe heb ik de producten nog niet ontvangen ....ik ben nog altijd in blijde verwachting van levering . ik vind dit spijtig dat we niet een betere of exactere tijd krijgen voor de levering ....in plaats van tussen 9 u en 18 uur .....kan geen boodschappen doen ..ik kan zelfs de hond niet buiten laten .....

Uiteindelijk prima!

Koolstoffilter voor recirculatiekap Siemens + spul om metalen filters schoon te maken besteld. Bij het bekijken van de factuur zag ik dat er een ander typenummer vermeld was. Weet niet of ik dat zelf fout gedaan heb of niet, maar in ieder geval: gebeld. Fijn dat je uberhaupt kunt bellen. Het zou rechtgezet worden. Door deze actie ging er iets in het magazijn niet goed, dus filter kwam niet. Weer gebeld en uiteindelijk filter ontvangen +, als gratis goedmaker, nog een fles schoonmaakspul. Zeer prettige telefoonconversatie!

Snel kunnen bestellen

Met behulp van kenmerken van afzuigkap snel kunnen beslissen

heel goed

Voor de eerste keer bij U besteld en accuraat en snel afgehandeld

Heel goede service

Ik ben heel tevreden heel goede service en behulpzaam aan de telefoon

Duidelijke site en vlug antwoord op bestekling

Snelle levering van de juiste materialen

Teleurstelling.

Geacht team, Bestelling gedaan, betaald en ontvang bevestiging gekregen. Bij betaling stond levering za tussen 9:00 en 12:30 uur. Bij de betaalbevestiging stond levering via postnl. maar niet wanneer, voor niets thuis gebleven. Weet nu nog niet dag en tijd. Geen bericht van afzuigkapfiltewinkel en postnl.. M. Vr. Gr. Kees Kooi

Product snel en efficient geleverd.

Product snel en efficient geleverd.

Juiste product en snelle levering, Prima service

Zie boven

Zeer slecht

Wij wachten nog steeds op een bestelling van 4 januari. Deze week werd ons, nadat we zelf zijn gaan bellen, verteld dat het dezelfde dag nog opgestuurd zou gaan worden. Gisteren maar weer contact opgenomen met klantenservice. Nu wordt ons verteld dat er een voorraad verschil is. Er wordt geen leveringsverwachting gegeven. Wel dat we do order mogen annuleren. Voorlopig 6 weken geleden betaald en niks geleverd krijgen!!! Overigens ga ik niet akkoord met publicatie van volledig naam en adres. U hebt onze gegevens.

Alles is perfect!

Dankzij de mail die ik ontvangen had dacht ik eraan dat het tijd was om de filters van de dampkap te vervangen. Gemakkelijk en vlot besteld. Korting super! Vlug geleverd! Ik ben een tevreden klant.

Hele fijne site en snelle levering

Snelle levering en stevig verpakt.

Op dinsdag besteld en woensdag in huis. Duidelijke website voorzien van heldere specificaties en uitleg. Vlotte communicatie. Een aanrader, dus.

snelle levering van een prima passend onderdeel

Even zoeken op de site, maar daar zijn fabrikanten mede debet aan door hun vele types apparaten. Al mooi dus dat het onderdeel kan worden geleverd. En dan nog tegen een redelijk beschaafde prijs. Hulde.

Het ging uiteindelijk goed.

De levering verliep niet vlekkeloos. Pajegemak werkte niet goed. Het invullen van een adresis niet duidelijk. Na een bericht van mijn kant werd het pakketje naar ons huisadres gestuurd.

Huismerk Etna afzuigkapfilter wijkt af van originele maatvoering

Doordat de bevestiging in maatvoering afwijkt valt de huismerkfilter uit de afzuigkap.

Tot nu niet goed

Verkeerde materialen geleverd

Goede en snelle service! Product is van top kwaliteit

Niks op aan te merken

is goed

correct

Verleden jaar ook identieke bestelling gedaan doch toen hebben wij er 4 gekregen voor dezelfde prijs. Nu slechts 2. ???????