Keurig tewoord gestaan en goed geluisterd alle keren uitstekend geholpen

Bij vragen gebeld en heel goed geholpen met de verkeerde bestelling te retouneren en gelijk gekeken welke koolstoffilter wel bij mijn afzuigkap hoorde,dus die is door mij besteld en na een dag al binnen! Klasse voor de telefoniste!!!!

Service gericht

Verkeerde product geleverd gekregen, na mijn melding hiervan werd het goede product de volgende dag thuis afgeleverd met bijgaande excuses voor het ongemak.

Levering is goed

Ik de fout van de melding niet weg krijgen

Goed.

Her is beter geen reclame te maken met voor 5 uur besteld volgende dag in huis want dat wordt niet waar gemaakt. Beter is misschien zo snel mogelijk.

ALLES SUPER

prima geregeld en keurig op tijd bezorgd

Prima geregeld en keurig op tijd bezorgd.

Super fijn geholpen

wist niet welke koolstoffilter ik moest hebben. Moest een foto maken van afzuigkap en kreeg mailtje welke ik moest bestellen dus super klantvriendelijk

Gekregen wat ik wilde en op tijd

perfect

goede services. snelle levering

Prima site

Voor de 5e keer mijn filter hier besteld. De site is nog steeds goed overzichtelijk, zodat je snel uitkomt bij het juiste filter. Ik ken geen enkele site die je zo snel bij het juiste filter brengt. Bestellen en leveren gaat zonder meer goed. Complimenten dus en geen minpuntjes.

Uitstekend behandeld

De snelheid van leveren van product

Perfecte service en afhandeling.

Perfecte service en afhandeling.

teleurstellend

Ik heb 2 filters besteld, kreeg er één geleverd, werd daarna wel rechtgezet maar toch heel vervelend.

eerder gekocht en na half jaar herinnering

makkelijk op te zoeken

snel geleverd

snel, correct, prijs gunstig!!

ze doen wat ze beloven !!

TOP SERVICE!!!!

het zoeken naar de juiste producten ging gemakkelijk, de terugkoppeling van de bestelling, afterpay, snelle levering, alles ging van begint tot eind goed. TOP!!!

perfect

Correcte afhandeling van de bestelling

prima geregeld

kan ik nog bestellen

gewoon perfecte en snelle bestelling

Positief, snelle levering

Duidelijk site, makkelijk bestellen , snelle levering

Goede en snelle service