Filters

6

Goed maar .....

Nog steeds t bedrag wat ik terug hoor te krijgen niet ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
5

niet tevreden

Ik dag dat ik de filters van whirlpool kreeg maar dit was imitatie heb ik afgelopen jaar 11euro voor betaald

  • Aanbevelen? Nee
10

Perfecte service

Leveringstermijn werd perfect gerespecteerd

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Vandaag besteld, morgen in huis

  • Aanbevelen? Ja
10

Chapoo

Duidelijke site prijs kwaliteit is top

  • Aanbevelen? Ja
1

Verkeerd product ontvangen zelf contact blijven opnemen voor oplossing

Na het bestellen van mijn afzuigkapfilter kreeg ik de verkeerde geleverd, kan gebeuren. Hierna contact opgenomen en ik kon deze retoursturen tot nu toe alles heel netjes geregel. De juiste filter was niet op het moment niet op voorraad en er zou een mijn kant op gestuurd worden als deze weer op voorraad was na 3 weken geen contact zelf maar gekeken op de website en de filter was te bestellen want deze stond weer op voorraad. Direct contact opgenomen, bleek deze toch niet op voorraad ( staat op de website tot de dag van vandaag nog steeds op voorraad) uiteindelijk maar voor het geld retour gekozen om deze ergens anders te bestellen

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste meneer Gielen, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend dat uw bestelling niet zo is verlopen als verwacht. Onze oprechte excuses hiervoor. Op 03-08-2020 heeft u een bestelling bij ons geplaatst. Als volgt is uw bestelling op 05-08-2020 geleverd bij een PostNL punt. Naar aanleiding van uw bestelling heeft u op 06-08-2020 contact opgenomen met onze klantenservice en hierbij aangegeven niet het juiste product te hebben ontvangen. Als volgt heeft mijn collega op 10-08-2020 contact met u opgenomen en daarbij gevraagd om een foto en/of een artikelnummer van het ontvangen product. Helaas heeft mijn collega u op 11-08-2020 laten weten dat het artikel tijdelijk niet in voorraad is en dat de leverdatum nog niet bekend is. Wij begrijpen dat het erg verwarrend is dat het product als op voorraad vermeld staat op onze website. Op 08-09-2020 heeft u laten weten de bestelling te willen annuleren. Wij zien dan ook als volgt dat uw order op 10-09-2020 is geannuleerd en verwerkt. Desalniettemin betreuren wij het zeer dat het niet is verlopen zoals verwacht en wij hopen dat het bij een volgende bestelling verloopt zoals geplant. Met vriendelijke groet, Caroline Afzuigkapfilterwinkel

8

prima filters

trek en trace heeft niet gewerkt was afgeleverd bij het depot jammer want ik was thuis

  • Aanbevelen? Ja
9

Een snelle bezorging

In de middag besteld de volgende morgen al in huis.

  • Aanbevelen? Ja
10

Eenvoudig besteld, snel geleverd

Duidelijke site. Artikel werd vlot geleverd en paste probleemloos.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top.

Ruime keuze. Snelle en betrouwbare levertijd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima webwinkel

Juiste artikel conform website en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

De koolstoffilters werden snel geleverd en waren stevig ingepakt. Mooie kortingsbon bijgevoegd.... Tot over een half jaar !

  • Aanbevelen? Ja
9

Bij nader inzien goed

Op maandag wilde ik bellen voor informatie. Er werd een bericht met "sorry" ingesproken. Contact lukte dus niet en was vervelend. Gelukkig ging het id middag goed.

  • Aanbevelen? Ja
5

Goed

we hebben dezelfde filters via bol gevonden en 6€ goedkoper... voor de rest tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlot

Correcte uitleg

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en goed geleverd !

Heldere site. Heeeel veel keus. Toch gemakkelijk kunnen vinden met typenummer. Snel geleverd, volgens afspraak

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles perfect geregelder keurig op tijd

Filter afzuigkap nog steeds op voorraad.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Prima product! Snel geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en duidelijke hulp gekregen

Telefonisch contact gehad en goede informatie gekregen

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle correcte levering

Prima Produkte omschrijving en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Tevreden en goed geholpen, op een vraag wordt snel geantwoord en mijn bestelling duurde iets langer maar kreeg wel meteen een goed passend antwoord. En tip misschien om goed de levertijden van het product er even bij te zetten dit voorkomt eventuele verwarring. Verder ga zo door de volgende keer bestel ik weer het was ook netjes ingepakt en een goede prijs hoop dat ik lang van de filters gebruik kan maken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Super goede service

  • Aanbevelen? Ja
7

Kwam snel en netjes verpakt

Ik was bang dat ik mijn afzuiger niet meer kon gebruiken omdat ik de filters niet meer bij Ikea kon kopen. Gelukkig vond mijn schoonzoon jullie site.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering, goede service

Ik had een merk filter uitgekozen, vanuit hun zelf kwamen ze met hun eigen huismerk als aanbeveling. Scheelde toch 15 euro. Binnen een aantal werkdagen is hij afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd