Liep als `n trein

Het was mijn eerste kennismaking met deze site. was een grote meevaller, niet verwacht. Vond het duidelijk en informatief, ben er ook fysiek geweest. Blij dat ik hun heb leren kennen en zal niet hierbij blijven. was Prima, Hein.

Gewoon goed

Heldere manier van bestellen en snelle levering

Vlug en goeie communicatie over jouw bestelling

Zelfde als hier boven

Over alles 100% tevreden!!!

Volgende keer zal ik zeker weer bij allesvoorparket bestellen.

Prima plakplinten, netjes afgeleverd!

Gunstig geprijsde pakkingen. Prima kwaliteit!

zeer correcte afhandeling

Klantvriendelijk en ze geven goede adviezen. Verder wordt alles correct afgehandeld.

goed werkend product

Door eigen schuld verkeerd besteld en toch het goede afgeleverd klasse

makkelijk besteld en goed geleverd

Bestellen is eenvoudig en snel. De spullen zijn vlot geleverd.

ALLES voor parket

Wederom de reiniger en de polish (Lecol Remover OH45 en Lecol Master Polish V6) besteld om een perfecte parketvloer te verkrijgen. 's Middags besteld en de andere ochtend in huis. Iedereen blij!

prima service!

Heel duidelijke informatie op de website over de levering en hoe zij dat aanpakken. Snelle levering, via een afspraak waarbij ik de dag kon aangeven (was een groot pakket levering). Ik had de plinten binnen 2 dagen kunnen hebben, maar koos zelf voor twee dagen later op basis van mijn agenda. Ideaal. En de prijs is ook heel goed.

Groot assortiment met goede prijs. Snelle levering.

Bestelt vanwege snelle levering. Kwam niet op tijd

Speciaal bij allesvoorparket besteld vanwege de voor 17:00 besteld, morgen in huis. Helaas werd het pas maandag in plaats van zaterdag dus moest ik mijn project uitstellen. Kwam wel netjes aan.

prima op tijd geleverd

prima op tijd geleverd

Efficiënt en zorgvuldig

Snelle levering en goede beschrijving van de producten.

Zeer tevreden.

Zeer tevreden,en keurig op tijd geleverd.

Ontvangen

Na een slechte beoordeling achter te hebben gelaten. Heeft dit bedrijf het keurig en netjes opgelost en zeer vriendelijk gebleven. Bedankt voor het reageren en de snelle oplossing. Ontzettend blij met het product.

Response from the business owner

Hi, we hebben inmiddels contact gehad en alles is goed afgehandeld. Dank voor uw bestelling en graag tot de volgende!!

overzichtelijk in gebruik

snelle levering en goed verpakt

Snel advies, product niet optimaal

Wij hebben vlekken in ons parket door het gebruik gebruik van sodawater. Het gevraagde advies kwam snel. Het aanbevolen product helpt een beetje, maar de vlekken blijven nog hinderlijk zichtbaar, helaas.

Snel geleverd goed verpakt

Snel geleverd goed verpakt

Zeer snelle levering

Heel tevreden over de bestelling maar boodschappen worden niet beantwoord

Klein minpuntje: Alvorens mijn bestelling te plaatsen had ik enkele vragen. Die stelde ik via een link op jullie website en waar duidelijk aangegeven staat 'stel hier je vragen'. Dat deed ik maar tot op heden geen antwoord! Ik ben dan overgegaan tot bestellen maar heb enkel hetgeen gekocht wat de parketplaatser me aangeraden heeft. Ik had nog andere dingen gezien maar die heb ik dan niet besteld. De zeep moet ik nog proberen maar ik ben wel tevreden over de website, over de snelheid van het versturen van de bestelling en over de manier waarop alles verpakt was. Dat was allemaal dik in orde

Response from the business owner

Hoi Anick, kijk daar hebben wij wat aan! Dat is niet de bedoeling, die knop is er PRECIES om snel antwoord te krijgen. Welke link had u gebruikt? Mail of Whatsapp?

helaas geen resutaat

product werkt niet ik krijg de zwarte plekken niet verwijderd wat nu

Response from the business owner

Hoi Nico, Wat vervelend dat uw vlek niet weg gaat! De review gaat eigenlijk over uw ervaring met onze webshop, niet over het product. Dat maken wij namelijk zelf niet, alleen we verkopen en adviseren het uiteraard wel. Overigens is het een ijzersterk product bij typische looizuur vlekken (van metaal en urine bijv.). Dat doet mij vermoeden dat uw vlek van een andere soort is 😊 Dat gezegd hebbende, wil ik nog steeds dat alle klanten tevreden de winkel “uitlopen”. Kan ik eens met u meekijken naar de vlek? Heeft u er wellicht een foto van? Met vriendelijke groet, Team Allesvoorparket Ringbaan-Zuid 376 5022 GA Tilburg T: +31 (0)13 207 0001 I: www.allesvoorparket.nl

makkelijk te bestellen

Goede service, alleen de besteller liet het afweten en bracht gemakshalve het pakket naar het verzamelpunt en daar moest ik het ophalen.

Toplevering!

376 Ringbaan-Zuid

Tilburg 5022GA

013-2070001

About Allesvoorparket.nl

Allesvoorparket.nl is een webshop waar u werkelijk ALLES kunt kopen voor uw vloer; van installatie tot afwerking, van onderhoud tot vloerbescherming. Van oorsprong is Allesvoorparket.nl een parketspeciaalzaak. Vanuit die deskundigheid en dat netwerk bieden wij alles voor de installatie en het onderhoud van uw vloer online aan. U bestelt in onze webshop, maar krijgt dezelfde deskundige service als de bezoekers van onze showroom. Onze servicemedewerkers komen allemaal uit de praktijk en hebben samen meer dan 100 jaar ervaring in het leggen en onderhouden van parketvloeren en houten vloeren. Zij staan altijd voor u klaar. Bel ons dan ook gerust op 013 207 00 01.