Prima spul, gebruik het al vele jaren

Voorheen gekocht bij een vloerenshop in Roermond welke kennelijk verplaatst oid is sinds 1 jr. Hier ben ik ongeveer 15 jr klant geweest om af en toe 3/4 ltr te halen om slijtageplekken te bewerken. Zodoende online bij - Over Allesvoorparket.nl - terechtgekomen. Prettig verwerkbaar en kan er weer een lange tijd tegen.

good experience

I ordered testers 6ml of Rubio Monocoat Oil Plus 2C in Charcoal and Chocolate. It was easy to apply and see the colour on the wood. I would order a bigger one as soon as I decide on the colour. The only thing that the delivery price could be less for the parcel that fits into a mail box.

Een probleem, ze lossen dit op een vlotte en correcte manier op!

Vriendelijk, proberen op zo’n best mogelijke manier je te helpen! Je blijft als klant een tevreden gevoel hebben!

Goeie productomschrijving en snelle berzending

Goede productomschrijving en snelle verzending

Een betrouwbare onderneming

Duidelijke website. Goede communicatie na aankoop Snelle levering Aangekochte producten waren goed verpakt.

Aanrader!

Intussen 3 x besteld en steeds heel vlot verlopen. Alles werd op tijd geleverd.

Top snel

Echt Super! Goeie prijs en keurig verpakt en waanzinnig snel mijn parketreiniger geleverd. Dank! Een 10+

Bij onderhoudsparket verwacht je een duidelijke instructie

Spullen snel geleverd. In ons geval een onderhoudspakket met reinigingsmiddel, doeken, een spaan om in te wrijven en olie. Maar wat ik echt ontbreekt is een duidelijke instructie. Een YouTube video zou het verschil maken. Nu naar eigen inzicht gedaan. Een beetje gemiste kans voor deze webshop. Bij de bestelling wordt overigens wel aangegeven dat er een onderhoudswijzer bij zou zitten maar we moesten het doen met de individuele instructies op de flacons terwijl het juist gaat om de wijze van aanbrengen en beoordelen.

prima service

vlotte levering van het bestelde product

Goede service.

Prima kwaliteit

Goed product en snelle levering

Superrr service! En snelle levering!!

Goed product voor goede prijs! En er was wat mis met de zending maar wordt keurig opgelost! Een zeer tevreden klant!!

Goede informatie. Bestelling geplaatst, snel geleverd. Aan de slag gegaan en vloer ziet er weer fris en netjes uit.

Zeer snelle levering

Zeer positieve ervaring

Gebeld om te bestellen,bedrag overgemaakt ,dag later in huis. Geweldig

Prima.

Het duurde even voordat de bestelling binnen was, omdat op moment van het bestellen niet alles op voorraad was.

Snelle correcte levering

De levering was snel en compleet

Product niet op tijd ontvangen

Ruim een week moeten wachten op 2 blikken olie, welke wij dringend nodig hadden. Hadden problemen met Post nl. Konden deze problemen niet voor ons oplossen

accurate afhandeling

communicatie van levering en snelheid in orde.

Super snelle levering van bestelde artikelen

goed product, goed advies

Voor onderhoud van m'n parket advies gevraagd. goede tips en de juiste producten ontvangen.

Great products, super fast delivery

Great products, you find there what you need! Super fast delivery, extremely fast. Have been customer for many years.

dikke prima

376 Ringbaan-Zuid

Tilburg 5022GA

013-2070001

About Allesvoorparket.nl

Allesvoorparket.nl is een webshop waar u werkelijk ALLES kunt kopen voor uw vloer; van installatie tot afwerking, van onderhoud tot vloerbescherming. Van oorsprong is Allesvoorparket.nl een parketspeciaalzaak. Vanuit die deskundigheid en dat netwerk bieden wij alles voor de installatie en het onderhoud van uw vloer online aan. U bestelt in onze webshop, maar krijgt dezelfde deskundige service als de bezoekers van onze showroom. Onze servicemedewerkers komen allemaal uit de praktijk en hebben samen meer dan 100 jaar ervaring in het leggen en onderhouden van parketvloeren en houten vloeren. Zij staan altijd voor u klaar. Bel ons dan ook gerust op 013 207 00 01.