Makkelijk bestellen en snel geleverd

Gewoon goed, snelle levering volgens afspraak.

Ik heb al meerdere malen WOCA onderhoudsmiddelen gekocht voor onderhoud van het parket. Altijd volgens afspraak, een snelle levering. En via de website duidelijke onderhoudsinstructie.

Doet wat ze belooft.

Snel, duidelijk.

snelle levering en goede kwaliteit.

snelle levering en goede kwaliteit.

Heldere website en snelle bezorging

De website geeft duidelijke informatie over de verzorgingsproducten. De levering is vervolgens snel.

Goed advies en snelle levering

Binnen een dag besteld en thuisbezorgd zonder probleem!

Zeer goede service

Snel binnen en toen er iets niet klopte ben ik keurig geholpen. Zeker een aanrader!!

Gewoon snel geleverd volgens afspraak. Zoals het hoort.

Goed en snel

Alles prima geregeld , duidelijk en snel en correct geleverd

Prima advies en aankoop

Fijn dat ik op basis van een bestelling gebeld werd en een uitstekend en beter alternatief kreeg voorgelegd.

Duidelijke website, snelle levering.

Ik zocht vloeibare parketwas en vond die bij allesvoorparket.nl. Het invullen van het digitale bestelformulier verliep soepel en het pakket met de bus was kwam de volgende dag aan. Postnl gaf bovendien vrij nauwkeurig de bezorgtijd aan.

Vandaag besteld, morgen in huis!

Prima product en snelle bezorging

correct

Correct in de behandeling van bestellingen

Niet goed verpakt

De verpakking is slecht gedaan. Het product kwam in een spuitfles en op de spuitkop zat allemaal product. De spuitkop werkte ook niet goed daardoor.

Pakketbezorging kan eenvoudiger.

Ik heb het liever thuisbezorgd, op postkantoor gebeurt het volgende: -streepjescode op mobiel - paspoort laten zien -handtekening plaatsen. Overdreven handelingen bij het verzenden van een pakket van 30 Euro

Perfect geregeld

De osmo is een perfect product om je houten meubels weer een boost te geven

Oplossing parketprobleem

Snelle verzending van product voor oplossing van mijn probleem met de parketvloer.

Pr nuima

Alles goed en tijdig ontvangen

Prima afhandeling van mijn bestelling.

Ik heb mijn bestelde artikelen goed ontvangen.

Faire prijzen en snelle uitlevering

Prima, ik kon snel aan de slag.

Mooie producten

Mooie producten en snelle levering

Vlotte en korrecte levering

Uitstekend product. Olie en pad werken uitstekend met de Floorboy

Overzichtelijke site met veel gemakkelijk te selecteren informatie

Via google de site AvP gevonden. Daar eerst de onderhouds mogelijkheden voor mijn parket opgezocht. Heel veel keus dus telefonisch advies bij Allesvoorparket gevraagd. Advies opgevolgd en artikelen besteld, betalen en dag er op het bestelde in mijn bezit.

Fantastich. Paasen precies.

Lang gezocht naar deze afstandhouders en dan eindelijk gevonden. Voldoen uitstekend aan mijn verwachtingen.

376 Ringbaan-Zuid

Tilburg 5022GA

013-2070001

About Allesvoorparket.nl

Allesvoorparket.nl is een webshop waar u werkelijk ALLES kunt kopen voor uw vloer; van installatie tot afwerking, van onderhoud tot vloerbescherming. Van oorsprong is Allesvoorparket.nl een parketspeciaalzaak. Vanuit die deskundigheid en dat netwerk bieden wij alles voor de installatie en het onderhoud van uw vloer online aan. U bestelt in onze webshop, maar krijgt dezelfde deskundige service als de bezoekers van onze showroom. Onze servicemedewerkers komen allemaal uit de praktijk en hebben samen meer dan 100 jaar ervaring in het leggen en onderhouden van parketvloeren en houten vloeren. Zij staan altijd voor u klaar. Bel ons dan ook gerust op 013 207 00 01.