Snelle levering. Prijs is na jaren nog steeds goed. Bestellen makkelijk

Besteld en snel geleverd

Eerste keer bij Alles voor parket besteld. Als je op de nieuwsbrief je zou abonneren dan kreeg je €5 korting. Gedaan maar geen korting ontvangen. Minpuntje.

Snelle levering. Goed verpakt.

Duidelijke omschrijving, snelle levering en goede verpakking.

super

Besteld en super snel geleverd

Foute levering

Er was een fout in de levering, maar dit werd snel en correct recht gezet. Een fijne communicatie bovendien.

Top site

Makkelijke site- en betrouwbaar. vandaag besteld en morgen leveren, ze maken het waar!

Ruime keuze

Ruim assortiment op de website, goede uitleg en beschrijvingen erbij. Ik was op zoek naar Monocoat en spullen om het aan te brengen. Met de uitleg op de site had ik de juiste materialen mooi in één bestelling bij elkaar. Toen nog een snelle levering ook en nu heb ik mijn klusproject(je) klaar!

Makkelijk te bestellen, ruime betaalmogelijkheid. Volgen van je bestelling is heel eenvoudig door de updates en track&trace

Accuraat en eenvoudig te bestellen

Zie boven

Snel en correct

Voor het eerst besteld en niet voor het laatst. Correct en snel.

Netjes ingepakt en optijd geleverd

Zeer snel ontvangen jammer dat je pas bij een volgende bestelling korting krijgt

Snelle en correcte levering.

Ik heb in de afgelopen jaren meerdere keren spullen voor onderhoud van parketvloer en middelen (reiniging en hygiëne) voor de luchtbevochtiger VENTA gekocht. Ben evreden over snelle, correcte levering

snelle levering,goed verpakt

Zeer vriendelijk

Een fout wordt snel hersteld

We hadden polish en remover besteld voor een opfrisbeurt van ons parket. Volgende dag geleverd. Prima!! Alleen na het uitpakken bleek er een verkeerd product in te zitten. Het retourformulier ingevuld en teruggestuurd. Na een paar dagen de juiste producten gekregen en de retourkosten zijn direkt terugbetaald. Iedereen kan een fout maken maar goed herstellen is prima reclame.

overzichtelijk en informatief

De webshop is zeer helder opgebouwd en bevat voldoende basisinformatie om aan de slag te gaan.

Goede producten en snelle levering

De omschrijving op de site is duidelijk, zodat ik een goede keuze kon maken.

alles op tijd geleverd

Goede voorlichting

Zeer goed en betrouwbaar

geweldige firma met een top service

Niks op aan te merken

Prima geprijsd en levering volgens afspraak

Levering en producten prima

Levering conform afspraak

prima producten

Duidelijke info op de site, kwalitatief goede producten, snelle levering en gemakkelijke montage.

Prima levering!

Het bestellen ging simpel en duidelijk. Jammergenoeg niet mogelijk om met iDeal te betalen.

Bestelling werd binnenn4 dagen bezorgd.

Snelle levering, klant wordt op de hoogte gehouden van de bestel status.

376 Ringbaan-Zuid

Tilburg 5022GA

013-2070001

About Allesvoorparket.nl

Allesvoorparket.nl is een webshop waar u werkelijk ALLES kunt kopen voor uw vloer; van installatie tot afwerking, van onderhoud tot vloerbescherming. Van oorsprong is Allesvoorparket.nl een parketspeciaalzaak. Vanuit die deskundigheid en dat netwerk bieden wij alles voor de installatie en het onderhoud van uw vloer online aan. U bestelt in onze webshop, maar krijgt dezelfde deskundige service als de bezoekers van onze showroom. Onze servicemedewerkers komen allemaal uit de praktijk en hebben samen meer dan 100 jaar ervaring in het leggen en onderhouden van parketvloeren en houten vloeren. Zij staan altijd voor u klaar. Bel ons dan ook gerust op 013 207 00 01.