Ruime keuze en klantvriendelijk

Ik werd netjes gebeld dat mijn bestelde artikel niet direct op voorraad was, en de bestelling 2 dagen later zou komen!

• Welk product heeft u gekocht? Antitrek tuig
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Ja

Goeie service, en snel geleverd

Geweldige snelle levering,

• Welk product heeft u gekocht? Hondentuigje
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Past perfect

Een goede webshop ❣️

Hele vriendelijke medewerkers

Ik heb vorige week een bestelling geplaatst. Ik werd de dag erna gebeld dat de kleur van de rugzak die ik besteld had niet meer op voorraad was en dat die wel volgende week binnen kon zijn, maar dat ze anders een andere kleur meteen konden opsturen. Ik heb toen voor een andere kleir gekozen en de rugzak was de volgende dag thuis! Helaas was die te klein voor mijn hond en heb ik hem retour moeten sturen om daarna een grotere te bestellen. Ik werd gebeld dat we met een betaalverzoekje het restant bedrag konden betalen en zo dus sneller alles afronden (in plaats van eerst het geld terugkrijgen en dan pas een nieuwe bestellen). Ik vind het heel fijn dat ze bellen om je beter te kunnen helpen en alles sneller te laten verlopen in plaats van duizend keer heen en weer te emailen.

• Welk product heeft u gekocht? Hondenrugzak
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? N.v.t.

Er was een item niet op voorraad. Ik ben daar over gebeld en om af te spreken hoe de levering verder zou lopen

• Welk product heeft u gekocht? Doggyride
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Ja

netjes op de aangegeven datum geleverd

• Welk product heeft u gekocht? pats save
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? ja

Hele fijne koop

Goede communicatie Snel verzonden, mooi product!

• Welk product heeft u gekocht? Hondenkar

Top zaak!

Goed geholpen en goede service!

• Welk product heeft u gekocht? Doggy minibeide
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Ja

Bestelling prima, retour lastig en veel werk

Bestellen ging prima, bezorging ook mooi op tijd en het product was top. Prima webshop met goede producten dus. Helaas te klein voor onze hond, dus retour! Dan moet je een formulier met pen invullen met niet alleen een bestelnummer maar ook je naam, mail, adres, telefoon, iban. Allemaal gegevens die bij het bestel process ook ingevuld zijn en makkelijk op te zoeken zijn voor de shopeigenaar. Ik hoop dat ze mijn handschrift kunnen lezen! (zeker mijn iban...)

• Welk product heeft u gekocht? K9 honden tas
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Zeker! helaas te klein

Geweldig dierenshop.nl

Bestelling geplaatst ‘ Doggyride Novel 15+ ‘ correct afgehandeld en geleverd. Vriendelijk personeel die mij opbelde om te zeggen dat de levering met 1 dag zou zijn vertraagd. Dit vind ik top, dan hoef je niet ongerust te zijn. De ‘ Doggyride Novel 15+ ‘ is een fantastisch hondenfietskarretje, mooi en stevig gebouwd.

• Welk product heeft u gekocht? Doggyride Novel 15+
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Zeer tevreden

N.v.t

Alleen jammer als je wat terug stuurt moet je€7.50 betalem

• Welk product heeft u gekocht? Muilkorf
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Was te klein, ik krijg een maat groter

Uitstekende hulp gekregen

Fijne communicatie en juiste hulp gekregen Artikel snel en netjes geleverd

top

Vlotte afhandeling, heldere communicatie en snelle levering, ik ben dik tevreden.

• Welk product heeft u gekocht? Voedingssupplement voor hond

Vlotte verzending, snelle levering

• Welk product heeft u gekocht? Doggyride jogger set
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Absoluut

Mooi hondenharnas

Bestelling snel en netjes geleverd, gekocht via prima website

• Welk product heeft u gekocht? honden harnas
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? ja

Zwemvest besteld maar niet de kwaliteit wat ik verwachtte telefonisch besproken goede service Zwemvest retour gestuurd

• Welk product heeft u gekocht? Zwemvest
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Nee helaas

Zeer vlugge bezorging

• Welk product heeft u gekocht? Pen voor in doggy ride buggy
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Ja

Perfecte service Namen direct contact op bij onduidelijk adres. Vriendelijk en zorgvuldig.

• Welk product heeft u gekocht? Honden tuigje

Snelle en goede service

We hadden een hondenmand besteld maar helaas zelf de verkeerde kleur aangeklikt, product retour gestuurd en gevraagd of het mogelijk was om het product om te ruilen naar de juiste kleur. Onze retour was bij aankomst binnen 1 werkdag verwerkt en diezelfde dag werd ik al gebeld over dat het juiste product opgestuurd zou worden. Dit product had een wat langere levertijd en daarover werden we netjes geïnformeerd. Ondanks de aangegeven levertijd hadden wij de hondenmand alsnog snel binnen. Heel fijn dat dierenshop zo snel en vriendelijk werkt!

• Welk product heeft u gekocht? Fantail hondenmand silverspoon

Geweldige service

Helaas heb ik zelf het verkeerde product besteld. Daar kwam ik achter bij levering. Geretourneerd en aankoopbedrag zonder gezeur terug gekregen. Dat is geen vanzelfsprekendheid! Bedankt daarvoor.

• Welk product heeft u gekocht? Catfence

top

er werd zelfs gebeld dat mijn product later kwam.

Supersnelle levering, goed product

Bestelling ging makkelijk, overzichtelijk en snel geleverd in keurige en stevige verpakking.

• Welk product heeft u gekocht? Pet safe band kat
  • Voldoet het product aan u verwachtingen? Absokuut

Perfey

• Welk product heeft u gekocht? Ogen

Uitstekende logistiek

Bij mijn bestelling kon een beter product geleverd worden. Dierenshop handelde dat direct en snel af. Alles op initiatief van Dierenshop zelf.

• Welk product heeft u gekocht? Doggy ride

Hartweg 27

1731LT Winkel

Over Dierenshop.nl

Dierenshop.nl is onderdeel van Ruiter en Dier Zeeman, wij zijn met 2000m2 een van de grootste dieren/ruitersport speciaalzaak van Noord-Holland. U bent welkom om onze winkel te bezoeken.