Goede ervaring maar na bestelling 3 weken wachttijd tot levering, wellicht door vakantie ?

Goed. Iets te lange wachttijd tot levering.

assortiment, leveringssnelheid ok!

razendsnelle orderbevestiging en bericht van beschikbaarheid. vriendelijke en professionele medewerkster in Bergschenhoek.

Ik zocht een artikel, vond het hier en had het zeer snel in huis.

juiste product goed afgeleverd

Ondanks dat de bestelling niet op zondag werd geleverd (wat wel op de website stond vermeld) is het product vlot geleverd

Zeer snel geleverd.

Vlotte afhandeling.

gemakkelijk, snel en correct

Eenviudig zoeken.

Duidelijke instructies voor het vervangen van het binnenwerk van mijn cookerkraan

Vlotte levering

Het bestelde onderdeel is zeer vlot geleverd. Een miniem onderdeel van de levering moest vervangen worden en is vrjwel direct nagestuurd. Perfecte service.

heb nog altijd niets ontvangen, vandaag en week geleden mijn bestelling geplaatst

zolang ik niets ontvang kan ik geen beoordeling geven

Prefecte afhandeling en snel

Precies wat ik zocht en snelle levering .

snel geleverd

Vandaag besteld, morgen in huis. Klopt helemaal.

goede service

Aan de hand van mijn foto en vage omschrijving heeft Monique toch het juiste onderdeel kunnen vinden voor me.

Zeer snel en goed geleverd Ook goed advies gehad

Goed en snel advies gehad en zeer snel geleverd

compleet setje, snel geleverd

toelichting online was perfect

Product in orde en snel verzonden.

De bestelling betrof een klein bedieningsblokje voor een gasveer. Jammer dat er voor verzending de normale PostNL pakketkosten van EUR 5,95 worden berekend en het product dan vervolgens zonder track en trace als briefpost wordt verzonden. Gelukkig is de zending wel, met vertraging, ontvangen en het artikel (dat van Fa Onkenhout afkomstig is maar die leveren niet aan particulieren) is prima in orde.

Topadvies en topproduct.

Zeer behulpzame adviseur aan de telefoon die zeer praktische adviezen geeft zonder aan de winst van het bedrijf te denken. Het product voldoet aan alle eisen en wensen. Wij zijn een zeer tevreden klant.

Super snel

Telefonisch perfect geholpen en super snel geleverd

Breed assortiment en zeer betrouwbare levering!

Erg fijn dat ik het benodigde onderdeel bij vervangingsmarkt kon vinden. De prijs vond ik wel wat aan de hoge kant dus daarom 4 sterren. Verder zeer betrouwbaar, doet wat het zegt en zegt wat het doet!

Goede informatie over mijn mogelijke reparatie met instructies en de juiste onderdelen

Goed en eenvoudig

Product besteld en de volgende dag ontvangen. Goede product omschrijving dus makkelijk bestellen.

Top.

Wist niet of het spoelventiel op de website de juiste was dus een email gestuurd. Binnen 15 minuten antwoord met links naar relevante informatie. Daarna besteld en volgende dag in huis. Werkt zoals vermeld. Prima service en snelle afhandeling.

Prima bedrijf

Aflevering was slecht. Kreeg een mailtje dat het geleverd was maar niets ontvangen. Vervolgens een zoek actie in de buurt gestart en bleek het elders geleverd te zijn

Snel en precies passend.

Snelle service, met juiste tip over te kiezen materiaal en kleur.

Weg en bos 50

2661DK Bergschenhoek

010 26 000 21

Over Vervangingsmarkt.nl

Vervangingsmarkt is hét adres voor vervangingsonderdelen voor kranen, sanitair en keukens! Wat ons bijzonder maakt is ons deskundig inzicht en kennis van de producten. Door de handige zoekfunctie kunt u gemakkelijk het juiste onderdeel vinden. U kunt ook een foto sturen via de mail of Whatsapp, zodat wij u het juiste product kunnen adviseren. Wij hebben een eigen magazijn meer een groot assortiment onderdelen van Diverse merken. Hierdoor kunnen wij vaak snel schakelen en leveren.