Word kort en bondig geholpen

Snell..Snell gekoppeld aan gewenste starfpleiters

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Mijn ervaring was eigenlijke heerl slecht ik denk dat deze platform is voor mensen die werkzoekende en niet op hoog kwaliteit en service hebben en die zoektocht is naar werk of klanten

goed geadviseerd

goed geadviseerd

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Er werd snel contact met mij opgenomen, heel fijn.

Na het invullen van het online formulier werd er snel contact met mij opgenomen. De medewerker aan de telefoon toonde zich geïnteresseerd in mijn zaak.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Tons of notifications but zero added value

First, during the call with ARAG I specified I wanted to arrange the date and time for the intake call with OMNIUS by email/chat, this because during working hours I'm always in work meetings. However, I immediayely started receiving calls from OMNIUS which of course I couldn't pick up. Three/four calls within few hours for several days: this amounted to almost stalking. After those calls, I got notification via email and via WhatsApp but they are useless because I couldn't reply to them: so, they were just spam. Anyway, after everal days, tired of waiting, I called back and had the intake interview, I was told my case was accepted and soon one of the partners lawyers would have called me back. Two weeks after no one no one has ever showed up so, I contacted another legal office. What a waste of time.

• Would you recommend us? No
  • Yes

Ik ben goed geholpen.

Ik ben snel geholpen en ook ben ik met de juiste advocaat in contact gebracht.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Niet best, geen aanbeveling.

Allemaal leuk en aardig maar uiteindelijk schiet er niks mee op omdat je ten eerste dat je niét gebeld word maar vervolgens zelf moet bellen met het toegewezen kantoor, en dan te horen krijgen dat je de verkeerde soort advocaat hebt benaderd .. Aan het kantoor ligt het niet, deze zou het doorgeven aan omnius maar daar hoor je niks meer van helaas ! Erg jammer.

Aangehoord en geweldig geholpen

Ik heb vorig jaar binnenshuis een ongeluk gehad waardoor ik vier weken niet meer schoon kon maken en ik run een dierenopvang. Een zogenaamde vriendin heeft dit verlinkt wat heel veel gevolgen heeft. Omnius heeft een oor gehad naar het probleem en een advocaat gevonden die helpt. Ik had dit eerder moeten weten maar hoop nu in verband met de verdere gevolgen op het beste.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Nee

Ben tevreden en is van harte aan te bevelen

Perfect geregeld

Binnen 1 werkdag een reactie en actie, en afspraak met een advocaat geregeld, dus dik tevreden

Snel contact

Na aanmelding kreeg snel contact en hebben mij doorverwezen naar een goede advocaat een beetje ver weg van mij dat is het jammeren er van.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Snel contact en duidelijke uitleg over wat de mogelijkheden zijn.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Neemt snel aktie en communiceert zeer goed.

Na mijn melding heeft Omnius alles snel en goed opgepakt. En een juiste doorverwijzing gegeven.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Snel geholpen aan een leuke advocaat!

Snel, zorgvuldig en praktisch

Vlot contact met een aardige, kundige advocaat; uiteindelijk bleek zijn hulp niet meer nodig, maar hij gaf me toch nog een paar goede adviezen.

Goed en snel geholpen door Vogelaar Bosch Spijer Advocaten

Ik heb een spoedkwestie in een echtscheidingszaak. Via een prima intakegesprek bij Omnius werd ik snel doorverwezen naar Vogelaar Bosch Spijer Advocaten in Maasdijk. Ik kon 2 dagen later al op hun kantoor terecht. Daar ben ik zeer goed geholpen: de advocaat (hr Vogelaar) was terzakekundig, zowel juridisch als financieel, was pragmatisch, schakelde heel snel en communiceerde in heldere taal. Ik heb goede uitleg en adviezen gehad van hem. Niet goedkoop, maar is het waard.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Nee

Naar mijn mening, snel, duidelijk, aardig en accuraat.

Toen ik het eerste contact via de website tot stand bracht, volgde de eerste terugbel actie binnen 15 min en weer even later de vervolgacties. Prima op elkaar afgestemd, met duidelijke uitvragen en luisterend oor voor de klant. Top dus.

Fijn geholpen!

Heel fijn geholpen deze week door Aida van Omnius. Vriendelijk, meedenkend en oplossingsgericht. Enorm bedankt!

Direct duidelijk en geregeld

Direct duidelijk en geregeld.

Ik geef een cijfer van 9 van service

Perfect, duidelijk,snel en betrouwbaar

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Aanvraag ingediend voor contact met advocaat. Snel en accuraat behandeld

Niet echt goede advocaat

Werd niet echt geholpen en de advocaat had geen begrip voor de ernst van de zaak en was niet ondersteunend. Ik kreeg geen veilig gevoel bij de aangeraden advocaat.

Kunnen geen hulp bieden.

Helaas kon de advocaat mij niet helpen want hij ging voor langere tijd op vakantie.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

zeer snel en keurig behandelt

er is geduldig naar mij geluisterd en ze hebben mij goed te woord gestaan binnen 1 dag hadden ze al een advocaat gevonden die gespecialiseerd was op het gebied arbeidsrecht en ze kijken ook of het bij jou in de buurt een advocaat zit die voor jou aan de slag kan gaan . zou zeker weer contact opnemen als ik een advocaat nodig heb .

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Snel en aquraat gereageerd; prima!

We werden dezelfde dag nog gebeld en hebben direct een afspraak kunnen maken met een door Omnius verwezen advocaat. Met dank voor de snelle reactie.

Papendorpseweg 95

3528BJ Utrecht