Supersnel geholpen, gerustgesteld en doorverwezen.

Ik ben supersnel geholpen, gerustgesteld en doorverwezen naar een advocaat bij mij in de buurt (Noord-Holland). Na één gesprek begreep ik: Het komt goed, ik ga geholpen worden. Hierna werd ik binnen een uur terug gebeld door de advocaat in mijn eigen regio. Alles wordt nu in gang gezet, maar ik heb vertrouwen in een goede afloop.

Snel en duidelijk geholpen

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Alles verliep zeer soepel en we werden eerder benadert dan gemeld.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Eerst moeilijk contact te krijgen

Probeerde via gegevens van vorige zaak contact te krijgen. Lukte niet. Maar eenmaal contact, ging alles vlot. Snelle, goede, duidelijke intake.

zeer accuraat!

We werden zeer snel gehoord, en binnen 24 uur al in gesprek met een goede advocaat! We gaan nu aan de slag en hopen een wayong afwijzing ongedaan te kunnen maken!

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Snel contact. Niet tevreden over advocaat

Het was totaal geen fijn telefoongesprek met de advocaat die ik toegewezen kreeg. Heb er niks aan gehad en ga ook niet verder met haar.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Goed bedrijf zowel prive als zakelijk

Zeer goed bedrijf ben er zeer erkentelijk over .Kan het iedereen aanbevelen groet Anja.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Super goed geholpen en zeer snel! Dank daarvoor.

Super snel en duidelijk

Ik ben tevreden .

Goede uitleg en deskundig

Netjes en correct

Blij

Snel gereageerd

Gewoon slecht !!!

Ja wat moet ik zeggen. Mij werd beloofd uiterlijk maandag terug gebeld te worden en het is woensdag en nog niets Dat laat zien met welk zorgvuldigheid Omnius met cliënten omgaan die direct rechtshulp nodig hebben .

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Nee

Snelle informatie ontvangen! Voel me nu al in goede handen! Wat fijn

Na informatie te hebben opgevraagd over mijn zaak via de whatsapp is er mij duidelijk aangegeven hoe ik verder geholpen kan worden door Omnius. Heel fijn! ik zelf had geen enkel inzicht meer hiervoor. Fijn dat het door Omnius in handen is gekomen. En nu afwachten op de zaak! Dank Omnius!!

Heel goed gesprek gehad

Nou de secretaresse was heel vriendelijk aan de lijn.Ik zou terug gebeld worden ook dat is goed gegaan een dikke 10

Gewillig professionele juridische vakmensen

Gewillig professionele juridische vakmensen

Goed gesprek, maar kan altijd beter.

Het was een goed gesprek, maar kan altijd beter. Graag had ik achteraf ingezien nog wat willen vertellen, maar ik bericht u dan hier nog wel over.

Geen contact

Geen contact

Die weten waar ze het over hebben

Werd gelijk goed geholpen alles ev uitgelegd dat mijn rijbewijs is ingevorderd en kreeg gelijk goed advies en dat er een advocaat contact op zou nemen met mijn en dat is inmiddels gebeurt en gaat het procesverbaal opvragen en de dingen uitzoeken heel blij mee dat ze het gelijk op pakken

Die weten waar ze het over hebben

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

zeer snelle reactie en goed advies en snelle doorverwijzing

ik ben door Arag doorgestuurd naar Omnius , omdat eea niet onder de Arag polis viel > zeer snelle reactie en goede smelle doorverwijzing

Papendorpseweg 95

3528BJ Utrecht