Super snel en duidelijk

Meteen bel gekregen.Vandaag zou de advocaat die ik precies nodig heb mij bellen om aan de slag te gaan. Simpel,snel en duidelijk.

Super schnell hulp

Super schneel hulp

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Fijn dat jullie zo snel contacten

Fijn geholpen en snel contact gehad Lindavos

Dik tevreden

Ben super tevreden over de snelheid van antwoordde en naar de juiste persoon te zijn het toegewezen .

Fijn

Snelle reactie en meedenkend

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Snel reacties en vertrouwden.

Heel prettig

Ik heb mijn vraag kunnen uitleggen, ben daarna zo snel en goed geholpen, ben daarom zeer tevreden.

Ben ik meteen geholpen.binnen 1 dag heb ik alles geregeld,

Goed en vlug.

Er werd snel contact met mij opgenomen. Contactpersoon kwam ook al gelijk met een mogelijkheid om de zaak op te lossen. Hij ging op zoek naar een geschikte advocaat/kantoor. Ik kreeg nog een bericht "uw aanvraag is geaccepteerd!". Echter daarna hoorde ik van het kantoor in Maastricht, die zouden mijn zaak behandelen, niets meer! Ik heb toen maar een email gestuurd over mijn bereikbaarheid in week 46. Zo vlug Omnius was zo langzaam het kantoor dat mij zaak zou behandelen!

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Ik heb heel er blij met de genen die mijn verhaal gehoord heeft .en mijn nu heeft door gestuurd naar de juiste persoon. Groetjes corry

Zeer goed!

Ik heb een fijn gevoel overgehouden aan de manier waarop omnius met mijn belang is omgesprongen. Dit bedrijf is zeer zeker een aanrader. Van hieruit doe ik daarom het hele team mijn dank en waardering toekomen. Voor omnium de warme douche.

De intakegesprek verliep uitstekend

Mijn ervaring was heel goed! De advocate wist me goed op weg te helpen gezien het feit ik niet thuis ben in dit vakgebied. Ik ben wat kennis rijker geworden en ik kan nu eerder vanuit een derde persoon denken. Dus kortom: erg fijn!

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

snelle response en adequate ondersteuning

ben op een snelle manier geholpen en door verzonden naar een instantie die me kan ondersteunen bij mijn vraag. Netjes geholpen

Vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijke medewerker aan de telefoon gehad en denkt met je mee

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Snel een advocaat toegewezen gekregen na vertellen van mijn verhaal.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Binnen een paar minuten geholpen

Ik had een advocaat nodig. Ben gelijk te woord gestaan via whatsapp en ben dezelfde dag gebeld en geholpen. Een dikke 10

Slecht

Gewoon slecht spoed en je moet zelf alsnog achteraan

Goede snelle hulp

2 dagen dagen een advocaat toegewezen gekregen, die me erg goed helpt en gelijk actie onderneemt.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Mijn verzoek om hulp werd snel in werking gezet.

Mijn eerste indruk is zeer goed. Ik moet nog geholpen worden. Ik heb alle vertrouwen dat de beste oplossing zal gevonden worden voor mijn situatie.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Binnen de afgesproken tijd naar tevredenheid geholpen.

Dik tevreden!

Het was mijn eerste contact en ik zat aardig in de put, gelukkig wist de medewerker die ik aan de lijn kreeg, mij wel iets positiever gekregen.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

snelle reactie en duidelijk goed gesprek

Na aanmelding per telefoon een goed gesprek gehad en vervolgacties zijn duidelijk via e-mal en sms in gang gezet.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Vriendelijke neneee aan de lijn gehad en heeft duidelijk uitgelegd wat de bedoeling zal zijn en hoe het proces zal zijn

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Tot op heden zeer tevreden

Snel contact opgenomen. Vriendelijk en ik werd direct seieus genomen.

Papendorpseweg 95

3528BJ Utrecht