goeie service

ben super vriendelijk geholpen

Ik beveel Anne en Milou en haar collega's van harte aan. Luisteren, meedenken en aandacht hebben ervoor gezorgd dat de afgelopen jaren voor mij een goed verloop en uitkomst hebben gekregen. Ik raad Omnius juristen dan ook aan vanwege de menselijke kant welke zij laten zien naast de vakkennis welke ik als zeer goed heb ervaren.

Super goeie advocaat

Vanaf het eerste moment dat ik meneer aan de telefoon had voelde het goed en vertrouwd hij heeft mij met mijn zaak super goed geholpen ik ben bij dat ik hem had als advocaat

Goede Service

Voor ons was het belangrijk dat wij de juiste advocaat kregen bij onze VvE problemen met de beheersmaatschappij en de bouwbedrijven waarmee zij werken. Het is ons gelukt om de juiste advocaat te krijgen en we zijn blij met hem. Daarnaast waren de gesprekken goed en ik had het idee dat er mee gedacht werd met de situatie. Heeeeeel klein minpuntje. Ik zou terug gebeld worden en dat was niet gebeurd. Nadat ik zelf weer belde, was het probleem opgelost en kregen wij de advocaat toegewezen die wij wilden.

Ik had niet verwacht om snel geholpen te worden. Super bedankt! Ik raad iedereen dit.

Via Arag naar dit bedrijf doorgezet. Na prima intake een dag later al een advocaten bureau wat contact opnam. Prima dus

zeer tevreden

Na aanvraag te hebben ingediend , ben is snel terug gebeld. Na de intake nam de betreffende jurist binnen 15 minuten contact met mij op. Zeer voortvarend, top!

Top, snel geholpen

Zeer snel reactie op mijn vraag!

Goed luisteren.informeren

Het was een eerste contact dat professioneel en prettig verliep

In de ochtend gebeld en in de middag al een advocaat gevonden naar wens

Sneller service!

gEWOON EERLIJK EN DIRECT

Heel fijn contact gehad met u. Eerlijk en direct. My kinda lawyer.

Werd gelijk goed geholpen en werd gelijk naar advocaat die gespecialiseerd is gekoppeld

Slechte bemiddeling

Helaas een advocaat aangewezen gekregen op afstand van 90km terwijl er rekening gehouden zou worden met regio.

Het was een goede ervaring.

Ik heb niet lang gewacht nadat ik mijn bericht had verzonden en ze reageerden snel. Dit vind ik het leukste aan deze site. En ze werkten vriendelijk met me samen via telefoontjes, bedankt allemaal.

prima geholpen

Goed geholpen

zover goed

netjes en goed geholpen

antwoord binnen een paar dagen

ik werd gebeld (=service), maar het onderwerp was toch te moeilijk om de juiste advocaat te vinden - dat bleek ook al vrij spoedig na een kort gesprek met opgezochte advocaat. maar vriendelijk uit elkaar gegaan.

Snel de juiste advocaat

Prima service verlener.

De snelheid van contact en gehoord worden om snel gerust gesteld te worden is magnifiek.

Ik ben net 1 week in contact en waar ik zo blij om ben dat ik direct gehoord werd en niet aan mijn lot werd overgelaten d.m.v.lange wachttijden. Direct contact kreeg met een advocaat en die de drempel verlaagde door zijn rustige benadering en makkelijke taal gebruikte, zonder teveel jargon taal. Makkelijk contact via whats app, voelt ook vertrouwd en is ook zeer laag drempelig. Ik ben in 1 week van graadmeter stress 8 naar graadmeter 3 gegaan, door t fijne contact met mijn qdvocaat.

zeer goed

zeer snelle reactie

uitstekend

snelle reaktie, klantvriendelijke medewerker en snelle doorverwijzing en reaktie van behandelaar. nu in afwachting van vervolg

Voldoende

Via internet geeft u aan in alle plaatsen in Nederland goede advocaten te hebben, ook in mijn omgeving, helaas ik woon in Zeeland, en heb een Advocaat uit Den Haag toegewezen gekregen, dit is niet erg handig omdat de afstand te groot is om een goed gesprek te houden. Mijn voorkeur was geweest een Advocaat in mijn woonomgeving en niet midden in het land. Ik eb inmiddels contact gehad met de Advocaat en de stukken per postpakket naar de Advocaat gestuurd. Verder zullen we telefonisch moeten overleggen. Advies hou er rekening mee dat u uw site en omschrijving iets aanpast. Met vriendelijke groeten. P. van Limbergen.

Snel geholpen

Waar ik eerst dacht dat ik een medewerker aan de telefoon kreeg die er geen zin in had, heb ik me denk ik vergist. Hij heeft snel en goed geluisterd en me naar de juiste persoon doorverwezen.

Persoonlijk, snel en uiterst bekwaam!

Heel erg vriendelijk en adequaat!

Super snelle hulp!

Ik ben super snel geholpen. En voel mij niet meer alleen. Voel mij echt begrepen.

Papendorpseweg 95

3528BJ Utrecht