Snel en duidelijk

Belde met mn probleem naar omnius, werd gelijk alles genoteerd zodat ik niet meerdere keren mn verhaal moest doen. Ze hebben voor een advocaat gezorgd die .... as we speak....mn toevoeging aanvraagt en mn zaak in behandeling wil nemen. Nu alleen nog maar hopen dat mn zaak voeten aan de grond krijgt, maar ik heb er de volste vertrouwen in.

Ik vind uitstekend en snelle service doet jullie

Snelle reactie, vriendelijk en meedenkend

Ik werd snel teruggebeld, werd erg vriendelijk benaderd en waren erg meedenkend. Ben daarna doorverwezen naar de juiste persoon die mij kon helpen. Zeer tevreden!

goed,

Ik heb een probleem waar ik toch met goede raad en hulp ben bij gestaan.

Waren klantvriendelijk

De medewerk(st)er was vriendelijk, nam mijn vraag serieus en dacht met mij mee

Binnen een kwartier een advocaat die gelijk de voogd ging benaderen en alles gaat uitzoeken

Snelle reactie ..gaat serieus naar het probleem kijken.

Snel en vakkundig geholpen

Snel en vakkundig geholpen en doorverwezen.

Geen woorden

Meteen goed geholpen

Ik heb eigenlijk meteen kontakt gehad met de persoon die mij verder gaat helpen Perfect

10. Ik ben snel geholpen.

Duilekheid wat ik zeer op prijs stel

Had snel een advocaat nodig en binnen een werkdag al reactie super service en zeker aan te raden

Snelle, correcte opvolging zonder zorgen

Na het invullen van het contactformulier op de website, kreeg ik binnen het uur telefoon van Omnius. Een kort gesprek over de casus, wat praktische informatie en tegen de avond was ik al in gesprek met een Nederlandse advocaat die mijn zaak verder zal behartigen. Gewoon handig!

Zeer snelle reactie na aanmelding

Prettig om te ervaren dat er met je meegedacht wordt. Wij kregen zeer snel een prima advocaat aanbevolen. Hulde voor het platform van Omnius advocaten.

Snel en doeltreffend. Fijne telefonische afgandeling

Goed contact helpen en bellen ook terug met nummer

Geven advies dat ze je doorverwijzen met een gespecialiseerd persoon en doen dat ook in een korte tijd. Alvast bedankt hiervoor

Professioneel

Zeer accuraat en snel! Probleem voorgelegd en zeer snel een advocate gesproken!

Duidelijk en adequaat

Ik werd binnen een uur teruggebeld na het invullen van het formulier op de site. Meteen een goeie match. Ik kon mijn verhaal kwijt aan een advocaat die met aandacht met me mee dacht en duidelijke adviezen heeft gegeven. De adviezen hebben direct resultaat opgeleverd. Helder in prijsafspraken wij zijn uitstekend geholpen

Slecht

Ja ben niks verder gekomen

Goede ervaringen je wordt goed geholpen

Goede ervaringen

Netjes

Er is accuraat gereageerd en dat wordt erg gewaardeerd. Er is ook gelijk actie ondernomen. Snelheid icm juridische onderbouwing is heel fijn.

Snelle en goede communicatie

Ik kreeg gelijk een reactie en er was ook snel een link gelegd met een advocaat. Met de advocaat heb ik ondertussen al een afspraak gehad. Dus allemaal helder en duidelijk.

Snel terug gebelt en super snel geholpen en advocaat rubin van meer heeft super goed geviel gegeven

matig

Op zich fijne, snelle mogelijkheid om aan te melden. Vervolgens is de 'korting' die je via Omnius zou krijgen, alléén gekoppeld aan het hoogste uurtarief van de advocaten, en niet voor de 'lagere' tarieven. Dit is misleidende informatie die je als 1e krijgt via de Omnius-website krijgt. Vervolgens heb je géén enkele vrije keuze in de tariefstelling; voor mijn zaak heb ik geen zwaar gecertificeerde advocaat nodig, maar ik kon geen andere keuze maken, anders dan die van het hoogste tarief. De advocaat in kwestie is prima, daarover heb ik geen klagen. Maar de ondoorzichtige procedure en informatievoorziening van tariefstelling via de Omnius-site is mij zeer slecht bevallen.

Papendorpseweg 95

3528BJ Utrecht