Slecht

De intakers doen alsof zij advocaten zijn.

Top bedrijf

Klant vriendelijk, snel actie onder nemen,dezelfde dag al contact met de advocaat.echt een aanrader.

Efficient

Bijzonder efficiënt en binnen een paar uur was ik geaccepteerd en ben ik doorverwezen.

Goed to the point contact en snelle benadering, bedankt!

Super goed, aardig en professioneel, complimenten

Super goed, aardig en professioneel

Ik kreeg mijn oplossing snel en professioneel! Dank jullie veel!!!

Ik heb juridische hulp om mijn problemen met UWV op te lossen, en ik zag “Pro Deo” advocaten hulp. Ik kreeg snel antwoord met het hoogste kwaliteit mogelijk. Met een goede, begrijpelijke taal kreeg ik het juiste uitleg en heel snel kreeg ik antwoord. Ik was doorverbonden met de juiste advocaat voor mijn ingewikkelde casus. Ik ben heel erg tevreden van jullie diensten. Dankzij jullie hulp zijn de mensenrechten beschermd en het leven van de mensen zijn gered. Soms is zo’n hulp cruciaal. Dank jullie wel.

Ik ben heel erg blij met zijn eerlijke mening of het wel zin had om een advocaat in handen te nemen

Ik beveel deze advocaat zeker aan. Hij is eerlijk en wilt geld verdienen op een eerlijke manier. En niet te zeggen dat er wat te winnen valt als je geen kans heb. Gr willem

Goed en snel geholpen

De persoon die ik aan de telefoon had wist snel wat ik nodig had. Ik werd de zelfde dag nog gebeld door de advocaat.

Snelle reactie en actie van 1 van de adviseurs

Na melding bij Omnius had ik binnen een half uur een adviseur aan de lijn en kreeg ik advies over mijn zaak. Betrokken adviseur is ervaren en pakt gelijk door. Zeer blij met deze doorverwijzing.

Goede en snelle hulp

Snel en goed geholpen

Goede ervaring

Erg klantgericht en meedenkend.

Positief goed en duidelijk geholpen

Duidelijkheid over mijn vragen Duidelijkheid over de zaak Goed advies over de de zaak

Snelle reactie

Er werd de tijd genomen om mijn verhaal te doen tijdens het telefoon gesprek. Ik werd snel terug gebeld om een afspraak in te plannen en dat kon al binnen 1 week.

Eerste contact op zondag en goed opgevolgd.

Goede vragen en mijn "case" begrepen en door gegeven naar de advocaat faillissement wetgeving.

Tot nu toe zijn we goed geholpen , vriendelijk en begripvol.

aardige mensen

Was een aardig persoon die ik de eerste keer sprak, de andere keren ook wel hoor. De eerste persoon heeft me denk ik in al z'n enthousiasme wat dingen belooft die niet zijn nagekomen, maar het is allemaal opgelost dus dat maakt niet meer uit.

snel duidelijk en oplossing gericht.

fijne ervaring duidelijke info goede oplossing

Netjes geholpen

Correct emphaties tewoord gestaan

Volgens mij ben ik keurig en professioneel te woord gestaan met empathie voor de zaak, of de toegezegd korting van Univé ook wordt toegepast op de factuur moeten we nog zien.

Erg tevreden

Zeer snel geholpen en mij vragen werden snel beantwoord.

Prima geholpen. Duidelijke antwoorden op mijn vragen.

Prima geholpen. Duidelijke antwoorden op mijn vragen. Prettige, aardige en deskundige mensen.

Goede en snelle dienstverlening

Voelde me serieus genomen. Kon mijn verhaal doen. Telefonish contact verliep heel prettig.

goed geholpen vrijdag gebeld en al snel een mail maandag werd ik gebeld en gelijk al in werking gezet super

byzonder goed

Ik ben snel geholpen met duidelijke uitleg. Heb vertrouwen in mr. Meeuwsen en goede afloop.

Ik heb het goed ervaren

Ik werd goed geholpen. Er werd beloofd dat de volgende dag een advocaat contact met mij zou opnemen. Dat is ook werkelijk gebeurt! Ik ben erg blij met de service van Omnius. Dankzij Omnius heb ik nu een advocaat die mij gaat bijstaan. Met vriendelijke groet, Jerson L.P.Luis

Papendorpseweg 95

3528BJ Utrecht