Snel contact

Snel contact. vriendelijk. Nu afwachten hoe de zaak behandeld gaat worden

Helemaal geen

Schiet niet echt op zo

Snel krachtig en duidelijk

In 1 telefoontje de perfecte advocaat voor me geregeld Eckhardt rens advocaten te denhaag! Deze advocaat is per direct voor me aan de slag gegaan en had de volgende dag al goed nieuws voor me! Petje af!

Super snel contact

Vrijdag laat in de middag aangemeld en zaterdag al contact en maandag morgen al contact met advocaat

Er is na 1 dag contact met mij opgenomen.

Telefonisch contact was adequaat en professioneel.

Mijn ervaringen Zijn zeer goed .

Betrouwbar en Betrokkenheid.

Netjes correct en duidelijk

Schrok van het bedrag voor een brief al 4 uur indicatie 1000 euro Direct afgehaakt

Ik ben Zeer tevreden.

Werd goed en snel geholpen, binnen 24 uur was er een advocaat toegewezen aan mijn zaak

Voor niks betaald

Er word aangegeven dat er een match zou zijn. Ik heb in deze dagen niet 1 match gehad.. geld betaald voor lucht

Perfect en snel geholpen

Meteen contact, eerlijk, helder, daadkrachtig en duidelijk. Dezelfde dag actie en alles volgens afspraak.

Goed en snel geholpen.

Ben zeer goed en vriendelijk geholpen, ben tot nu toe zeer tevreden .

vlot advies en snelle reactie

Gebeld met een probleem stelling, deze viel niet binnen de verzekering. Toch goed advies gekregen en bemiddeling met een advocaat.

Zeer professioneel

Correct sturend op feiten is wat ik verwacht en wat ik tot nu toe heb gekregen...

Super geholpen! En bijgestaan door een top advocaat.

Super fijn contact en al snel een topadvocaat aangewezen gekregen!

Voor de eerste keer too

Goed, deskundig en slagvaardig geholpen.

Dramatische

De advocaat die wij aan de telefoon kregen was geen goede advocaat hij nam de zaak niet aan omdat de toevoeging soms wel wat te lang duurt .

snel

Het eerste kontakt verliep snel en goed op de aangewezen advocaat ben ik na twee dagen nog niet gebeld dat vind ik wel jammer

Heel duidelijk en goed geholpen

Ze hadden mijn probleem al doorgenomen. Zodat ik niet alles weer hoefde te zeggen. Hun gesprek was heel duidelijk en prettig. Ook na ons gesprek. Werd ik snel benaderd door een advocatenkantoor

Ik kreeg maar 1 reactie ondanks dat mij er 3 waren toegezegd

Hoe kan je een advocaat kiezen als je maar 1 reactie krijgt.... Wat ik jammer vind is dat bij het doorzetten van de vraag binnen het Omnibus netwerk je niet te horen krijgt bij wie ze de vraag hebben neergelegd

Veel, maar (voor ons) weinig interessantie aanbiedingen

Opdringerig

Divers met goede afloop

Gebeld, keurig geholpen. Daarna zou ik binnen 1 a 2 werkdagen teruggebeld worden, echter na 5 werkdagen was ik nog niet gebeld. Wel laten weten dat er niet gebeld was, waarna binnen een uur ik contact had met de advocaat. Dus, na een stroef begin, toch gelukt. Er was iets fout gegaan in de communicatie, maar deze is recht gezet.

Snelle reactie

Goed verlopen snelle reactie en ook snel een afspraak kunnen maken

Vriendelijk en vlot geholpen.

Vriendelijk en vlot / snel geholpen.

Snelle reactie en direct doorverwezen naar juiste contacten.

Zie zin in kolom boven.

Papendorpseweg 95