Keurige behandeling

Werd zeer snel doorverwezen en belde netjes terug

Goed bereikbaar. Snel terug gebeld.

Goede ervaring. Er werd goed geluisterd. Goed advies.

vlug met mail toesturen

vlug met de mail , om te kijken wie ons het beste kan helpen , ben nu aan het wachten op een telefoontje van een advocaat.

Ik was snel en goed geholpen door Omnuis

Mijn Ervaring was dat mijn Patner is overlijden en mijn ziektewet uitkering is gestopt door UWV terwijl ik ben nog steeds ziek en ik kom te zitten zonder inkomen Ik heb wel recht op een Nabestaanden uitkering in plaats van een bijstand uitkering Mijn naam is Ermina uit Groningen

Dat kon niet beter

Ik belde mijn probleem door. Binnen het half uur een mail gehad. Dat de zaak aangenomen wordt. De dag daarop afspraak gemaakt bij de dichtstbij regio

Snel doorverwezen

S avonds ingevuld en 's morgens vroeg al contact

Toppers

Ik heb er lang over gedaan om per toeval bij deze bedreif in contact te komen heb het eerst met juridicsloket geprobeerd wat een drama zijn ze totaal on nuttig na mijn eerste tel contact met omnius telefoniste (marjani) begreep mijn in 2 minuuten en binnen een paar uurtjes hebt zij een juiste advokaat gevonden MEESTER DE VRIES de volgende dag is de zaak aangenomen en is al gaan rollen. Dit num ik nouw eens kwatilijd Nu nog de zaak woplossen MVG

Het was een fijn intake gesprek, rustig en men nam de tijd.

Ik heb na het intake gesprek contact gekregen met een advocaat die me weer een stap verder heeft geholpen. Er waren twee items uit het intake gesprek als definitief aangenomen en in de aanbeveling beschreven, die niet helemaal klopte. Dat heb ik later in het gesprek met de advocaat kunnen uitleggen. Dus geen vervelende gevolgen maar het is wel van belang dat het echt allemaal klopt.

Was niet rijk genoeg en tegenstander de Overheid.

Hing de telefoon op midden in het gesprek zonder iets te zeggen. Zeer onbeschoft en onprofessioneel. Het beste advies is geen zaken te doen met dit bedrijf.

Prettig

Er werd in jip en janneke taal met mij gecommuniceerd. Hierdoor was het voor mij duidelijk

Er werd snel opgenomen en de beperkte intake was voldoende mij te verwijzen naar een juiste advocaat

Werd goed geluisterd naar mijn verhaal meteen goed doorgestuurd

WAO dingetjes

De aangewezen advocaat is voor iemand die geen recht heeft op een toevoeging veel te duur. Op de website lijkt deze aantrekkelijk

Duidelijke en snelle service

Met 1 telefoontje was alles duidelijk. Ik werd de zelfde dag nog terug gebeld door een advocaat. Top service!

Hele goede service

Advoccat gevonden!

Snelle reactie, vriendelijk

Ik heb contact gehad met Omnius. Ik ben zeer vriendelijk te woord gestaan. Er word snel gehandeld.

vriendelijke medewerker

Vriendelijke medewerker

De medewerkers waren heel aardig, en zijn snel mogelijk me helpen, en de reacties van hun waren snel voor mijn situatie. Met vriendelijke groeten Yamen

Netjes te woord gestaan, duidelijk en snel door een fijne advocaat terug gebeld

Ervaren en doeltreffend

Vlotte en prettige benadering. Goede terugkoppeling in korte tijd. Ze maken waar wat ze pretenderen.

heel goed

ik ben zeer tevreden hartelijke dank

Supersnelle reactie en heel toegankelijk

Snelle correcte reactie

Ben heel snel en goed geholpen

Ik ben blij dat ik zo snel en goed geholpen ben... top!!

Snelle reactie

Heel vriendelijk aan de telefoon....en snelle reactie...binnen een uur werdt ik al gebeld...

Snelle en duidelijke hulp

Tot zover heeft Omnius mij snel en goed geholpen. Ik heb dinsdag een afspraak met degene waar ze mij naar hebben door verwezen. En hoop dat ook dit goed verloopt

Papendorpseweg 95

3528BJ Utrecht