snel en professioneel

Had binnen een halfuur afspraak gemaakt voor verdere actie.

Geen info over tarieven ontvangen.

Niet voldoende geïnformeerd over de tarieven die berekent worden. Achteraf bleek dat we direct zijn gekoppeld aan een advocaat die direct met een voorschot komt.

Kundig

Begrijpt wat je vraagt. Meedenkend. Goede uitleg. Goed advies. Goede service.

Snelle actie na eerste contact

Begripvolle medewerker aan de telefoon gehad. Na een kort gesprek direct aan het werk gegaan en actie ondernomen en binnen een uur in contact gebracht met een advocaat.

Snel en vakkundig geholpen

Ik ben snel teruggebeld en ik kon rustig en goed mijn kwestie voorleggen. Volgende dag kreeg ik al een juridisch hulpverlener toegewezen. Duurde wel een paar dagen voordat hij contact met mij opnam. Dat vond ik wel vervelend omdat mij direct gevraagd werd om vooral bereikbaar te blijven en documentatie bij de hand te houden. Dat ben je na 3 dagen wel zat. Maar gelukkig is er gevolg aan gegeven uiteindelijk

Snelle reactie

Na doorverwezen te zijn door Atag werd ik snel daarna al benadert. Wacht al 2 dagen op vervolgactie.

Snelle hulp, concreet en meedenkend

Snel een telefoontje over onze zaak met hulp passend binnen onze situatie.

Snel geregeerd

Ja snel geareggerd goed gepraat

Tot zover uitstekend geholpen

Ik voelde me direct gehoord en begrepen

Mijn eerste indruk biedt mij hoop en vertrouwen op een goede afloop gelet op mijn hachelijke situatie waarin ik ben verwikkeld met UWV.

Goed gesprek

Alleen de terugkoppeling laat op zich wachten, tot vandaag nog geen telefoontje ontvangen.

Nieuw voor mij

Was kompleet nieuw voor mij op alle. Fronten maar heb wel vertrouwen erin

Snelle doorverwijzing naar geschikte advocaat

Na een eerste ongemakkelijk gesprek daarna iemand aan de lijn gehad die mij vrij snel doorverwees naar een advocaat op het juiste rechtsgebied, die mij mogelijk verder kan helpen. De intake met deze advocaat heb ik als duidelijk en betrouwbaar ervaren.

Snel en adequaat gehandeld!

Snel en goed geholpen

Ik had een vraag en daar is snel op gereageerd. Ben nu al bezig met een advocaat die mij verder gaat helpen. Dus ja, jullie hebben mij de goede weg in gestuurd.

Fijne en duidelijke uitleg

Was zeer fijn gesprek en heeft me een geduldige duidelijke uitleg over alles wat ik vroeg gegeven en heb met een fijn gevoel opgehangen

score 0 jullie luisterniet

vraag een advocaat in de buurt krijg 1 uit ede raar

Erg duidelijk en o0verzichtelijk. een uitstekend advies van de advocaat uit mijn regio

Goed en netjes geholpen.

Helaas voldeed mijn rechtsbijstand niet waar ik op gehoopt had. Echter ben ik zeer netjes en goed geholpen. En hebben zij mij verder kunnen verwijzen naar een zeer goede advocaat die ons probleem goed onder de loep neemt. Bedankt hiervoor.

Gemak

Helder systeem Duidelijke uitleg Goeie communicatie

Goed en snel geholpen

Ben na mijn mail dezelfde dag nog terug gebeld. De andere dag al een advocaat gesproken

Goed geluisterd naar mijn verhaal

Naar ons verhaal goed geluisterd

Top en goed snel services

Super services

goede ervaring

goede werk

Dat ze je willen helpen in een zaak tegen het UWV.

Mijn vrouw en ik hebben een contact formulier ingevuld. Maar op advies van een medewerkster van het UWV moesten we een bezwaarschrift indienen bij het UWV. Dit via email gelijk gemeld aan omnius, maar ze begonnen gelijk met kosten welke het bedrijf zou hebben gemaakt. Wij hadden telefonisch contact met ze gehad. Maar niets afgesproken. Wel dat we een bezwaarschrift ingediend hadden. En dit eerst wouden afwachten. Dan zouden we verdere stappen gaan ondernemen. We hebben 3 emaills erover gestuurd.

Papendorpseweg 95

3528BJ Utrecht