Er werd goed geluisterd en serieus genomen

Er is snel gebeld door een advocaat. Hopen nu dat dit kan en het gaat lukken .

Snel en compact geregeld

Via Arag bij Omnimus gekomen en een advocaten kantoor doorgekregen en die heeft mij spoedig gecontacteerd , dezelfde dag een intake gesprek. Een en ander goed besproken

Tot nu Dik tevreden

Er werd vlug een gevonden die mijn probleem hopelijk zou kunnen oplossen

Makkelijk contact,goed advies,snel een afspraak,zaak moet nog behandeld worden?

Duidelijke ondersteunende service.

Ik ben erg blij met se snelle hulp die ik heb gekregen. Er werd snel contact door Omnius geboden. De advocaat die ik kreeg toegewezen hielp adequaat bij al mijn vragen. Hij nam er de tijd voor en het was een helder gesprek. Bedankt

Snel, goed duidelijk

Snel en goed advies, duidelijk. Helaas moest mijn geschil overgedragen worden van Juriste naar advocaat. DusOmnius juriste heeft mijn geschil niet kunnen bijstaan.

Ik word snel geholpen..dank je wel

Werdt goed geholpen

Vriendelijk en professioneel

Er werd snel contact met mij opgenomen. En duidelijk gesprek gehad over de behandeling. Ben zeer tevreden.

Duidelijk en snel

Nvt

Goed Toegankelijk

Makkelijk benaderbaar online en snelle daarop volgende reactie, Duidelijke uitleg over vervolgstappen en vriendelijke benadering . Eerlijk over de verwachtingen Ik ben erg tevreden

Naar tevredenheid geholpen

Mijn probleem werd goed aangehoord en ook begrepen, het gesprek was heel duidelijk voor mij en er werd in duidelijke taal gesproken. Heel tevreden

Vriendelijk.

Mijn ervaring was super goed en tevreden, mijn verhaal werd goed naar geluisterd en werd verder geholpen. Dank jullie wel :)

Snelle reaktie

Snelle reaktie

Snelle reactie

Bijzonder snel contact in het weekend (zaterdag). Binnen een uur belde de advocaat mij en hebben wij de zaken doorgenomen, want de maandag daarop moest ik bij de politie zijn. Prima gesprek gehad en goed voorbereid ging ik maandag naar het verhoor.

Geweldig, snelle handeling .

Heb tot nu toe nog niet veel ervaring, Al snel na mn aanvraagc , kreeg ik al snel te horen dat er een advocaat is die mij kan helpen. Alleen tot nu toe nog geen 1e contact met advocaat gehad.

Heel snel en vriendelijk geholpen

Heel fijn opgevangen en meteen doorverwezen naar de juiste advocaat, Ben erg blij dat ik naar Omnius heb gebeld, Thanks!

Goed gesprek

Ik heb een goede advies gekregen en goed gesprek gehad

Héél goed

Snelle reactie op mijn vraag. Erg vriendelijk en duidelijk aan de telefoon

snel, vriendelijk en verantwoordelijk

snel, vriendelijk en verantwoordelijk

Mooie overkoepelende dtructuur

Accuraat opgepakt en doorgezet Nasr het advocaten kantoor

Snel, vriendelijke

Super goed geholpen

Super en snel geholpen

Snel en direct

Snel en directe reactie op mijn email met vraag. Ben binnen 1 dag in contact gekomen met een specialist, die me nu verder gaat helpen.

ik heb hier nog geen ervaring mee

er is contact met mij opgenomen en daar ben ik erg blij mee want dat geroddel moet over .

Papendorpseweg 95

3528BJ Utrecht