Super snel

Snel en professioneel

Snel contact en goede service

Ik kreeg een advocaat binnen een dag te spreken. Hij had een luisterend oor en voor mij een goed advies.

Snel duidelijk en goed

Ik werd snel gebeld en werd duidelijk gezegd wat de stappen waren. Het advies was helder. De vervolgstappen die door omnius gedaan zouden worden werden direct gedaan en had ik snel de persoon aan de lijn die ik moest hebben.

In één woord: prima. Snel en goed

Aan bovenstaande is niets toe te voegen!

Duidelijk&Netjes!

Zeer netjes en in duidelijke taal te woord gestaan!

GOED SAMENWERKING

GOEDE SAMENWERKING , CORRECT , KOMT AFSPRAKEN NA

Schlecht

Kreeg een advocaat toegewezen die de wederpartij lange jaren kent (belangenverstrengelijk), afgezien ervan dat het advocatenkantoor vroeger al met tuchtrechtelijke problemen kampte (schorsing, schrapping). Advocaat leek ook niet geschikt of ervaren genoeg voor mijn zaak. Heb om een tweede advocaat gevraagd (schriftelijk) - Geen respons. Bij navraag waarom er geen respons komt, wordt de schuld bij mij neergelegd.

Snelle reactie op mail

In de nachtelijke uren de vraag neergelegd omtrent een voor mij geschikte advocaat. Diezelfde ochtend nog benaderd door omnius met een aantal vragen omtrent mijn probleem. Daarna snel gereageerd met een geschikte advocaat. Dank daarvoor

Valt mee

Ik vind de advocaat wat ze uiteindelijk zoeken voor je dat ze daar wel beter in mogen verdiepen

prettig en professioneel to the point

zie boven

Sorry ken ik nog niks over zeggen

Sorry ken ik nog niks over zeggen,heb er nog niet zoveel ervaring mee

Goed geholpen

Zoals ik al zei in 1 zin, Ik ben gewoon goed geholpen er word goed geluisterd. Ga zo door!!

Zeer snel gereageerd

Adequate kennis van zaken.

Heel goed een aanrader!

Pretige jurist. Duidelijk en helder. Geeft helder plan van aanpak en wat de eventuele kosten kunnen zijn.

Ben doeltreffend en snel geholpen

Een vriendelijke, kundige en snelle service.

Een vriendelijke, kundige en snelle service.

Geen

Hoe kan ik nou een beordeling geven als ze nog niets voor mij hebben gedaan.

Ik ben tevrede

Ik ben tevrede met contact met Omnius advocaten kantoor.

slechte communicatie

Ik had gevraagd te bellen op mijn vaste telefoon met antwoordapparaat. Erbij vermeld niet mobiel te bellen en de voicemail niet in te spreken. Er wordt mobiel gebeld en voicemail ingesproken. Uiteindelijk een medewerker gesproken en een telefonische afspraak gemaakt voor 1e contact advocaat om kosten te bespreken. Blijkt dit later een afspraak te zijn dat ik naar kantoor in Den Haag moet komen om e.e.a. te bespreken. Dit terwijl ik in Barendrecht woon. Dit is nogal een grote reisafstand. Waarom Den Haag? Dit kan toch ook in Rotterdam? Alles duidelijk besproken met ARAG waar ik de rechtsbijstandverzekering heb maar er wordt niet goed gecommuniceerd/geluisterd naar mij.

Snelle reactie om hulp te bieden

Omnius heeft mij in contact gebracht met de juiste advocaat nadat bleek dat ik niet verzekerd was voor mijn conflict. Ze hebben mij toch geholpen door mij door te verwijzen, erg netjes en vriendelijk personeel.

Redelijk Goed

Ik heb makkelijk hulp kunnen vragen en alles was duidelijk op de website omschreven. Alleen een paar dingen die ik expliciet heb gezegd zijn niet goed overgekomen, maar eind goed al goed is het allemaal uitgelopen.

Snel en vakkundig geholpen

Omnius heeft bemiddeld in het zoeken naar een advocaat, dit was zeer snel geregeld, en het 1e contct medeze advocate was al helemaal prima, ik heb er alle vertrouwen in

Mail ingevuld zelfde dag nog gebeld door omnibus en zelfde dag nog een top advocaat.......iedereen aan te bevelen

Ze wouden me helpen

Snel en adequaat geregeld.

Na korte uitvraag door de Omnius medewerker ben ik in korte termijn met een kundige juriste in gesprek gekomen.

Papendorpseweg 95

3528BJ Utrecht