Zo snel werken

Zo snel werken . Ik ben blij met jullie ..

Negatief na aanvankelijk positieve start

Door ARAG naar Omnius verwezen, kantoor Tilburg.. (onroerende zaken). Zaaknr.2009 0031 6298. Kort gesprek maakte duidelijk dat de zaak onder andere afdeling viel. Verwezen naar 'afdeling' Doetinchem (erfrecht). Daar blijkt mijn zaaknummer niet bekend. Dit gemeld aan 'Tilburg', maar geen reactie. Dit lijkt me geen correcte gang van zaken. Graag oplossing.

Prettig en duidelijk

Ik heb nog geen intake gehad. Maar tot nu toe heb ik mijn contact als prettig en duidelijk ervaren.

Zeer efficiënt

Binnen twee werkdagen in contact gebracht met de voor mij juiste advocaat.

Goed en netjes geholpen

uitstekende service

soepel en adequaat contact,het vervolg(gesprek met juiste advocaat) helemaal top

snelle en doeltreffende reactie

N.a.v. mijn mail met vragen werd er dezelfde dag nog gereageerd, door Omnius, en door de advocaat waar de mail naar werd doorgezonden. Daarmee een goed en informatief telefoongesprek gevoerd.

Heel prettig en accuraat!

Al snel een aantal goede advocaten door gekregen.

Ik heel goed ensnel geholpen

Ik hebb contact opgenomen en ben snel verder geholpen

Verfrissend en adddecuaat. Goede en snelle aanpak.

In tegenstelling tot de eerdere advocaat die we weggestuurd hebben zijn ze goed op de hoogte en doortastend. Snelle aanpak en tacties strek.

negatief

Iedereen wil geld verdienen behalve als het gaat over fouten en corrupt handelen van de overheid of collegia binnen de branche. Zouden jullie de moeite willen nemen om mij een advocaten kantoor (liefst klein met aspiratie), met durf en lef te adviseren om mijn minderjarige dochter te helpen aub? Liefst uit het westen des lande aub. Als jullie nagaan dat ik als bezorgde en radeloze vader met co ouderschap een 6 jarig traject heb doorlopen waarin een panklare corrupte zaak zo naar de rechter kan en vervolgens niets voor elkaar krijg..... Help ons aub. Zou u mij kunnen contacteren aub.

Ik ben super blij met jullie hulp. Tip reageren kan wat sneller

Heel prettig ervaren

Niet gedacht dat ik ook op zondag teruggebeld zou worden om het probleem voor te leggen. Maandag gelijk een advocaat. Geweldig.

Na een e- mail direct bericht terug!

Tot nu toe slechts een maal telefonisch contact gehad en wel op een avond. Mevrouw had overdag even geen tijd maar nam wel de moeite mij ‘s avonds terug te bellen! Super en dank.

Waar de advisuse onvoldoende rekening houdt naar mijn mening is de afstaand tot de keuze van de advocaat.Ik woon nabij Goes en zij adviseert voor mij een advocaat in Tilburg.Dat is voor mij te ver.

Snel en passend antwoord

Prima geholpen.

Helpen je snel en adequaat aan de juiste advocaat.

Komen afspraken na en reageren snel.

Goed zeer vriendelijk

Heel goed werd gebeld kon mijn verhaal kwijt en had sins lange tijd weer het gevoel dat er geluisterd werd naar mijn probleem

Snelle behandeling

Op zoek naar een goede advocaat die mij op zeer korte termijn bij kon staan. Dankzij omnius snel gevonden en zeer tevreden.

No comment.

Top !!!!

Zeer goede communicatie.

Ik werd vriendelijk, deskundig en zeer snel geholpen in een arbeitsrecht kwestie.

Weet ik nog niet

Ik weet nog niet wat het kost en wat mijn recht is

Supersnel

Goede en effectieve hulp gehad. Had snel een advocaat. Dank!

Snel en goede services

Het was snel duidelijk wat de mogelijkheden zijn.

tevreden

zeer tevreden