Ik vind ze heel erg spontaan

Heb nog geen ervaring maar mijn gevoel zegt dat ze heel postief zijn en vriendelijk

Goed geholpen een luisterend oor en snelle reactie gekregen ben zeer tevreden en mijn nieuwe advocaat die jullie hebben uitgezocht ook zeer tevreden top.

Goede begeleiding en advies

Het was erg fijn dat ik gelijk dezelfde middag, zoals toegezegd, gebeld werd door een advocaat uit de buurt. Bedankt daarvoor.

Snelle reactie

Snelle reactie

ben goed teruggebeld

pensioe misere zal je maar gebeuren

Zoek een advocaat. die betaalbaar is ga je gewoon naar Omnius Keurig gedaan. Heb aanbieduingen gehad van ruim 500 euro per uur. Heb ik toch het verkeerde beroep geko\zen

Snel geholpen in een uur tijd dank je wel

Snel geholpen super in een uur tijd dank je wel mevr zelissen

prima geholpen

Kort contact gehad waarin alles zeer duidelijk werd toegelicht. De diverse mogelijkheden zijn uitstekend uitgelegd en besproken. Mocht ik weer iemand nodig hebben zou ik zeker van deze gebruik maken.

Perfecte snelle en duidelijke hulp

Perfecte snelle en duidelijke hulp

Uitstekent

Ik werd snel geholpen geen lang wacht tijd bij het bellen, alvast bedankt en tot ziens

Goede adequate intake

Ik had direct een goed gevoel. De juiste vragen werden gesteld en er heeft een 1e verkennend contact plaatsgevonden. Het toegezegde 2e gesprek heeft nog niet plaatsgevonden. Ik zou nog worden teruggebeld. Een eventuele aanbeveling kan ik nog niet geven omdat dit grotendeels afhankelijk is van het vervolg.

Prima advies

Prima advies

Wij voelden ons ondersteund en voorbereid het gesprek ingaan.

Mijn zoon werd als verdachte uitgenodigd voor verhoor. Aangezien mijn zoon minderjarig is konden wij ondersteuning krijgen. Er werd gelijk contact opgenomen met het politiebureau om inzicht te krijgen waar het om ging. In een telefonisch overleg met mijn zoon is helder uitgelegd hoe hij er voor stond en hoe het gesprek zou gaan verlopen. Hierdoor kon mijn zoon rustiger het gesprek in gaan.

fantastisch!

via google terecht gekomen bij Omnius, er werd goed naar mijn vraag geluisterd en meegedacht. Mij werd toegezegd de juiste advocaat voor mijn zaak te zoeken en ik zou de volgende dag teruggebeld worden. Via email werd ons gesprek direct na telefonisch contact bevestigd en zoals beloofd werd ik de volgende dag teruggebeld door desbetreffend advocatenkantoor en is er een afspraak gemaakt. Zeer vakkundig, echt een aanrader!

Vriendelijke service, spoed geholpen

Meteen hulp gekregen, vriendelijke service.

Snel, zakelijk, correct

Het proces liep via de ARAG naar Omnius naar de advokaat voor mijn zaak. Omnius was in dit proces een goedwerkende schakel

Vriendelijk en snel geholpen.

Snel en professioneel

2x mail voordat contact, en korting?

Arag heeft 2x een mail opdracht gestuurd na telefonisch contact, de 2e x pas opgepakt. En de korting via arag ook niets, vergeleken met andere advocaten.

Aardige juriste, alleen de timing van mijn hulpvraag was niet zo gunstig, middenin de vakantieperiode. Hierdoor met meerdere contactpersonen de zaak moeten behandelen wat wel eens onhandig was. Service was verder goed en altijd even vriendelijk.

snelle reactie

Na mijn eerste telefoontje werd nog dezelfde morgen gereageerd door een advocaat. Deze heeft nu de zaak in behandeling.

Snel geregeld

Ben tevreden over de snelle service. Dezelfde dag kon ik nog terecht bij een advocaat bij mij in de buurt. Nu afwachten of het proces ook positief gaat uitlopen voor mij.

"Hulp is snel onderweg" zei de medewerker. En dat klopt.

Voelde mij gehoord, snel geholpen en ontzorgd.

Snelle reacties

Snelle reacties, echter niet allemaal uit mijn regio.

slechte communicatie

De 1e mail van hen was een bericht dat we telefonisch niet bereikbaar waren. Wat niet waar is. Daarna zelf gebeld en een telefonische intake volgde. Daarna geen terugkoppeling van de stand van zaken. Na 2 weken weer gebeld en voicemail ingesproken met verzoek om terug te bellen. Helaas, dus weer zelf gebeld. Het bleek dat onze zaak was aangeboden, niet in behandeling genomen door de advocaat. Daarna is het over het hoofd gezien en blijven liggen. Hierover hadden we een mail moeten krijgen, maar ook dit is dus niet gedaan. Dus 2 weken na het 1e contact zijn we nog steeds geen stap verder.

Heel snel geholpen

Ben erg tevreden voor snelle doorverwijzing.

Papendorpseweg 95

3528BJ Utrecht