Binnen 1 dag de juiste advocaat geregeld. Wat een snelle service, super!

Ik heb niet zo veel ervaring met jullie werkwijze, maar tot zo ver is prima.

zoals bovenaan beschreven, heb nog geen ervaring, maar tot zo ver het voelt goed, en aangehoord. Hopelijk mijn positieve ervaring met jullie juridische net werk beter gaan groeien, dan kan ik nog hogere cijfer geven!

Ik vind het advies en hulp geweldig en heb maar een woord er voor over bedankt.

Ik vind het advies en hulp geweldig en heb maar 1 woord hiervoor over bedankt.

Snel en correct geholpen met het vinden van het juiste Advocaten kantoor in de buurt.

Goede ervaring

Heldere en duidelijke communicatie.

snel efficiënt duidelijk beleefd kennis van zaken

Heel erg behulpzaam

Een erg open gesprek wel prettig en zijn wat meer te weten gekomen op onze vragen.

een een woord geweldig

zocht al weken een advocaat en binnen 1 uur had ik er een

Snel afhandeling van aanvrag

Reactie van Omnius vind ik snel. Teveel ik ben niet met de aanvraag doorgegaan.

Ik werd snel in contact gebracht met een jurist met kennis ter zake.

Ik werd snel in contact gebracht met een jurist met kennis ter zake.

Matig

Ik word overladen met herhaling mails dat mijn aanvraag in bewerking is. Ik wens uit bestand gehaald te worden

Reageren heel snel.

Dezelfde dag zag ik dat de advocaat had gebeld.

Snel geholpen door de juiste advocaat!

Heel tevreden

Binnen 1 dag teruggebeld door intake receptie en weer na 1 dag door de advocatenkantoor. Heel snel, dus.

De juiste advocaat voor mijn issue

Contact was snel gelegd, probleem kon goed worden uitgelegd en Omnius stelde de juiste vragen, waardoor ik nu bij de juiste partij terecht ben gekomen. Hoe het uit gaat pakken moeten we nog zien, maar tot op heden is alles zeer snel opgepakt en ik heb binnen enkele dagen het kennismakingsgesprek al gehad.

Ik zou mail krijgen

ik zou contact gegevens krijgen van advocaat maar wacht nog steeds op mail.zit ook niet in spam.nu week geleden

Bellen niet terug en als je belt wordt aangeven dat je wel gebeld bent

Heb netjes een aanvraag ingediend. Kreeg een bevestiging dat ik de volgende dag gebeld zou worden. Bijna een week later geen enkele reactie dus zelf maar gebeld. Omnius: 'u bent gebeld'. ik: 'Nee ik ben niet gebeld, heb mijn gemiste gesprekken en voicemail gechecked'. Omnius: 'Er staat hier dat u gebeld bent'. Ik: 'nee zoals ik aangeef heb ik geen telefoontje ontvangen'. Omnius: 'ok u wordt maandag morgen gebeld'. Op maandag opnieuw geen telefoontje. Bel opnieuw en vraag of ik iemand mag spreken want dat was toegezegd. Omnius: 'Dat is niet wat er in mijn gegevens staat dus dat klopt niet'. 'Er staat hierdat we niks kunnen doen. Waar gaat dit trouwens over? ik heb geen info'. Ik: 'ik heb van jullie zelf een bevestiging gekregen van de aanvraag'. Omnius: 'ik zie niks staan'. Etc etc. Onprofessioneel en onfatsoenljjk

Klantgericht met een goede dienstverlening

Prettig te woord gestaan en vlot doorverwezen naar een goede contractadvocaat.

Uitstekende hulp

Ze hebben mij het beste advies gegeven.

vakkundig advies, helaas net iets te laat

Ik had snel advies nodig. Omnius kon mij alleen zeggen dat ik binnen 24 uur teruggebeld ging worden. Daarom ben ik verder gaan zoeken. Ik werd dezelfde dag nog benadered maar had toen al een afspraak met een ander advocatenkantoor. Toch advies gekregen. Dat was prima.

Direct duidelijkheid brengen ten aanzien van een verzoek door contact op te nemen met de verzoeker.

Zie de ene zin.

Zeer snelle en goede afstemming

Binnen zeer korte tijd de zaak opgepakt en in werking gezet.

Ben heel goed geholpen

Ik heb goede raad gekregen, er nog eens goed over nagedacht en besloten op het advies van de advocate besloten om niet verder, hiervoor ben ik zender fsnkbaar

Prima geholpen

Prima geholpen