Goed service

Ik zocht een advocaat, ze hadden meteen reageert, met hun advies

Direkte en goede communicatie

snelle verwerking van aanvraag

Goed gereageerd op de situatie

Voor het eerst gebeld met Omnius en was allemaal snel en goed geregeld.

Goed en duidelijk

N.a.v. mijn vragen werd ik goed en duidelijk te woord gestaan. Daarbij is er goed bemiddeld bij het vinden van een advocaat.

Snel telefonisch benaderd

En volgende dag een e-mail

Al eerder ervaring met Omnius. Snel, betrouwbaar en erg netjes, ik werd meteen teruggebeld en gemaild

Te veel mailtjes

élke dag een mailtje of ik jullie wil beoordelen. Bloedirritant en het werkt hartstikke averechts.

Traag en totaal verkeerd advies

Er wordt niet gereageerd op e-mail en na één verkeerd gegeven advies blijft het muisstil. Ondertussen krijg je wel (meerdere) verzoeken om een beoordeling te geven. Na jullie derde verzoek om een beoordeling, bij deze; Ik heb er geen woorden voor. Hier wordt goed geld verdiend door Omnius maar geen service helaas...

Onduidelijk, had via andere site info aangevraagd

Ben gebeld door (onvriendelijke dame) toen ik 2xvroeg of er kosten aan waren verbonden "kreeg een snauw" dat zeg ik toch!!..toen zei ik sorry hoor dat ik het nog een keer vraag. Nee niet mijn stijl..

Prima en snel geholpen door Omnius.

Telefonisch contact gehad met iemand van Omnius. Al snel daarna een email ontvangen met de naam van een advocaat in de buurt die over het desbetreffende probleem kon adviseren. Het eerste gesprek met de advocaat was gratis. De zeer vriendelijke advocaat heeft bekeken of er een juridische procedure moet volgen. Dat bleek in dit stadium nog niet zo te zijn. Ik kon eerst zelf een aantal stappen doen. Mocht later blijken dat er wel reden is om hem in te schakelen neem ik weer contact met de advocaat op.

mijn mening heeft twee gezichten: geen reactie op webformulier en e-mail, direct doeltreffende actie

Na twee weken geen enkele reactie nav ingevuld webformulier en e-mail. Na telefonisch contact werd direct actie ondernomen en was het contact met de advocaat binnen een uur gerealiseerd.

Rustig, empathisch, netjes en naar mijn idee vakkundig te woord gestaan.

Zie hierboven..

Heeft geen enkele zin

De inmenging van Omnius heeft mij helaas volstrekt niets opgeleverd en alleen tijd gekost. Mij wordt om mijn ervaring gevraagd dus bij deze.

Snelle reactie

Begripvol eerste contact. Helaas was de aangeraden advocaat dhr. Meijer van Meijer en Sarin zeer onvriendelijk, begreep mijn hulpvraag niet, kwam terug met advies waar je totaal geen chocola kan brouwen, maarrrr was wel helder over zijn rekening, dat dan weer wel. Dus onbegrijpelijk advies, onvriendelijk gedrag, maar wel de rekening. Mssch optie om ook review over de betreffende advocaat te vragen naast jullie service?

Waardeloos

Service is waardeloos!!!!!!!

Fijn contact

Sybrand Rissik van Stixadvocaten heeft dezelfde dag contact opgenomen en vandaag 16 juli 2020 ons thuis bezocht. We zijn een overeenkomst met hem aangegaan.

Waardeloos

Nog steeds geen contact opgenomen door voorgestelde advocaten kantoor. In’t Veen uit alphen aan den Rijn. Ook niet direct de keuze die ik zou maken ivm eerdere ervaringen

tevreden.

zeer tevreden

Snelle goede service

Toen ik bij niemand meer terecht kon, hebben zij me opgevangen.

Snel en doeltreffend

Ik werd zo snel geholpen met mijn zaak. En twee dagen later had ik afspraak met advokaat.

Snel en correct

Tot nu toe : vriendelijk en correct te woord gestaan. Ook een snelle reactie op mijn vraag. Tevens bijzonder vlot doorgezet Nasr de juiste advocaat voor mij.

Komt afspraken niet na

Een aantal weken geleden juridisch rechtshulp gehad van een jurist bij Omnius voor het doorlezen van een beëdigingsovereenkomst. Voor de juridische hulp kreeg ik maximaal EUR 500 vergoed van mijn werkgever. MEERDERE malen heb ik dan ook de jurist aangegeven dat ik tot EUR 500 hulp zou willen hebben, en niet daarboven. EUR 500 zou meer dan voldoende moeten zijn om een beëndigingsovereenkomst door te lezen. Toch heeft de jurist er wonderbaarlijk veel langer over gedaan dan ik zou verwachten. Zonder te waarschuwen dat de EUR 500 grens is overschreden, ontving ik de factuur die ver boven de EUR 500 lag. Ondanks dat ik de financiële afdeling heb verteld dat de afspraak was om niet boven de EUR 500 te factureren, bleven ze erdoorheen rammen dat ik het moest betalen. Voor alle duidelijkheid. De jurist is niet één keer in contact gekomen met mijn werkgever en heeft dan ook nooit een discussie gevoerd met mijn werkgever over de beëindigingsovereenkomst (wat normaliter een jurist behoort te doen, én ook binnen dit budget). Verder heb ik ook helemaal niks aan het juridisch advies gehad. Om vervolgens voor zo'n dienst ook ver boven de EUR 500 te durven factureren, is absurd. Ik raad Omnius Juristen voor het controleren van een beëndigingsovereenkomst dan ook aan niemand aan.

Snelle reactie. Vriendelijk en behulpzaam

Reageerde snel op mijn hulpvraag. Ik kreeg in de tussentijd al hulp van een collega. Mijn dank.

Goede ervaring

Ik ben zeer serieus genomen door OMNIUS was binnen 1 dag toegewezen naar een advocaat.

Papendorpseweg 95

3528BJ Utrecht