Goede ervaring

Ik ben zeer serieus genomen door OMNIUS was binnen 1 dag toegewezen naar een advocaat.

Snel contact opgenomen en doorverwezen

Verder nog geen ervaringen

Ik ben uitstekend geholpen.

De heer Kortman heeft in zeer korte tijd de juiste info gegeven en heeft zijn best gedaan om mij op weg te helpen bij een afwijzing van de rechtsbijstandsverzekering. Hierbij nogmaals mijn hartelijke dank.

Vriendelijkheid en efficiëntie wordt aangeboden.

Snel gebeld om mijn vraag verder te behandelen.

Slechte ervaring

Arag heeft intake email naar Omnius gestuurd dat de zaak over mijn neef gaat en uw intake medewerker heeft naar mijn inkomen gevraagd en toegezegd dat ik namens mijn neef een advocaat kan inschakelen maar advocaat zeg dat het niet mogelijk is!

Snel en accuraat

Proma geholpen snelle service

goed geholpen eerder al een prettige ervaring via omnius

Ik ben verrast door de snelle service en doelgerichte informatie. Binnen een aantal uren, heb ik een afspraak kunnen maken met een advocaat die gespecialiseerd is.

Helemaal goed!!

Zeer tevreden, goed en snel advies en tevens afspraak kunnen maken

Goed geholpen

Goed geholpen. Op weg naar de juiste afdeling

Omnius liet me volledig in de steek!

Enkele weken geleden werd ik, particulier, overvallen door een sommatiebrief vanwege een door mij geplaatste advertentie op Marktplaats. Het leverde voor mij een uiterst stressvolle situatie op. Ik had dringend specialistisch juridisch advies nodig en belde met Omnius. Mijn melding zou worden uitgezet binnen het advocatennetwerk. Enkele dagen later had ik nog niets gehoord. Ik heb weer gebeld en wederom zou de melding worden uitgezet en tot op de dag vandaag, ruim twee weken later, heeft Omnius helemaal niets van zich laten horen. Inmiddels heb ik zelf de broodnodige juridische ondersteuning gevonden. Omnius heeft me laten vallen als een baksteen!

Maandag 8 juni aangemeld, ben gebeld, de volgende dag heb ik gebeld en ik zou worden teruggebeld

Helaas ben ik tot op heden niet meer teruggebeld.

ik werd snel en profesioneel te woord gestaan.

Mijn aanvraag werd snel beantwoord. Na te zijn doorverwezen naar een advocaat, kon deze mij niet helpen, maar heeft mij doorverwezen naar zijn collega die mij prima advies en op weg heeft geholpen.

Prima services

Toto nu toe top services!

Goede ondersteuning en doorverwijzing

Perfecte ervaring, we zijn gelijk bij een hele goede advocate terecht gekomen die met ons mee dacht en duidelijkheid gaf over het proces.

Netjes geholpen

Nette en snelle service!

snelle reactie

Mijn contact met Omnius verliep soepel en snel en ik ben voldoende geïnformeerd, ik ga dan ook zeker met de advocate aan de slag zodra ik mijn gegevens op orde heb.

Snel duidelijk contact

Tot nu toe harstikke goed

Er is geen contact opgenomen

Er zou binnen 2dagen contact opgenomen worden Tot heden heb ik nog niks vernomen.

Ik verwacht juridische hulp vanuit ZWOLLE,niet vanuit Amsterdam

Nog geen leuke ervaring met ARAG ondervonden

Snelle goede reactie

Snelle goede reactie, hoe het gaat uitpakken, daar kan ik nog niets overzeggen

Zeer goed geholpen

ik ben super vriendelijk en goed geholpen en werd snel door een advocaat terug gebeld.

Snelle reactie

Het is een goede en fijne organisatie die snel reageren op een verzoek.

Werd dezelfde dag gebeld en heb nu een advocaat bij mij in de buurt.

Werd dezelfde dag gebeld en nu heb ik een geschikte advocaat bij mij in de buurt

Slechte match, misleidende website

Via de website Erfrecht Adviesbalie wordt ik te woord gestaan door iemand die de eerste intake doet. Hij noteert mijn vragen en zorgt dat ik door een advocaat wordt gebeld. Vervolgens krijg ik mails van Omnius en vraag ik me af hoe dit gerelateerd is aan de Erfrecht Adviesbalie. Dit wekt bij mij geen vertrouwen. De advocaat die mij belt leest de notities voor van de intake. Daar staan fouten in en interpretaties die niet kloppen. Mijn vertrouwen zakt verder. De telefoonverbinding is slecht, de advocaat is niet helder in zijn bewoordingen, geeft geen antwoord op mijn vragen en zegt dingen die niet juist zijn. Tenslotte geeft de advocaat aan dat hij geen specialist is in erfrecht. Wat een mismatch en misleiding!

Papendorpseweg 95

3528BJ Utrecht