Adocate

When I called omnibus they attended to me quickly. They are doing good job.

Goed en snel reactie

Perfect en snel geholpen

Perfecte en snelle service! Zelfde dag nog een advocaat geregeld! Kortom voor ons een zeer fijne en snelle ervaring! Bedankt!!

Goede zorg, en juiste snelle behandeling van mijn verzoek

Prima geregeld

Precies de informatie die ik nodig had

fijn gesprek, met precies de juiste informatie.

Heel snel in het vinden van een advocaat

Nadat de vorige advocaat mijn dossier onverwacht had gesloten omdat hij naar zijn zeggen ik niet op zijn reacties reageerde . Terwijl ik geen enkel mail , brief of telefoon heb ontvangen van hem, heb ik Omnius gevraagd naar een advocaat te zoeken die de zaak goed wilde aanpakken en overnemen en de communicatie tussen klant goed verzorgd. Ze hebben mijn vraag goed opgenomen en binnen enkele uren kreeg ik al een mail met een verwijzing naar een advocaat in de buurt. Voorlopig is de communicatie tussen de nieuwe advocaat goed. Er word gereageerd op mijn mail en terugbel verzoek. En blijkt de advocaat werkwillig te zijn. Doordat er nu een deadline aan zit te komen van stukken leveren binnen 10 dagen zijn er concrete afspraken gemaakt . Hopelijk blijft het contact tussen advocaat en mij goed want aan een advocaat die je nog niet eens weet te vinden maakt de zaak alleen maar erger.

nog geen mening

Zaak is nog lopende dus nog geen mening

Mijn ervaring is het goed omdat omnibus weet van gelijk van zaken aanpak en

Tot nou toe mijn ervaring is goed met jullie omdat jullie weten van zakken regelen en aanpak en dus ik heb goed ervaring met jullie en hoep dat het goed kom

Behulpzaam

Goede feedback,dynamisch,klantvriendelijkheid Ervarend personeel dat een luisterend oor voor de klant. Top

Snelle reactie en koppeling aan de juiste persoon.

Intake gesprek

Positive

Wijzer

Zeer duidelijk, wordt oplossing gericht mee gedacht.

Er is snel gehandeld. Prima.

Er is snel gehandeld. Prima.

Intake was dramatisch gegaan geen andere woorden voor... 🤐🤐🤐

Ik had netjes alle bijbehorende documenten al toegevoegd via het web formulier en mijn BSN al doorgenomen en het had echt het idee dat ik in elk geval teruggebeld zou worden met een ingelezen advocaat of op zijn minst dat hij wist waarvoor ik om een advocaat/jurist had gevraagd... Het enige wat ik weer kon doen is het hele weer opnieuw proberen uit te leggen... Gaat dit vaker mis? Of alleen in het weekend? En zeg alsjeblieft niet meer op jullie website dat de intake zowiezo altijd gratis is en ik dan al een soort van stappenplan zou krijgen en vrijblijvend soort van advies kon krijgen wat kansen zouden zijn... En daarna pas die doorverwijzing doen...

Goede hulp tot zover zijn betrokken met de zaak

Na gesprek duidelijke afspraken gemaakt.

Snelle beoordeling en doorverwijzing

De intake ging soepel en snel, daar hou ik van. De kans van wel of niet slagen werd al snel beoordeeld. Nog dezelfde dag al een gesprek met een advocaat!

goed advies over de te nemen stappen

Gesprek met advocaat was open en oprecht. gisteren zaterdag 28 maart kon ik via deze mail mijn mening niet verzenden.

Snel en duidelijk

Snel en duidelijk

Snel koirdaat

Is zeer snel gereageerd en doorgezet

Zeer goed.

Zeer snelle reactie van callcenter en in gang zetten van een geschil bij een juiste jurist advocaat

Ben alleen doorgestuurd

Verder geen mening

Omnius belde snel terug

Er was snel een advocaat gevonden voor ons maar er werd gezegd dat ze binnen 1 a 2 dagen terug zouden bellen maar tot heden nog niet terug gebeld door de advocaat

Zeer correct en deskundig geholpen.

Zeer correct en deskundig geholpen.

Heel tevreden

Duidelijk gesprek