Nog geen ervaring

Ik heb niet echt ervaring gehadc

in lastige tijden , snel antwoord dat is enorm fijn!

al snel na het invullen van het contact formulier, werd ik terug gebeld en dat geeft rust en verheldering dat vond ik heel erg fijn.

vlot en prettig

N.a.v. mijn telefoontje met vraag naar een advocaat kreeg ik vrij snel daarna een telefoontje dat er iemand beschikbaar was. Even later belde de advocaat zelf. Deze advocaat heeft goede recensies.

Super goed

Zeer prettig gesprek gehad en was snel geregeld

Heel goed!

Snel en goed geholpen. En de opvolging verliep ook zeer goed.

Great!

Good Customer and really really fast, in less than 24 hours.

Heel eenvoudig en goed contact

prettig contact

Zeer goed.

Er wordt goed geluisterd en snel contact gelegd met de juiste deskundige.

Snelle en duidelijke reactie

Nadat ik in contact ben gebracht met Omnius reageerden zij snel, duidelijk en klantvriendelijk.

Snel contact opgenomen en snel een afspraak gepland

Deskundig advies in het eerste telefoongesprek.

In het eerste gesprek werd een degelijk advies gegeven aangaande de eventuele rechtshulp. Een persoonlijk vervolggesprek zal na beoordeling van het betreffende geschil door de advocaat worden gehouden.

Goed en snel geholpen

Goed en snel op goede manier geholpen

Deskundige advies

Intake gesprek was heel professioneel en vertrouwd. Ik hoop dat de toegewezen advocaat ook mijn zaak goed zal leiden

Zeer slecht

Ik heb een kennismakingsgesprek gehad bij de advocaat die door u is geadviseerd. Deze advocaat heeft me toegezegd om een advies en offerte uit te brengen. Helaas heb ik hier niets meer van vernomen. Inmiddels heb ik zelf een advocaar gezocht en is hier al heel veel mee bereikt.

Denken heel goed mee en geven heel goed advies.

Ik ben wel tevreden

Heel goed/snel geregld.

Binnen een paar uur terug gebeld , en een advocaat gevonden.

Goede en snelle service

Heel fijn

Wordt goed geluisterd en goed advies gegeven!

Geen communicatie

Ik kreeg een bevestiging dat mijn zaak aangenomen was. Ik kreeg het bericht dat men met mij contact op zou nemen. Ik heb vandaag zelf gebeld, ivm deadline. Op de dag van aanmelding zou het erg druk zijn geweest, en mijn aanvraag over het hoofd gezien.

Goed en snel verwezen

Goed en snel verwezen naar de juiste advocaat.

Een super goede gerustellende begrijpende klik door de telefoon. Ben blij.

Mr Reinders gaf er telefonisch blijk van de kwestie goed te doorgronden en mij goed te verstaan. Ga hem morgen voor het eerst ontmoeten en heb er vertrouwen in dat hij me gaat helpen. Bedankt voor deze goede keuze.

Duidelijk, goed advies

Erg duidelijk uitleg gehad. Goed meegedacht. Vriendelijke medewerker

snel contact

zeer tevreden met de snelheid dat er contact wordt opgenomen,

Ik ben zeer ontvreden

Ik ben via ARAG in contact gekomen met Omnius. Daags voor de deadline bij de rechtbank krijg ik te horen dat de heer Hannen mij kan vertegenwoordigen,waar door ik bij verstek veroordeeld ben!

Correct en met interesse behandeld

Ben correct en netjes behandeld. Interesse tonend beleefd vriendelijk

Papendorpseweg 95

3528BJ Utrecht