Goede service, snelle reactie en prima communicatie!

Mijn ervaring met Omnius is prima. Ik ben doorverwezen naar een deskundige advocaat betreffende het vakgebied waarin juridisch advies nodig was. Prima advies dus.

Super service, maar jammer dat het uurtarief anders is dan Omnius vertelde

Hele snelle en goede service! Maar de dame aan de telefoon gaf aan de de advocaat € 134,- pu zou kosten omdat ik een rechtsbijstandverzekering van ARAG heb. Maar ben vanochtend bij de advocaat geweest en nu blijkt het € 185 pu te zijn. Dat is wel een verschil.

Snel, goede doorverwijzing, kwalitatief goede advocaten

Voor de 2e maal contact opgenomen met Omnius in zake hulpvraag rondom Alimentatieplicht. Beide malen binnen dag contact en afspraak gemaakt. In beide gevallen no nonsense advocaten die niet uit zijn op zoveel mogelijk facturen sturen maar mij deskundig voorlichten.

Snel, accuraat en betrokken

Na mijn eerste contact ben ik snel daarna benaderd door een advocaat voor een afspraak. De afspraak is op korte termijn gemaakt en de contacten met de advocaat verlopen goed

Matig

Niet het juiste gevoel erbij. Ervaren als afwachtend. Eerdere ervaring met andere jurist/advocaat van andere firma was beter. Verwachting bijgesteld en de zaak maar laten gaan. Volgende keer eerst maar 1 op 1 zitten en kijken of onze zaak echt behartigd wordt of dat we een zoveelste zaak zijn. Teleurgesteld.

Snel en goed geholpen met mijn zaak

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

goed te woord gestaan en uitleg

Pluspunten

Zeer snel en provisionele hulp gehad. Absolute aanrader!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Gebeld en ik werd doorgestuurd naar een advocatenkantoor. Hier niks bijzonders over te zeggen

Het advocatenkantoor zou contact met mij opnemen via mail en dit js nooit gebeurd. Uiteindelijk zelf maar contact gezocht met een ander kantoor. Hier kan omnius niks aan doen.

Pluspunten

Snelle (re)actie, en eerst (kostenloos) advies voordat er een case wordt opgezet. Top!

NVT

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Naar een advocaat doorverwezen welke de zaak niet kon aannemen. Daarvoor ook kosten gemaakt en tijd voor een afspraak op zijn kantoor.

Besteed ook tijd aan informatie en analyse, om te begrijpen waar een zaak over gaat zodat er ook daadwerkelijk rechtsbijstand tot stand komt in plaats van tijdverlies.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Wel doorverwezen, maar niet geholpen met het vinden van een advocaat in een stad zo groot als Breda :-(

Pluspunten

Helder, snel en accuraat

Geen suggesties

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

telefonisch aangegeven een advocaat in Den Haag te willen. Dit zou zeer waarschijnlijk wel lukken werd meegedeeld. Vervolgens kreeg ik een advocaat in Waddinxveen toegewezen. Reden waarom van drie kantoren in Den Haag er geen advocaat werd toegewezen kon niet verteld worden.

Pluspunten

in één woord perfect

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle afhandeling, goede advocaat gevonden, in de regio, duidelijke kosten.

Geen

Pluspunten

snel en behulpzaam

Pluspunten

Snelle reactie op wat gevraagd wordt!

Geen

Papendorpseweg 95