Pluspunten

ben goed behandeld

voor ons geen was goed

Pluspunten

vriendelijk beleeft goede service alleen de berichten staan op de verkeerde pagina dit bericht staat bij niet openen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Vriendelijke, snelle verwijzingsprocedure

dubbelcheck bij het kantoor waar je naar verwijst of de klant in kwestie bekend is - in dit geval was dat zo.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Redelijke afhandeling serieus probleem via helpdesk, maar rare opvolging. De ernstige zaak wordt doorgespeeld naar ander kantoor, maar deze reageren nooit.

Zorg voor betere opvolging door betrokken advocatenkantoren.

Pluspunten

Snelle response, binnen 4 uren had ik al een reactie

ik werd enkele uren later weer door en ander en nog een paar uur later weer door een ander. Is het niet mogelijk om nadat je door een advocaat bent benaderd en hiermee in zee wil gaan, dat een ander advocaat niet meer jou kan benaderen ?

Pluspunten

Snelheid

Geen

Pluspunten

Ik ben heel goed aan de telefoon te woord gestaan en ben goed doorverwezen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Op redelijke termijn heeft een intake plaatsgevonden (telefonisch). Een advocaat/jurist heeft naar aanleiding daarvan toegezegd contact op te nemen. Dit is tot op heden niet gebeurd. Juridische specialisatie sloot niet aan bij de vraag.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Duidelijk qua afspraak

Behalve doorverwijzen, meer info kunnen geven.

Pluspunten

werd goed te woord gestaan en snel een advocaat geregeld.

Pluspunten

Makkelijk in te vullen en te doorlopen. Snelle reactie. Professionele hulp.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen

Beter het probleem, waarmee de aanvrager zit, analyseren. De doorverwijzing heeft mij geen goede advocaat opgeleverd. Niet eens een slechte. Niks, nada, noppes. Dat is alles wat ik er over kwijt wil. Want nu ben ik hier weer voor jullie bezig. Ik zit zwaar in de shit er is gewoon geen betaalbare jurist in dit land voor mij te regelen lijkt het wel. Alles draait om poen en zeker bij de huidige generatie advocaten. Te treurig voor woorden. Iemand met een modaal inkomen valt net overal buiten de boot. Niks geen hulp of subsidies. Ik weet wat ik ga doen als ik hier eindelijk weg ben. Stinkend rijk worden!!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Vriendelijke persoon in communicatie. Emails op tijd. Uiteindelijk goed resultaat.

Ik had aanvraag gedaan naar specifiek bedrijf/advocaat. Zonder enige verklaring krijg ik email met contactgegevens van een totaal ander bedrijf.

Pluspunten

Aardige mevrouw aan de telefoon en snelle reactie van de uitgekozen advocaat

Weet ik niet

Pluspunten

Snel terug gebeld

Pluspunten

Ik ben zeer positief over dit bedrijf. Toen ik mijn klacht bij hun had neergelegd werd ik binnen een paar uur telefonisch benaderd. Ik heb mijn klachten kunnen overleggen en ik werd vriendelijk en professioneel geholpen. Ook werd ik door verwezen naar een raadsman in mijn woonplaats wat het voor mij allemaal gemakkelijker maakt. Bij deze wil ik Omnius hartelijk bedanken voor hun hulp en advies.

Pluspunten

Snel en duidelijk.

Pluspunten

Snel en gemakkelijk contact, goede doorverwijzing

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Neemt client serieus en behandelt client respectvol Je wordt teruggebeld Komt met advies

Een telefoniste die niet formalistisch en haastig is Ik stel de vragen, beantwoord mijn vragen en niet zeuren Niet bepaald prettig het geld niet op de eerste plaats zetten

Pluspunten

Zeer vriendelijke dame aan de telefoon

Slechts keuze uit 1 advocaat

Papendorpseweg 95