Pluspunten

deskundig

Pluspunten

Zet snel doorverwezen en kantoor maakte snel afspraak. Die intake verliep ook prima, rest nog afwachten.

Pluspunten

Duidelijk heid

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Vriendelijke personeel. Snel reactie

Meer inlezen over de situatie die wordt aangegeven. Ik kreeg het gevoel dat er niet begrepen werd waarom het ging

Pluspunten

Snel en efficient

Sommige details waren niet goed genoteerd en doorgegeven aan de advocaat..

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Wordt teruggebeld, is wat mij betreft prima. Vind dit stadium echter nog te vroeg om een oordeel te kunnen vormen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Reageerd snel. Beantwoord vragen eenvoudig en duidelijk. Gelukkig belt Omnius mét nummerweergave, hulde! Respectvol en beleefd.

Sommige onder ons zijn niet altijd in staat de telefoon te pas en te onpas te beantwoorden. Ligt aan de branche waarin je werkt. Terugbellen is een optie of een bericht inspreken. Houdt ook rekening met vakantietijd.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Intake gesprek prima. Helaas geen resultaat met een advocaat. Ik weet dat het een lastige zaak is. Mijn advocaat heeft tijdens de procedure onttrokken aan de zaak. In de civiele zaak is geen gemachtigde verplicht, maar wel aan te rden.

Pluspunten

Snelle reactie. Vriendelijk en uitgebreid te woord gestaan. De advocaat gaf relevante informatie over Duits recht.

Ik vroeg om offerte maar moest 1000 euro plus btw betalen. Ik wil alleen een contract een eerste beoordeling laten geven en ik moest meer stukken inleveren die leestijd kosten maar m.i. nog niet nodig zijn. En dan haak ik af.

Pluspunten

Was verbaasd dat zij in het weekend bereikbaar zijn, vraag me af wat de reden is?

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Prima intake, netjes te woord gestaan en direct actie ondernomen

de afspraken die gemaakt worden ook communiceren met het advocatenkantoor, er werd mij verteld dat een intake gesprek van 45 min € 95,- zou kosten, puur en alleen om mijn rechtspositie te bepalen maar dat was bij de advocaat niet bekend.

Pluspunten

Netjes beleefd

Nvt

Pluspunten

snelheid van de reactie

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Snelle reactie.

Zorgen voor een kantoor dat beter aansluit bij het voorgelegde probleem.

Pluspunten

Snel geholpen, snel een afspraak en deskundige hulp/advies waarin heldere afspraken worden gemaakt.

Pluspunten

Telefonisch een eerste juridisch advies gekregen met enkele handige praktische tips hoe om te gaan met de ontstane situatie rond de uitblijvende levering van goederen die waren besteld en vooruitbetaald. Later had ik toch nog een advocaat nodig waarna ik in contact ben gebracht met het kantoor in Alkmaar die mij met succes hebben kunnen helpen. Top!

Geen

Pluspunten

Snel doorverwezen naar dichtstbijzijnde kantoor

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle reactie

Geen idee na 1x telefonisch contact

Pluspunten

accuraat en snel zowel de afspraak als analyse

geen vooralsnog

Pluspunten

Alles

Niks

Papendorpseweg 95