Pluspunten

neem vrij snel contact op met de klant

geen tips

Pluspunten

Snel, duidelijk en professioneel

Pluspunten

Reageert snel op brieven en neemt snel telefonisch contact met de client.

Pluspunten

Adequate en vriendelijke intake, uitstekende en snelle afhandeling en snel contact met een op het eerste gezicht uitstekend gekwalificeerde advocaat.

Wellicht iets meer doorvragen over urgentie en iets meer keuze om vanwege korte tijdsspanne niet geheel afhankelijk te zijn van 1 contact. Mag ook in andere plaats zijn in de buurt, bv. Rotterdam, Tilburg of afhankelijk van belang van zaak verder richting Randstad of Utrecht.

Pluspunten

wel snel geantwoord maar helaas zie hiernaast

even goed informeren naar de wens ik kreeg een advocaad die niet pro deo werkte

2 sterren: slechter dan verwacht

Intake balie was niet terzake kundig. Hierdoor zijn we ook in eerste instantie doorverwezen naar een advokaat die de materie niet kon behandelen. Hij heeft ons opnieuw doorgestuurd.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

correct geholpen en discreet

Op de site staat dat julie 24/7 en via watts-app bereikbaar zijn maar dat is niet zo. Dus niet op de site vermelden.

Pluspunten

goed te woord gestaan, doorverwezen naar de door mij gevraagde persoon en teruggebeld conform afspraak

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

direct, goede luistenaar en vriendelijk

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Wordt snel gereageerd

nee

Pluspunten

Tot op heden gaat goed, Ik hoop zo door gaat. Mijn ervaring is aan het einde niet zo goed eindigt als begin, daarom is aan het einde opnieuw beoordelen is zeer wenselijk. Ik dat u met mij om drie maanden beoordeling formulier opsturen en controleren. Want mijn vorige advocaat ( niet van Omnius)heeft mij niet goed behandeld.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Doorverwijzing nadat ik duidelijk meedeel al een jaar bedlegerig te zijn naar een kantoor wat niet op lokatie een gesprek wil houden bij gehandicapten is beetje slordig

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snel en doelgericht. En voorzover ik nu kan beoordelen: een juiste jurist aangewezen (zaak moet nog wel beginnen).

Bedrijf is een beetje dwingend. Ik belde voor een globale indruk naar oa dit bedrijf, maar kreeg een beetje het gevoel, dat bellen is: er niet onderuit kunnen.

Pluspunten

Ze gaven me een duideljike verbinding met de juiste personen en het ging super snel.

Pluspunten

ze reageren addequaat op al mijn vragen en weten inhoudelijk erg veel van de wet- en regelgeving

geen

Pluspunten

Uitstekend en vriendelijk te woord gestaan en serieus genomen. Heel prettig, want ik vond t best eng om te bellen....

Pluspunten

Dit bedrijf helpt snel

Pluspunten

Deskundige vriendelijke benadering

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Ik kan geen één ster toekennen aan uw bedrijf. Een sjagrijnige medewerkster heeft mij verteld dat een juridisch medewerker mij de volgende dag (vorige week) zou terugbellen. Nou, dat terugbellen moet nog steeds gebeuren..

Vriendelijker zijn en beloftes nakomen

Pluspunten

snel en de juiste persoon aangedragen voor de job

geen

Pluspunten

Zeer snelle reactie

Papendorpseweg 95

3528BJ Utrecht