Pluspunten

ja zeker ben meteen de volgende dag geholpen goeie gesprek ook gehad Bedankt

Nvt

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Op de dag van online inschrijven ook telefonisch contact gehad.

N.v.t.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

During the telefon call and in the web site it is indicated that the network omnius offers packages for particular cases. the reality is very different. It was a per hour charge.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

snelle afspraak

gratis intake gesprek is 15 min en geen uur advocaat niet veel kunnen doen voor mijn probleem,was er niet geheel van op de hoogte.

Geen

Pluspunten

Juiste afhandeling van een voor ons vervelende zaak prima opgelost

Geen

Pluspunten

Vriendelijke service en meneer toonde betrokkenheid. Informeerde mij naar de mogelijkheden en gaf duidelijk aan welke richting we naar toe zouden gaan in deze procedure. Meneer heeft een aantal keren contact met mij opgenomen wat ik zeer waardeerde.

Ik heb de situatie op een andere manier kunnen oplossen en heb de voicemail ingesproken en dat doorgegeven. Daarna heb ik niets meer vernomen...In ieder geval hartelijk dank voor het advies en de betrokkenheid. Groet, Abby Spriensma

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle afhandeling

Alleen niet correct. Gaf door dat ik namens iemand belde uiti Amsterdam en dat ik graag een advocaat in Amsterdam wilde. Omdat ik contactpersoon ben heb ik mijn gegevens doorgegeven. Vervolgens kreeg ik in eerste instantie een adres in Nijmegen. Daarna in Amsterdam maar niet het kantoor dat ik had opgegeven. Is dus 2x niet goed geluisterd. Eerst door het eerste telefoontje, daarna gebeld naar Nijmegen om te zeggen dat ik het genoemde kantoor in Amsterdam wilde. Kreeg dus een ander kantoor aangewezen.

Pluspunten

Snel en efficient gevolgen.

Pluspunten

snel handelen goed uitluisteren rekening houdend met wat je aangeeft.

zou het even nu niet weten

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

- snel contact met een jurist

betere voorlichting.

2 sterren: slechter dan verwacht

Communiceren dat het door de klant uitgekozen advocatenkantoor de zaak niet wil aannemen en niet zomaar doorschuiven naar een ander kantoor, kilometers verderop.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle reactie en belofte om vraag door te zetten naar advocaat.

Follow-up bewaken: De advocaat heeft niet meer gereageerd op een e-mail van mij. Ik neem nu zelf het initiatief om Omnius hierover te berichten.

Pluspunten

Vlotte doorverbinding met advocaat, met wie ook daadwerkelijk een overeenkomst is gesloten.

Op de site wordt vermeld dat tarieven van aangesloten bedrijven voor particulieren incl. BTW zijn; dit leidde tot misverstanden; mij worden steevast tarieven excl. BTW en de BTW in rekening gebracht. Niet conform de site!!

Pluspunten

Bellen netjes binnen een korte termijn terug. Adviseren eerlijk of ze wel/geen mogelijkheden zien om een proces te voeren Leggen de situatie duidelijk uit. Verdiepen zich in een situatie alvorens uitspraak te doen.

geen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen

Er is niet geluisterd naar wat ik vroeg en wat ik wilde. Het was een zeer onprofessioneel contact. Ik heb teruggebeld; toen werd er lacherig de telefoon opgenomen. Ik heb toen nogmaals aangegeven aan een collega wat ik wilde maar daar is niets mee gedaan. Mijn zaak werd gewoon doorgestuurd naar de dichtstbijzijnde advocaat. De volgende dag heb ik Omnius gebeld met dit verhaal en toen is er gelogen over het specialisme van de advocaat, 'Zij zijn daar ook in gespecialiseerd, als zij de zaak aannemen zien ze het wel zitten', werd er gezegd. Ik moest zelf de advocaat bellen om te zeggen dat ik geen gebruik maak van hen en naar een advocaat ga met een ander specialisme, zeer genant. Nooit meer Omnius en dat zal ik mensen in mijn omgeving ook aanraden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Klantvriendelijk, regelen alles supper snel. Ben zeer tevreden!!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Snelle reactie

Niet direct conclusies delen met beller. Laat dit over aan de aangewezen advocaat. Daarnaast ben ik ongeveer 5 dagen nog steeds niet benaderd door een advocaat.

Pluspunten

Zeer snelle en adequate hulpactie. Bedankt

Pluspunten

ben naar alle tevredenheid door verwezen naar een goede advocaat en zeer snel

Optijd gereactiveerd

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

afspraken gemaakt door omnius laten nakomen ook al is dit door derden. De afspraak blijft gemaakt door medewerker omnius. Uiteindelijk het kluitje het riet in sturen, doorwijzen naar advocaat in zweolle die helemaal niets kan betekenen. Uiteindeljk niet gehulkpen maar wel weken aan lijntje gehouden (met valse beloftes)

Papendorpseweg 95

3528BJ Utrecht