Pluspunten

Na een doorverwijzing naar een advocaat werd ik binnen het uur al terug gebeld door een advocaat om mijn casus door te spreken en een afspraak te maken! Supersnelle en goede service.

geen.

Pluspunten

Het was unwahrscheinlich snel in behandeling

Pluspunten

Snel afspraak maken met advocaat en goed gereageerd problemen van mensen.

Pluspunten

Omnius heeft mijn vragen over een echtscheidingsconvenant inzichtelijk beantwoord en die hebben mij geholpen om de juiste stappen te zetten op het echtscheidingspad.

Pluspunten

Werken snel en geven goede informatie.

Pluspunten

Adadvocaten heeft daadkrachtige advocaten die het rechtssysteem kennen

voor de organisatie Omnius is het wellicht handig om in de kwaliteitsborging cliënten te koppelen gericht op de directe hulpvraag. Ik acht deze werkzaamheden een taak van het advocatennetwerk Omnius.

Pluspunten

goede communicatie,werd later teruggebeld en kreeg een e-mail met de contactgegevens van een advocaat.

geen verbeterpunten,prima services

Pluspunten

Telefonisch en via mail snel en goed bereikbaar. Kundige advocaat, met relevante en goede tips.

Geen

Pluspunten

snelle reactie juiste informatie

wellicht een korte mail met bevestiging van het besprokene

Pluspunten

Werd heel snel terug gebeld, heel vriendelijke jongedame aan de lijn en werd in mijn ogen vakkundig geholpen!

Dit deel van uw contact pagina verwijderen: Kosteloos e-mailcontact .... U mailt namelijk helemaal niet terug met een antwoord maar zegt dat ik telefonisch niet bereikbaar ben. Dat klopte en daarom vroeg ik om een antwoord per email....

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen

Geen cotnact opgenomen met betrokkene. Gevraagd om vreemdelingadvocaat geen reactie geahd hierop.

alles slecht

Pluspunten

Werd snel terug gebeld Verder is de zaak nog bezig

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

geen mening

geen mening

Pluspunten

Snelheid van reageren, vriendelijkheid van medewerker met begrip voor de situatie en kennis van zaken.

geen

Pluspunten

Pluspunten

Ik ben erg tevreden over de intakebalie. Er werd naar mijn verhaal geluisterd en ben goed te woord gestaan.

Voor de intakebalie zie ik geen verbeterpunten. Deze is prima zoals hij is.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Nette en snelle service. Ik heb via het digitale medium contact opgenomen en kreeg de volgende dag een e-mail terug met de bevestiging en dat de jurist er mee aan de slag ging. Een dag later kreeg ik al bericht met daarin het aangewezen advocaten kantoor in mijn omgeving.

Heb ik niet

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik ben zeer ontevreden. Ik heb woensdag gebeld, er zou meteen teruggebeld worden. Vrijdag niets vernomen en opnieuw gebeld, waarbij mij verzekerd werd dat er teruggebeld zou worden. Maandag weer niets gehoord en opnieuw gebeld. Mijn gegevens waren niet in het systeem terug te vinden, maar er zou een spoedaanvraag aangemaakt worden en ik zou meteen de volgende ochtend gebeld worden. Volgende ochtend weer niets gehoord en maar weer zelf gebeld. Er werd mij aangegeven dat een kantoor in Bussiom de zaak had aangenomen en ik werd verwezen naar een contactpersoon aldaar die de zaak in behandeling zou hebben. Echter bij het bellen naar dat kantoor bleek die persoon daar al lang niet meer te werken. Sterker nog, de hele sectie was niet meer onderdeel van dat kantoor. Door dit kantoor werd ik doorverwezen naar een ander kantoor in Bussum dat mij vriendelijk, snel en zeer adequaat heeft geholpen. Dit omdat mijn zaak diezelfde dag om 14 uur al aan de orde was. Vervolgens werd ik 'smiddags later gebeld door een kantoor uit Almere die aangaf de zaak van Omnius te hebben gekregen. Mosterd na de maaltijd en onbegrijpelijk nadat Omnius eerder aangaf dat een kantoor in Bussum dit had aangenomen. Ongevraagd gaf deze persoon aan regelmatig slechte ervaringen te hebben waarbij zij werden geconfronteerd met situaties waarbij ofwel zoek raakten ofwel aan meerdere kantoren tegelijk werden toebedeeld.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Netjes afgehandeld. Ik werd keurig te woord gestaan en doorverwezen naar het advocatenkantoor bij mij in de buurt. Deze hebben een afspraak met mij gemaakt. Prima verlopen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

er was snel terug gebeld, de lijn was druk bezet, nl. Goed contact gehad met de persoon aan de telefoon, daarna weer snel terug gebeld door een advocaat.

Ik heb niet zelf een advocaat kunnen kiezen !?! Ik kreeg er één toegewezen.....volgens de FBTO mag er va 1 april zelf een advocaat gekozen worden.

Pluspunten

-Afspraak zeer snel gemaakt. -Opdracht snel uitgevoerd.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

GEEN, IK BEVEEL DIT BEDRIJF NIET AAN

afspraak online gemaakt om teruggebeld te worden tussen 13:00 en 18:00 uur. NIET DUS. volgende dag zelf maar gebeld om 17:00 uur. te woord gestaan door zeer klantonvriendelijk arrogant mannetje.en te horen krijgen dat er geen advocaten zijn die tijd hebben. op de vraag welke advocaten benaderd zijn dan in die 30 seconden wilde 't mannetje geen antwoord geven. moest zelf maar gaan googlen zei ie ook nog. of anders maar 't juridisch loket bellen. Nee geen omnius meer! wordt waarschijnlijk ook nog gesponsord door verzekeringsmaatschappijen. geen vertrouwen meer in. en mensen aan de lijn krijgen die geen verstand van zaken hebben en al helemaal geen interesse.

Papendorpseweg 95

3528BJ Utrecht